  • 11. Data: 2009-03-16 19:10:01
    Temat: Re: Scottoiler - kto mi to zamontuje we Wrocławiu?
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Seba pisze:

    > Gwoli ścisłości - na rachunkach mi nie zależy - bardziej idę w jakość
    > montażu/użytkowania.

    Hehe :) I potem trzeba płacić mechanikom krocie za jakieś gówna
    przez takich :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 12. Data: 2009-03-16 19:28:19
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Hehe :) I potem trzeba placic mechanikom krocie za jakies gowna
    > przez takich :)

    Nie wiem w jaki sposob wyciagnales taki wniosek. Ale niech bedzie.
    Szkoda pradu.

    Sebastian S.

  • 13. Data: 2009-03-16 20:01:08
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    Witam
    ja montowalem w moim ex bandicie i montowal mi go Marek z dawnego
    Motorlandu - pracuje w Suzuki Polmotors na Kamiennej
    pozdrawiam
    Netwalker
    Zx 10 Rrrr

  • 14. Data: 2009-03-20 13:09:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 18:55:03 +0100, Mystik napisał(a):

    > W sumie, to jak tak na to patrze, to faktycznie, jezeli ktos nie czuje sie
    > na silach, to moze lepiej sie poradzic :).

    Przesyłka dotarła, wizję lokalną zrobiłem i rzeczywiście sam sie za to
    wezmę - montaż tego nie jest rzeczą skomplikowaną jakoś nadmiernie.

    Myślałem, że będzie to bardziej pokomplikowane, stąd pytanie.

    BTW to ogólnie dzięki za sugestie wszytkim. :)

    Sebastian S.