  • 11. Data: 2009-05-10 21:21:57
    Temat: Re: Satelita na uboczu - jak?
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > np co mam kupic ?

    Wejdz tu
    http://telewizjanakarte.pl/
    znajdz sobie dystrybutora niedaleko domka na uboczu powiedzmy w promieniu 20
    km zeby kilometrowka cie nie zjadla :)
    Pomarudz co chcesz miec i licz na to ze przyjechali fachowcy
    Jak bedziesz za bardzo marudzic to ci Trwam walna na poczatek listy :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 12. Data: 2009-05-11 15:20:46
    Od: "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl>

    Witam,
    Pozwolę sobie podpiąć się do tematu, z tą tylko różnicą, że ja posiadam
    w swojej "głuszy" stary zestaw satelitarny (typu odbiornika nie pamiętam)
    ustawiony na Astrę. Korzystałem z tego do czasu, kiedy jeszcze TVN
    był dostępny z Astry, ale teraz przysłowiowa kicha.
    Czytając teraz ten wątek wpadłem na pomysł, aby miskę przestawić
    na Hot Bird'a i odbierać z tego TVP1, TVP2, TVN.
    W związku z tym pytanie do osób "w temacie":
    Czy stary zestaw z Astry, będzie teraz odbierał w/w kanały z Hot Bird'a
    czy muszę zakupić nowy odbiornik???

  • 13. Data: 2009-05-11 15:45:42
    Od: lexdrex <e...@p...onet.pl>

    On 11 Maj, 17:20, "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > W związku z tym pytanie do osób "w temacie":
    > Czy stary zestaw z Astry, będzie teraz odbierał w/w kanały z Hot Bird'a

    Jeśli ten "stary zestaw" jest analogowy tzn. prawie nic nie odbiera a
    jeśli już coś to kilka kanałów niemieckich .
    ..z zakłoceniami w postaci szumów i dropów...to znaczy że najwyższy
    czas zmienić odbiornik na cyfrowy

    analogowe programy są już niemalże całkowicie wyłączone ostatnie
    niedobitki znikną wkrótce
    tak więc pora pomyśleć o cyfrowym odbiorniku tv sat . Aby odbierać
    TVP1,2,TVN,TVN7 i inne kodowane programy niezbędna jest karta
    dekodująca np. ta oferowana przez telewizję na kartę www.telewizjanakarte.pl

    Większosć programów satelitarnych to kanały niekodowane do których
    odbioru nie jest potrzebna żadna karta

  • 14. Data: 2009-05-11 19:18:29
    Od: "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl>

    Użytkownik "lexdrex" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

[...]

    Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Fakt! Ten mój stary
    zestaw, to "analog", a więc czas na zmiany na moim
    weekendowo-wakacyjnym zadupiu.
    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2009-05-11 19:25:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Czy stary zestaw z Astry, będzie teraz odbierał w/w kanały z Hot Bird'a
    > czy muszę zakupić nowy odbiornik???

    Jak odbierałeś TVN-y, to pewnie analogowo.
    Czyli cyfrowo nic nie odbierzesz.
    Zresztą i tak wszystko kodowane, za darmo umarło.

  • 16. Data: 2009-05-11 20:13:43
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 10 May 2009 18:50:08 +0200, "Zdzicho" <Z...@n...pl>
    wrote:

    >Witam
    >
    >Sytuacja wygląda w następujący sposób:
    >
    >Mam chatę wypoczynkową na totalnym uboczu (wiocha zabita deskami) i
    >chciałbym tam zamontować antenę satelitarną. Dodam, że jest zupełnie zielony
    >w tym temacie. Czy istnieje możliwość zamontowania takowej anteny (oraz
    >wszystkich koniecznych do tego urządzeń) bez konieczności wykupywania
    >pakietów cyfry, n czy Polsatu ? Dodam ze chciałbym mieć dobry odbiór
    >podstawowych programów typu 1 2 tvn Polsat itp. Generalnie skorzystałbym z
    >anteny naziemnej ale ona zupełnie sobie nie radzi - słaba jakość obrazu.

    ja bym tam dal sobie spokoj z tv, komorka, internetem, zona,
    samochodem.

    1. gdzie ta wiocha??

    bo moze jest w zasiegu cyfrowej tv naziemnej - tylko tam na razie za
    duzo nie poogladasz (testy, brak pelnej i stabilnej oferty, ale we
    wrzesniu ma sie ruszyc.

    koszt tunera ca 400 zl (ale pewnie bedziej taniej) + antena kierunkowa

    2. a jezeli juz nie naziemnie, to satelitarno-naziemnie.

    Telewizja na Karte (TNK) + naziemnie w analogu: Polsat+TVP Info
    (lokalny)

    TNK tuner 200 zl + antena satelitarna 100 zl +antena/y naziemne 100 zl
    (uproszczona instalacja)

    3. cyfrowy polsat

    tuner 100 zl+antena 100

    +abo 10 zl/miesiac

    i masz to co powyzej (podstawa).

    A jaka ciebie nie ma na wiosce, to zabierasz tuner z karta do miasta i
    podlaczasz sie pod talerz.

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2009-05-11 21:30:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > bo moze jest w zasiegu cyfrowej tv naziemnej - tylko tam na razie za
    > duzo nie poogladasz (testy, brak pelnej i stabilnej oferty, ale we
    > wrzesniu ma sie ruszyc.

    We wrześniu tylko się pogorszy, przynajmniej na początku.
    Np. zniknie TVP HD i TVP Sport.

  • 18. Data: 2009-05-11 22:56:09
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 11 May 2009 23:30:56 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >We wrześniu tylko się pogorszy, przynajmniej na początku.
    >Np. zniknie TVP HD i TVP Sport.

    ale autorowi chodzilo o podstawowe programy, a maja byc wszystkie te,
    ktore obecnie chodza w analogu naziemnie.

    tvp1, tvp2, tvp info, polsat, tvn, tv 4, puls

    wiec jak to ruszy, to te wszystkie da sie odebrac z jednej anteny i z
    jednego kierunku i co najwazniejsze nie ma dodatkowych oplat (oprocz
    abonament radiowo-telewizyjnego - ale o tym to wszyscy pamietaja.

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2009-05-11 23:21:38
    Od: "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl>

    > Jak odbierałeś TVN-y, to pewnie analogowo.
    > Czyli cyfrowo nic nie odbierzesz.
    > Zresztą i tak wszystko kodowane, za darmo umarło.

    Zaraz, zaraz, kodowanie kodowaniem, ale jak ktoś wcześniej
    napisał TVP1, TVP2, TVN, TVN7 jest nie kodowane,
    a tylko o tą opcję mi chodzi.

  • 20. Data: 2009-05-12 05:54:16
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > We wrześniu tylko się pogorszy, przynajmniej na początku.
    > Np. zniknie TVP HD i TVP Sport.

    ale za to u mnie ma się pojawić ;-)

    pawell