  • 1. Data: 2009-05-10 16:50:08
    Temat: Satelita na uboczu - jak?
    Od: "Zdzicho" <Z...@n...pl>

    Witam

    Sytuacja wygląda w następujący sposób:

    Mam chatę wypoczynkową na totalnym uboczu (wiocha zabita deskami) i
    chciałbym tam zamontować antenę satelitarną. Dodam, że jest zupełnie zielony
    w tym temacie. Czy istnieje możliwość zamontowania takowej anteny (oraz
    wszystkich koniecznych do tego urządzeń) bez konieczności wykupywania
    pakietów cyfry, n czy Polsatu ? Dodam ze chciałbym mieć dobry odbiór
    podstawowych programów typu 1 2 tvn Polsat itp. Generalnie skorzystałbym z
    anteny naziemnej ale ona zupełnie sobie nie radzi - słaba jakość obrazu.

    Proszę o pomoc w miarę możliwości łopatologicznie

    Dzięki i Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-10 16:58:34
    Temat: Re: Satelita na uboczu - jak?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zdzicho" <Z...@n...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > koniecznych do tego urządzeń) bez konieczności wykupywania pakietów cyfry,
    > n czy Polsatu ? Dodam ze chciałbym mieć dobry odbiór podstawowych

    Bez wykupienia płatnych pakietów nie będziesz miał żadnego z tych programów.

  • 3. Data: 2009-05-10 17:16:21
    Od: "Zdzicho" <Z...@n...pl>

    > Bez wykupienia płatnych pakietów nie będziesz miał żadnego z tych
    > programów

    Kurde czyli nie ma możliwości oglądania tych programów bez płacenia?

    Ech to lipa

    Pozostaje kominek i książka

  • 4. Data: 2009-05-10 17:23:53
    Od: "zho" <b...@p...com>

> [...]
    > jakość obrazu.
    >
    > Proszę o pomoc w miarę możliwości łopatologicznie

    Kolego TNK da ci nawet bez pozniejszego placenia TVP1,2 TVN, TVN7,
    TVReligia, a ponadto dostaniesz wszystko co niekodowane z Hot Birda (Polsat
    zakodowanym jest). Jak sie zawezmiesz to mozesz sobie zalozyc zeza i wtedy
    jeszcze z Astry zobaczysz TVP Info, TVP Historia i najlepsza telewizje w
    Polsce :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 5. Data: 2009-05-10 17:26:47
    Od: "AlfaVideo" <x...@x...xx>

> [...]
    > odbiór podstawowych programów typu 1 2 tvn Polsat itp. Generalnie
    > skorzystałbym z anteny naziemnej ale ona zupełnie sobie nie radzi - słaba
    _____________________________

    Rozwaz instalacje telewizji na karte

    a.. dostęp do wybranych kanałów kodowanych bez opłat: TVN, TVN7, TVP1, TVP2
    i religia TV,
    a.. dostęp do wybranych kanałów kodowanych po doładowaniu karty:
    TVN24, nSPORT, TVN Turbo, TVN Style, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Lingua,
    TVP Info, TVP Sport, Disney Channel

    http://telewizjanakarte.pl/

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-05-10 19:47:54
    Od: "Zdzicho" <Z...@n...pl>

    Użytkownik "zho" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > (Polsat zakodowanym jest). Jak sie zawezmiesz to mozesz sobie zalozyc zeza
    > i wtedy jeszcze z Astry zobaczysz TVP Info, TVP Historia i najlepsza

    o ciekawe ciekawe

    A teraz pytanie
    Jak to zrobic zeby to miec :)?
    Łopatologicznie

  • 7. Data: 2009-05-10 19:54:46
    Od: "Zdzicho" <Z...@n...pl>

    > Użytkownik "zho" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > o ciekawe ciekawe
    >
    > A teraz pytanie
    > Jak to zrobic zeby to miec :)?
    > Łopatologicznie

    np co mam kupic ?

  • 8. Data: 2009-05-10 20:30:56
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > np co mam kupic ?

    zestawy widziałem w EuroAgd
    pewnie na stronie też jest jakieś info

    Adam

  • 9. Data: 2009-05-10 20:39:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Zdzicho napisał:
    > Generalnie skorzystałbym z anteny naziemnej ale ona zupełnie sobie
    > nie radzi - słaba jakość obrazu.

    A co to za antena? Może dałoby się założyć lepszą?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 10. Data: 2009-05-10 20:47:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Adam wrote:

    > zestawy widziałem w EuroAgd
    > pewnie na stronie też jest jakieś info

    Można też w mango :-) (w końcu firmowy sklep)
    http://mango.pl/dla_domu/telewizja_na_karte

    M.