  • 1. Data: 2009-05-08 14:01:33
    Temat: DVB-T + Linuks - czy komus sie udalo?
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Czy komus udalo sie poprawnie odtworzyc strumien h264 na linuksie?

    vlc + ffh264 - wczesniej dzialalo, teraz czasami sie zawiesza
    mplayer + coreavc - wczesniej dzialalo, teraz wogole
    mythtv + coreavc - dziala wszystko, ale nie pasuje mi ciagle nagrywanie

    czy znacie sposob, aby poprawnie odtwarzac DVB-T/h264 na linuksie (bez
    nagrywania)?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2009-05-09 15:55:38
    Temat: Re: DVB-T + Linuks - czy komus sie udalo?
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    R.M. wrote:
> [...]
    > mythtv + coreavc - dziala wszystko, ale nie pasuje mi ciagle nagrywanie
    >
    > czy znacie sposob, aby poprawnie odtwarzac DVB-T/h264 na linuksie (bez

    na razie testowalem tylko TVP1 i TVP2 - okazuje sie ze na TVP1 sie nie
    zawiesza a na TVP2 tak, wiecie moze jaka jest roznica w streamie tych
    dwoch kanalow?

  • 3. Data: 2009-05-09 16:29:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > na razie testowalem tylko TVP1 i TVP2 - okazuje sie ze na TVP1 sie nie
    > zawiesza a na TVP2 tak, wiecie moze jaka jest roznica w streamie tych
    > dwoch kanalow?

    U mnie na win, też na TVP2 i TVP Sport jeden z kodeków nie daje rady
    (ArcSoft) drugi (CoreAVC) działa bez zarzutu.
    Dzieje się tak od rekonfiguracji muxa.
    TVP1 i inne chodzi dobrze.
    Ciekawe co jest przyczyną.