  • 21. Data: 2010-12-13 03:08:16
    Temat: Re: Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    W dniu 2010-12-12 21:38, 1634Racine pisze:

    > Ale:
    > poki co, to odpalilem ten dysk w obudowie wellanda i efekt taki:
    > 1.
    > na starcie slyszalny b.cichy (ale jednak) narastający szum rozpedzania.
    > To rozumiem, wiadomo dlaczego. Ale potem
    > 2.
    > z 7 sek klekotania, jakby "coś o coś" usilowalo zahaczyc... To ten
    > rodzaj dzwiekow, ktore przy okazji hdd przyprawiaja o zawały, wiec tylko
    > pytanie - MASZ TAK SAMO? To jakas specyfika rozpedzania w obudowie??

    Nic takiego nie mam, startuje gładko z typowym dla hdd "gwizdem".
    Taki objaw jak opisujesz ma mój znajomy (nabył dokładnie taki sam
    zestaw), ale się tym nie przejął :). Włóż dysk do kompa i tam sprawdź
    czy ten klekot występuje również. Jeśli podpięty bezpośrednio do MB
    działa ok, to wygląda że z kieszenią może być coś nie tak.

    Jamnior

  • 22. Data: 2010-12-13 07:24:36
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 13 Dec 2010 01:55:05 +0100
    doszła do mnie wiadomość <ie3qtu$kg8$1@inews.gazeta.pl>
    od "1634Racine" <1...@R...pl> :

    >[........]
    >
    >chrobotanie pare sekund jak bylo,tak jest.

    Autotesty, odczyt danych potrzebnych do prawidłowego działania,
    normalne.
    --
    Najjaśniejsza światłość wiekuista tylko u nas.
    Gwarantowana łaska - bezpośrednie połączenie z niebem.

  • 23. Data: 2010-12-14 03:39:31
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomasz Jasiński in news:icibg65fi36v27ak7921461td8ndbkuc4a@4ax.com
> [...]
    > od "1634Racine" <1...@R...pl> :
    > Autotesty, odczyt danych potrzebnych do prawidłowego działania,

    tylko że inni [piszą mi o tym, taki sam zestaw dysk-obudowa] tak nie mają.

  • 24. Data: 2010-12-14 03:42:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jamnior in news:ie42od$n30$1@news.task.gda.pl
    > Nic takiego nie mam, startuje gładko z typowym dla hdd "gwizdem".

    ano wlasnie. wiec mam klopot.

    > Taki objaw jak opisujesz ma mój znajomy (nabył dokładnie taki sam zestaw),
    > ale się tym nie przejął :).

    więc nie ma klopotu :)

    > Włóż dysk do kompa i tam sprawdź czy ten klekot występuje również.

    nie mam takiej mozliwosci.

    > Jeśli podpięty bezpośrednio do MB działa ok, to wygląda że z kieszenią
    > może być coś nie tak.

    podpialem inny egzemplarz takiego samego dysku - chroboce.
    wniosek jak piszesz: podmienic obudowe i sprawdzic.
    btw:
    jeszcze nie sformatowalem i obawiam sie, że ta obudowa może potem tak
    pracowac, że kazdy zapis o odczyt to będzie traktor...