  • 11. Data: 2010-12-04 20:12:32
    Temat: Re: Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Saiko Kila in news:1je7mxnzihmkl.dlg@saikokila.pl
    > Proces 1634Racine <1...@R...pl> zwrócił błąd:
    ustom.aspx
    > Ja mam dokładnie ten dysk, ale kupiony w agito. Szczerze mówiąc jedyną
    > jego wadą jest chyba masa, bo ciężki bardzo.

    ztcw - jest w tzw. normie samsungowej -> ok 650-660 g. Tyle zdaje sie waża
    samsungi 1,5TB, 5400 rpm.
    A tutaj zobacz ile wazy seagate barracuda: http://www.ceneo.pl/1855721s

  • 12. Data: 2010-12-05 03:22:57
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    W dniu 2010-12-04 21:08, 1634Racine pisze:
    > Jamnior in news:id9hlj$gn3$1@news.task.gda.pl
    > [..............................]
    >

    > jedyny na allegro welland z HOT-SWAPEM ?
    >
    > 1. Faktycznie bez problemu jest lokowanie dysku do wellanda?

    problemow zero, szybko latwo i przyjemnie

    > 2. Czy dysk siedzi naprawde sztywno w wellandzie? Zero wibracji [w
    > kazdym razie slyszalnych]?

    siedzi jak skala, nie wibruje, jest bezszelestny (przynajmniej u mnie)

    > Zastanawiam sie nad:
    > http://allegro.pl/obudowa-hdd-welland-me-740q-sata-3
    -5-usb-2-0-otb-i1333744132.html

    tez przygladalem sie tej obudowie, ale poniewaz zagluje wieloma dyskami,
    to wlasnie decydujacy wplyw na zakup mialo to, ze zadnych srobek, no i
    hot-swap nie do pogardzenia :)

    > - tutaj dysk mocowany jest na sruby, może to i prostsze nic dociskowe
    > sprężyny w hotswapowym wellandzie, ale wydaje sie pewniejszym mocowaniem...
    > Jak jest?

    > o co chodzi z tym oszałamiającym transferem? :)

    to tak na szybko podalem szybkosc kopiowania plikow z (na) dysk w tej
    kieszeni :)

    Jamnior

  • 13. Data: 2010-12-05 03:41:12
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    W dniu 2010-12-05 04:22, Jamnior pisze:
> [...]

    oczywiscie chodzi o GB :)

    Jamnior

  • 14. Data: 2010-12-05 04:03:36
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    chodzi oczywiscie o *MB/s* :)

    Jamnior

  • 15. Data: 2010-12-05 04:35:20
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 04:41:12 +0100, Jamnior napisał(a):

    > oczywiscie chodzi o GB :)

    Się coś zdecydować nie możesz... Raz kB/s, raz GB, raz MB/s... ;P

    [ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we ]
    [ wspólnotę. (Charles Bukowski) ]

  • 16. Data: 2010-12-05 16:32:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Przemysław Ryk in news:1hjgf0ubwjlps.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    > Się coś zdecydować nie możesz... Raz kB/s, raz GB, raz MB/s... ;P

    w każdym razie - dysk w wellandzie działa :)

  • 17. Data: 2010-12-11 12:30:30
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jamnior in news:id9hlj$gn3$1@news.task.gda.pl
    [....................]
    > Dysk o którym piszesz, od 4 miesiecy mam zamontowany w wellandzie
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1159215672. Pracuje cichutko, jest
    > chłodny. Podłączony jest po e-sata, transfer 60-80kB/s. Jestem zadowolony.

    obudowa: już jest w domu, dokladnie taka.
    co do dysku: przyszedl mi z morele.pl kurierem, prawie luzem, bez
    oznakowania, że to dysk,wiec [jak przyznal kurier]
    wiele mogło sie z nim wydarzyć...

    PYTANIE 1:
    oddac morelom? do licha - sam nie wiem.

    PYTANIE 2:
    masz ten dokladnie dysk, jak piszesz. Ale podstawowa sprawa: gdzie widzisz
    na swoim dysku wymalowane, że to dokladnie "SpinPoint EcoGreen F2EG...itp
    itd", a nie każdy inny standardowy dysk samsunga?
    Tutaj jest ten dysk:
    http://www.ceneo.pl/2657833s
    a tutaj naklejka:
    http://image.ceneo.pl/data/products/2657833/product.
    jpg - jak w kazdym
    samsungu...
    Czyli: po czym poznac, że to spinpoint itp itd?

  • 18. Data: 2010-12-11 18:59:19
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    W dniu 2010-12-11 13:30, 1634Racine pisze:
> [...]
    > co do dysku: przyszedl mi z morele.pl kurierem, prawie luzem, bez
    > oznakowania, że to dysk,wiec [jak przyznal kurier]

    ja nabyłem swój na giełdzie w Wa-wie u stałego "mojego dostawcy
    narządów" :), jeśli przysłany przez morele jest sprawny, to chyba niema
    o co kruszyć kopii. Przetestuj na wszelki słuczaj.

> [...]
    jpg - jak w kazdym
    > samsungu...
    > Czyli: po czym poznac, że to spinpoint itp itd?

    Szczerze mówiąc, nie mam napisów na naklejce typu "SpinPoint EcoGreen
    F2EG", ale swój kupowałem jako właśnie taki (green). Myślę że 5400
    obr/min mówi o linii green. Dla mnie to nie jest specjalnie ważne.
    Pracuje dobrze, to nie szukam dziury w całym :).

    Tu zdjęcie mojego (sory za jakość, robione komórką).

    http://iv.pl/images/01638781623213900951.jpg

    Jamnior

  • 19. Data: 2010-12-12 20:38:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jamnior in news:ie0hnk$e0q$1@news.task.gda.pl
    [...............]
    > ja nabyłem swój na giełdzie w Wa-wie u stałego "mojego dostawcy narządów"
    > :), jeśli przysłany przez morele jest sprawny, to chyba niema o co kruszyć
    > kopii. Przetestuj na wszelki słuczaj.

    podobno SMART może byc wykonany na dysku jeszcze bez formatu - w nocy
    wykonam smart na takim dysku. W kazdym razie sprobuje (via USB)
    Ale:
    poki co, to odpalilem ten dysk w obudowie wellanda i efekt taki:
    1.
    na starcie slyszalny b.cichy (ale jednak) narastający szum rozpedzania. To
    rozumiem, wiadomo dlaczego. Ale potem
    2.
    z 7 sek klekotania, jakby "coś o coś" usilowalo zahaczyc... To ten rodzaj
    dzwiekow, ktore przy okazji hdd przyprawiaja o zawały, wiec tylko pytanie -
    MASZ TAK SAMO? To jakas specyfika rozpedzania w obudowie??

    Gdy klekotanie/chrobotanie niknie - dysk chodzi cichutko.

    Sklaniam sie ku oddaniu dysku morelom, niestety, takie chrobotanie, to nie
    jest pewnie cos w normie.

    [...............]
> [...]
    > to nie szukam dziury w całym :).
    > Tu zdjęcie mojego (sory za jakość, robione komórką).

    tak w istocie pewnie jest. Ta linia hd154ui to pewnikiem tylko i wylacznie
    "spinpoint" i szkoda dalej dlubac.
    ja tylko dlatego tak tego modelu pilnowalem, bowiem zakladalem, że wypada mi
    NIE eksperymentowac, tylko brac DOKLADNIE taki sam typ dysku, jaki
    sprawdziles, że dziala w wellandzie.

  • 20. Data: 2010-12-13 00:55:05
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:ie3bs8$qhu$1@inews.gazeta.pl
    [......................]
    > wykonam smart na takim dysku. W kazdym razie sprobuje (via USB)

    smart - idealny.
    (oczywiscie nie przeceniam roli pozytywnego wyniku,ale biore pod uwage, na
    +)

    > poki co, to odpalilem ten dysk w obudowie wellanda i efekt taki:
    > z 7 sek klekotania, jakby "coś o coś" usilowalo zahaczyc... To ten rodzaj
    > dzwiekow, ktore przy okazji hdd przyprawiaja o zawały, wiec tylko
    > pytanie - MASZ TAK SAMO? To jakas specyfika rozpedzania w obudowie??

    chrobotanie pare sekund jak bylo,tak jest.