    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 04:42:37 +0100

    Jamnior in news:ie42od$n30$1@news.task.gda.pl
    > Nic takiego nie mam, startuje gładko z typowym dla hdd "gwizdem".

    ano wlasnie. wiec mam klopot.

    > Taki objaw jak opisujesz ma mój znajomy (nabył dokładnie taki sam zestaw),
    > ale się tym nie przejął :).

    więc nie ma klopotu :)

    > Włóż dysk do kompa i tam sprawdź czy ten klekot występuje również.

    nie mam takiej mozliwosci.

    > Jeśli podpięty bezpośrednio do MB działa ok, to wygląda że z kieszenią
    > może być coś nie tak.

    podpialem inny egzemplarz takiego samego dysku - chroboce.
    wniosek jak piszesz: podmienic obudowe i sprawdzic.
    btw:
    jeszcze nie sformatowalem i obawiam sie, że ta obudowa może potem tak
    pracowac, że kazdy zapis o odczyt to będzie traktor...