  • 11. Data: 2013-05-08 11:33:12
    Temat: Re: Samsung - android - parę pytań
    Od: atm <...@v...pl>

    > Na razie testuję alternatywną aplikację i jest ok (ale zobaczymy, może
    > do czasu).

    Z budzikami badz czujny, podobno przy ograniczonej ilosci pamieci system
    potrafi ubic taka aplikacje dzialajaca w tle. Z tego co zauwazylem
    deweloperzy czesto stosuja myk w postaci umieszczenia na belce ikonki co
    w konsekwencji blokuje mozliwosc zamkniecia aplikacji przez system.

  • 12. Data: 2013-05-08 11:39:22
    Od: kosmos <e...@c...pl>

    W dniu 2013-05-08 11:33, atm pisze:

> [...]
    > deweloperzy czesto stosuja myk w postaci umieszczenia na belce ikonki co
    > w konsekwencji blokuje mozliwosc zamkniecia aplikacji przez system.

    Hm, może to i jest jakiś trop. Ale spodziewałbym się, że Samsung w swoim
    fabrycznym budziku zastosuje jakieś zabezpieczenia na takie okazje :)

    --
    Pozdrowionka :)

  • 13. Data: 2013-05-08 11:43:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kosmos nabazgrał(a):

> [...]
    > nie będą sami z tym walczyć (co zrozumiałe, bo gierka już pewnie stara i
    > szkoda czasu ulepszać). Chcieli jeszcze logi z czasu kiedy ten "zły efekt"
    > się pojawiał, ale okazało się, że bez roota nie da rady wszystkiego
    > "logować". Na mój chłopski rozum wytłumaczenie ze sterownikami jest
    > całkiem wiarygodne.
    > Oczywiście Samsung doradził przywrócenie ustawień fabrycznych, a potem jak
    > nie pomoże to wysłać do serwisu (tylko co to da, jeśli to faktycznie błąd
    > w fabrycznych sterownikach?).
    > Ale w sumie to pierdoły i w korzystaniu z telefonu nie przeszkadzają.

    Dwa/trzy zgłosznia to raczej nie problem bo podejżdewam że sprzedało się
    tych tel. dziesiątki tysięcy ...
    Co do poprawek to się z nimi zgadam, skoro mają 3 zgłoszenia o błędach to
    szkoda czasu na poprawki :)

    Ma jedna gierka też parę razy wyszła do systemu ale nie uważam że jest to
    jakaś wielka wada, zdaża się ... :)

    ps. Już mie się nie chce odpisywać na drugiego posta ale ten helium wygląda
    ciekawie.

  • 14. Data: 2013-05-08 11:51:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-08 11:39, kosmos wrote:

    > Hm, może to i jest jakiś trop. Ale spodziewałbym się, że Samsung w swoim
    > fabrycznym budziku zastosuje jakieś zabezpieczenia na takie okazje :)

    Nie chodzi o fabryczny, tylko o jakikolwiek inny z marketu.

  • 15. Data: 2013-05-08 13:29:52
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Nie chodzi o fabryczny, tylko o jakikolwiek inny z marketu.

    heh :)

    wiem, ze znow sie naraze albo, ze zanudzam, ale w nokii na symbianie, w
    3 modelach, przez 6 lat uzytkowania nigdy sie nei zdarzylo, zeby czy to
    budzik czy alarm z kalendarza nawalil...

    zadzwiwiajace, jak mozna ludziom "umilac" czas uzytkowania androida...

  • 16. Data: 2013-05-08 13:30:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik kosmos napisał:

    > Trzeba przy tym zwrócić uwagę na fakt, że po przywróceniu ustawień
    > fabrycznych oprócz samych aplikacji traci się też dane i ustawienia w
    > tych aplikacjach (np. poziom osiągnięty w jakiejś grze). Do zgrania
    > takich ustawień na dzień dzisiejszy polecałbym aplikację Helium (dawniej
    > Carbon) - jest darmowa i nie wymaga roota, ale do podstawowych rzeczy
    > wystarcza. Tylko wymagany jest chyba system w wersji co najmniej 4.1, no
    > i trzeba podłączyć telefon do komputera.

    Poza zgraniem sejwów gierek archiwizuje jakies wazne i przydatne rzeczy?

  • 17. Data: 2013-05-08 13:34:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

> [...]
    > budzik czy alarm z kalendarza nawalil...
    > zadzwiwiajace, jak mozna ludziom "umilac" czas uzytkowania androida...

    Moja Nokia N95 dość często robiła różne cuda z softem więc może to efekt
    danego modelu ?

  • 18. Data: 2013-05-08 13:37:50
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > Moja Nokia N95 dość często robiła różne cuda z softem więc może to efekt
    > danego modelu ?

    Pewnie tak, ja mowie o serii e5x - czyli prostocie i ergonomi ponad
    bajerami.

    Im cos mniej skomplikowanego, tym mniejsze szanse, ze cos sie popsuje.

  • 19. Data: 2013-05-08 13:50:44
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

    > Pewnie tak, ja mowie o serii e5x - czyli prostocie i ergonomi ponad
    > bajerami.
    > Im cos mniej skomplikowanego, tym mniejsze szanse, ze cos sie popsuje.

    Amen :) mojego starego Erricsona K750 dziecko wrzuciło mi do wanny jak się
    kąpałem, po wyjęciu i ususzeniu na słoneczku działa do dzić choć leży gdzieś
    w szufladzie ale to idealny tel na imprezy bo nawet jak zgubisz to nie
    szkoda a nadaje się żeby zadzwonić po TAXI :)

  • 20. Data: 2013-05-08 14:23:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-08 13:37, Mr. Misio wrote:

    > Pewnie tak, ja mowie o serii e5x - czyli prostocie i ergonomi ponad
    > bajerami.
    >
    > Im cos mniej skomplikowanego, tym mniejsze szanse, ze cos sie popsuje.

    Dokladnie, tyle ze w zasadzie sami chcemy przedmiotow lepszych,
    szybszych z wiesza iloscia czegosobieduszazyczy. Najlepiej jeszcze
    w dobrej cenie i dosc szybko aktualizacje sprzetu. Efekt jest jaki jest,
    tez nie jestem tym zachwycony. Na przeciwnym biegunie mamy tablety z
    napisem klinowym Made in Babylon... nieograniczony czas pracy, brak
    baterii, cos a'la e-ink itd ;]