  • 1. Data: 2013-05-06 22:07:40
    Temat: modem e173u-2
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w windows xp prof sp3 instaluje się jako 3G modem i jako karta
    sieciowa.

    Oświećcie mnie czy z windowsa xp (bez zainstalowanej aplikacji
    providera) jest możliwe połączenie jako ndis a nie ras?

    Czy połączenie przez ras jest "gorsze" od połączenia ndis przez
    błogosławioną aplikację?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2013-05-06 22:16:58
    Temat: Re: modem e173u-2
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.05.2013 22:07, PiteR pisze:
> [...]
    > providera) jest możliwe połączenie jako ndis a nie ras?
    >
    > Czy połączenie przez ras jest "gorsze" od połączenia ndis przez

    program
    TopNetInfo
    forum "bez kabli"
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-05-06 22:22:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > program
    > TopNetInfo

    nie o to pytam

    > forum "bez kabli"

    nie rejestruje się na tego typu forumach, nie uzyskam tu
    podpowiedzi to trudno

    > ToMasz

    Piotr

  • 4. Data: 2013-05-07 18:43:01
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > nie o to pytam

    ow program jednym kliknieciem pozwala zmienic te tryby, oraz
    oferuje sporo dodatkowych informacji i mozliwosci

    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557
    https://www.google.ie/search?q=topnetinfo&um=1&ie=UT
    F-8&hl=en&tbm=isch

    > nie rejestruje się na tego typu forumach, nie uzyskam tu
    > podpowiedzi to trudno

    do czytania nie trzeba, jest tam sporo informacji na temat ktore mozna
    sobie przejrzec bez czekania az ktos tu bedzie wiedzial dokladnie to
    o co pytasz

    a w temacie - jezeli chcesz to skonfigurowac i zapomniec zostaw
    tak jak jest, jezeli chcesz czegos wiecej - zacznij od
    topnetinfo lub innego podobnego programu np. - http://nerve.org.za/mdma/

    ztcc (dla zu) stosowanie ras daje nieco wieksze pole manewru jezeli
    nastepuje zrywanie polaczenia - automatyczne wybieranie ponownie
    a ndis moze wymagac wiecej mocy obliczeniowej

  • 5. Data: 2013-05-31 18:11:12
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    PiteR wrote:
    > Oświećcie mnie czy z windowsa xp (bez zainstalowanej aplikacji
    > providera) jest możliwe połączenie jako ndis a nie ras?

    Windows XP (Vista też) nie ma obsługi połączeń komórkowych zwanych WWAN,
    więc bez dodatkowej aplikacji sie nie połączysz - tylko przez stary,
    dobry RAS.

    > Czy połączenie przez ras jest "gorsze" od połączenia ndis przez
    > błogosławioną aplikację?

    Jest gorsze przy wyższych prędkościach (od 20 Mbit/s da się to nawet
    zmierzyć) ze względu na wyższe narzuty obliczeniowe i inne techniczne
    przy RAS, dlatego praktycznie wsyzstkie modemy LTE działają głównie na
    NDIS. Przy E173 nie ma to większego znaczenia.

    Jakub

  • 6. Data: 2013-06-01 07:38:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jakub Danecki i m4rkiz piszą tak:

> [...]

    > nastepuje zrywanie polaczenia - automatyczne wybieranie ponownie
    > a ndis moze wymagac wiecej mocy obliczeniowej

    dziękuję panom

    --
    Piter