  • 11. Data: 2010-08-30 10:38:45
    Temat: Re: Samsung Wave S8500 - gps i parę innych pytań
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    .replying napisał(a):

    > No i właśnie zniknąłeś Nexus One, Nokia N8, Motorolę Droid, Treo 800w, HTC
    > Advantage i jeszcze kilka innych - myślę, że właściciele nie będa
    > zadowoleni jak im szybko ich nie oddasz...

    Tak od razu od producenta? Które?

    (pomijając już to umowną kwestię telefon z funkcjami PDA vs PDA z
    którego da się zadzwonić, bo akurat precyzyjnie pominąłeś LOOXy które
    udostępniały i moduł GSM, i USB-host w czasach gdy o androidach śniły
    wyłącznie elektryczne owce...).

    M.

  • 12. Data: 2010-08-30 10:51:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 12:38:45 +0200,
    .replying napisał(a):

    > Tak od razu od producenta? Które?

    Wszystkie. To, że niektóre z nich miały to wyłączone z jakichś pokręconych
    marketingowych względów, nie oznacza jeszcze, że nie miały. Wszystkie z
    nich mają sprzętowo gotowy do działania host USB.

    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
    Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 13. Data: 2010-08-30 10:56:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    .replying napisał(a):

    > Wszystkie. To, że niektóre z nich miały to wyłączone z jakichś pokręconych
    > marketingowych względów, nie oznacza jeszcze, że nie miały. Wszystkie z
    > nich mają sprzętowo gotowy do działania host USB.

    Zaczepiste :) Tylko ten "gotowy do działania" w kontekście braku
    sterownika OOTB to trochę chyba na wyrost :D

  • 14. Data: 2010-08-30 11:08:40
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    .replying napisał(a):

    > Wszystkie. To, że niektóre z nich miały to wyłączone z jakichś pokręconych
    > marketingowych względów, nie oznacza jeszcze, że nie miały. Wszystkie z
    > nich mają sprzętowo gotowy do działania host USB.

    Jest, ale nie działa. Rewelacyjna funkcjonalność... Nie dziwię się że
    się producenci nią nie chwalili.

    M.

  • 15. Data: 2010-08-30 11:10:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 13:08:40 +0200,
    .replying napisał(a):

    > Jest, ale nie działa. Rewelacyjna funkcjonalność... Nie dziwię się że
    > się producenci nią nie chwalili.

    skoro sami blokowali to trudno się chwalić, prawda?
    Tyle, że blokowanie dotyczyło głównie Androida, a na liście którą podałem
    są nie tylko androidowe telefony. I lista jest sporo niepełna.

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 16. Data: 2010-08-30 11:43:00
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    .replying napisał(a):

    > skoro sami blokowali to trudno się chwalić, prawda?
    > Tyle, że blokowanie dotyczyło głównie Androida, a na liście którą podałem
    > są nie tylko androidowe telefony. I lista jest sporo niepełna.

    To jeszcze pokaż co _dzisiaj_ u operatorów bez wspominanej blokady można
    kupić...
    M.

  • 17. Data: 2010-08-30 11:54:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 13:43:00 +0200,
    .replying napisał(a):

    > To jeszcze pokaż co _dzisiaj_ u operatorów bez wspominanej blokady można
    > kupić...

    a czy ja jestem informacja handlowa? odwracasz kota ogonem od faktu, że
    wprowadzałeś ludzi w błąd, że telefony nie miały hosta USB?

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 18. Data: 2010-08-30 12:20:56
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    .replying napisał(a):

    > a czy ja jestem informacja handlowa? odwracasz kota ogonem od faktu, że
    > wprowadzałeś ludzi w błąd, że telefony nie miały hosta USB?

    No dawaj. Bo jakoś obecnie dostępne bez grzebactwa mają _bardzo_ rzadko...

    M.

  • 19. Data: 2010-08-30 13:04:37
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Waldek Godel <n...@o...info> Odpowiedz na

    .replying napisał(a):

    > Wszystkie. To, że niektóre z nich miały to wyłączone z jakichś pokręconych
    > marketingowych względów, nie oznacza jeszcze, że nie miały. Wszystkie z
    > nich mają sprzętowo gotowy do działania host USB.

    Na pewno? Podający napięcie 5V?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 20. Data: 2010-08-30 18:00:18
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy wyjaśniła się już kwestia "klatkowania" przy odtwarzaniu xvid?
    Zamiast 25 wyświetla 18-20 klatek.
    Niektórym to nie przeszkadza (nie zauważają) ale dla mnie to ważne.