  • 31. Data: 2010-11-18 13:31:06
    Temat: Re: Samsung Wave 723
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-11-2010 14:10, ALEX rzecze:

    > Bez przesadyzmu, otwarty hot spot np MacDonalda jest dla klientów i fakt
    > że ktoś z niego korzysta nie jest automatycznie przestępstwem.

    Bez przesadyzmu, samochód mogę Ci pożyczyć i wtedy możesz legalnie
    się nim przejechać. Chodziło mi o to, że z faktu, iż coś nie jest
    zabezpieczone (samochód nie zamknięty na klucz, sieć nie szyfrowana)
    nie można wywodzić wniosku, że można bez zgody właściciela
    tym sobie rozporządzać.

    Myślałem, że tak elementarnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć
    łopatologicznie, ale cóż...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 32. Data: 2010-11-18 13:43:55
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Cz 18 11 2010 14:31, Dominik & Co pisze:

> [...]
    > tym sobie rozporządzać.
    >
    > Myślałem, że tak elementarnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć

    Otwarty hot spot prywatnego kolesia to faktycznie może być problem. Bo
    wolno z niego korzystać tylko uprawnionym. Ale ogólnodostępny, publiczny
    hot spot? Właściciel zezwala na korzystanie to w czym problem?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 33. Data: 2010-11-19 07:35:24
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-11-2010 14:43, ALEX rzecze:

    > Otwarty hot spot prywatnego kolesia to faktycznie może być problem. Bo
    > wolno z niego korzystać tylko uprawnionym. Ale ogólnodostępny, publiczny
    > hot spot? Właściciel zezwala na korzystanie to w czym problem?

    O babciu... jak krowie na rowie...

    Jeśli _wiesz_, że możesz korzystać (zostałeś uprawniony- niekoniecznie
    wprost i osobiście, może być wywieszka "dla klientów net za free"
    lub temu podobna) wolno Ci korzystać i przestępstwa nie popełniasz.

    _Nie można_ jednak _domniemywać_, że skoro _sieć jest nie
    zabezpieczona_, to _właściciel Ci zezwala_ na korzystanie.
    Jeśli nadal nie rozumiesz- trudno. Poproś kogoś innego o wytłumaczenie.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 34. Data: 2010-11-19 07:36:42
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>