  • 1. Data: 2010-05-19 21:47:31
    Temat: Samsung WB550, Fuji F70/72EXR, Olympus Mju 9000/7040 ???
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Witam.
    Wiem, że już troszkę na tej grupie już wypytywałem, ale jeżeli można -
    ostatni raz. Przymierzam się do zakupu kompakcika, który odciąży mnie od
    noszenia Olympusa E510. Chodzi o to, by nie targać wszędzie Olka gdzie
    nie jest niezbędny a zastąpić go jakąś niezłą kompaktową cyfrą.

    Z tego co oglądałem , najbardziej podobają mi się (w kolejności):
    - Samsung WB550 (wiem - żadna marka aparatowa, ale świetnie leżał w
    dłoni i wszystko ma pod ręką, foty niezłe)
    - Olympus Mju 9000 lub 7040 (ładne foty, 7040 ma filmy w HD - zawsze się
    przydadzą, obiektyw 7040 ma jaśniejszy od 9000)
    - Fuji F70 EXR (niezłe parametry ale w ręku nie miałem - podobno niezły)
    Wybór troszkę mały, ale kwotowo (700 PLN) nie poszalejemy - więcej nie
    dam bo nie ma to sensu.
    Jeszcze widziałem używanego Nikona P6000, ale do kompaktów tego
    producenta nie jestem przekonany - lustra mają super.

    Jak sądzicie - co wybrać i czy jest sens zainwestować w Samsunga (nie
    wiem czemu, ale najbardziej mi się podoba)
    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 2. Data: 2010-05-20 09:31:14
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    > Jak sądzicie - co wybrać i czy jest sens zainwestować w Samsunga (nie
    > wiem czemu, ale najbardziej mi się podoba)
> [...]

    polecam fuji finepix S5800 - teraz mozna je naprawde taniutko kupic, w reku
    lezy idealnie a jak na automacik fotki robi wysmienite i macro a nawet
    supermacro ma super

    pozdawiam
    grzenio

  • 3. Data: 2010-05-20 11:48:53
    Od: McArti <a...@o...pl>

    albo ma leżeć w dłoni albo ma być mały.

    jak mały to zobacz sobie iso1600 w F70exr i znajdź mi lepsze z takiej
    małej matrycy.

  • 4. Data: 2010-05-20 15:14:50
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    W dniu 2010-05-20 13:48, McArti pisze:
    > albo ma leżeć w dłoni albo ma być mały.
    >
    > jak mały to zobacz sobie iso1600 w F70exr i znajdź mi lepsze z takiej
    > małej matrycy.
    A co powiesz o F200EXR - podobno bardziej szumi... Niby lepszy 10Mpix
    miż 12 Mpix z tej samej matrycy...

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 5. Data: 2010-05-20 16:16:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Falisty" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > producenta nie jestem przekonany - lustra mają super.
    > Jak sądzicie - co wybrać i czy jest sens zainwestować w Samsunga (nie wiem

    W zasadzie nie napisales dlaczego "Ci sie podobaja" wiec moze ciut wiecej?
    Mi ostatnio podoba sie ten: http://www.allegro.pl/item1033360573.html

  • 6. Data: 2010-05-20 16:31:53
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    W dniu 2010-05-20 18:16, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Falisty" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > W zasadzie nie napisales dlaczego "Ci sie podobaja" wiec moze ciut wiecej?
    > Mi ostatnio podoba sie ten: http://www.allegro.pl/item1033360573.html

    Właśnie nie zabardzo potrafię określić - po prostu nieźle leży w dłoni,
    niebrzydkie fotki robi, ma przyciski tam gdzie bym chciał je mieć (nie
    wszystkie aparaty tak mają) ale co mnie w nim urzekło??? Sam nie wiem :(
    Co do Casio to mam pewne obawy o jakosć - kolega pracuje w pewnej firmie
    w serwisie, który rozsyła reklamowane sprzęty do serwisów i Casio dużo
    do serwisu wysyłają.

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 7. Data: 2010-05-20 16:46:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > serwisie, który rozsyła reklamowane sprzęty do serwisów i Casio dużo do

    A ja mam kompakt Casio od paru lat i nastepny tez kupie Casio...
    Wogole bym nie myslal o kupowaniu nowego, tylko potrzebuje
    video HD + high speed.

  • 8. Data: 2010-05-20 19:09:35
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    W dniu 2010-05-20 18:46, Jakub Jewuła pisze:

    > A ja mam kompakt Casio od paru lat i nastepny tez kupie Casio...
    > Wogole bym nie myslal o kupowaniu nowego, tylko potrzebuje
    > video HD + high speed.

    Wiesz - niekoniecznie Casio to g... ale... inny przykład: Kumpel pracuje
    w firmie produkującej przetwory drobiowe, np.kiełbasy, parówki. Od czasu
    gdy tam pracuje, całą rodzina przestała jeść parówki :)
    Wiesz dlaczego ?

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 9. Data: 2010-05-21 05:27:49
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > firmie produkującej przetwory drobiowe, np.kiełbasy, parówki. Od czasu gdy
    > tam pracuje, całą rodzina przestała jeść parówki :)

    Kup Nikona chlopie :)

  • 10. Data: 2010-05-23 08:55:01
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    W dniu 2010-05-21 07:27, Jakub Jewuła pisze:

    > Kup Nikona chlopie :)

    Jeżeli Nikon to tylko lustro (a mam już lustro). Potrzebuję mały aparat
    by w kieszeń schować.

    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika