  • 1. Data: 2010-05-19 12:36:17
    Temat: Szukam adresu strony
    Od: Słowik <A...@a...com>

    Parę lat temu byłem na polskiej stronie poświęconej naukowej i teoretycznej stronie
    fotografii - były tam artykuły o rozdzielczościach kątowych i temu podobnych
    rzeczach.
    Strona wyglądała profesjonalnie i miała chyba własną domenę .pl. Macie jakiś pomysł,
    co to mogła być za strona?

    --------------= Posted using GrabIt =----------------
    ------= Binary Usenet downloading made easy =---------
    -= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-

  • 2. Data: 2010-05-19 12:50:54
    Temat: Re: Szukam adresu strony
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 19.05.2010 14:36, S?owik wrote:
    > Pare lat temu by?em na polskiej stronie pooewieconej naukowej i teoretycznej
    stronie fotografii - by?y tam artyku?y o rozdzielczooeciach k?towych i temu podobnych
    rzeczach.
    > Strona wygl?da?a profesjonalnie i mia?a chyba w?asn? domene .pl. Macie jakioe
    pomys?, co to mog?a byae za strona?

    Na optyczne.pl jest sporo takich tekstów. Na swiatfotografii.pl też cos
    bylo.

    wer

  • 3. Data: 2010-05-21 19:35:43
    Od: Pawel_sm <j...@t...wp.pl>

    moze:
    http://www.fotoporadnik.pl

  • 4. Data: 2010-06-01 12:14:07
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd S?owik napisał(a):

    > Parę lat temu byłem na polskiej stronie poœwięconej naukowej i teoretycznej stronie
    fotografii - były tam artykuły o rozdzielczoœciach kštowych i temu podobnych
    rzeczach.

    Może http://www.fototv.pl/ - dawniej http://www.cdrom.pl/ (FotoSzortal)?

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.