  • 111. Data: 2012-10-24 17:48:03
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: W <w...@w...pl>

    Pszemol wystukał, co następuje:

    > Zasięg będzie większy niż z tunera FM - słuchałem swojej
    > ulubionej stacji radiowej z USA po drugiej stronie świata w Indiach.
    > A pakiety? Cóż - wiele abonamentów ma dziś "unlimited data"
    > za bardzo rozsądną cenę miesięczne - jest też jeszcze wifi.
    > Na wszystko jest rozwiązanie jak ktoś nie jest malkontentem.

    Tiaa... ten ulimited data przyda się zwłaszcza w Indiach :P

    (nie, nie słucham radia na telefonie, nawet mp3 nie słucham bo wolę osobny
    player... i tak, osobny player ma miejsce na kartę pamięci i ostatnio
    wrzuciłem do niego 64GB -- straszne po prostu!)

  • 112. Data: 2012-10-24 17:53:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-24 14:33, Pszemol pisze:

    > Zabrałeś głos w wątku na ten temat - stąd skojarzenie/połączenie.

    Zabieram głos w wielu wątkach, co nie znaczy że dotyczą mnie w
    jakikolwiek sposób osobiście.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 113. Data: 2012-10-24 17:57:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-24 14:35, Pszemol pisze:

    > Zasięg będzie większy niż z tunera FM - słuchałem swojej
    > ulubionej stacji radiowej z USA po drugiej stronie świata w Indiach.

    Gratuluję.

    > A pakiety? Cóż - wiele abonamentów ma dziś "unlimited data"
    > za bardzo rozsądną cenę miesięczne - jest też jeszcze wifi.

    Sądzę że zasięg wifi skończy się jednak nieco wcześniej niż zasięg
    stacji pracującej w paśmie UKF. Podobnie jak może być problem z
    zasięgiem internetu, działaniem unlimited data w roamingu i paroma
    innymi rzeczami.

    > Na wszystko jest rozwiązanie jak ktoś nie jest malkontentem.

    Tuner FM też jest rozwiązaniem, choć JapcoFani twierdzą, że zbędnym.

  • 114. Data: 2012-10-24 18:47:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Zabieram głos w wielu wątkach, co nie znaczy że dotyczą mnie w
    > jakikolwiek sposób osobiście.

    Nie tylko zabrales glos ale stanąłeś po konkretnej stronie barykady więc
    dostałeś przypadkowym odłamkiem z mojego moździerza ;)

  • 115. Data: 2012-10-24 18:55:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-24 18:47, Pszemol pisze:

    > Nie tylko zabrales glos ale stanąłeś po konkretnej stronie barykady więc
    > dostałeś przypadkowym odłamkiem z mojego moździerza ;)

    Kapiszon, nie moździerz.

  • 116. Data: 2012-10-24 21:32:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 18:07:11 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Jak wiem, ze producent zajmie sie tylko takim problemem ktory wplynie
    > posrednio lub bezposrednio na wartosc sprzedazy. To ze grupka
    > apple-hejterow na pl.misc.telefonia wysmiewa Apple za brak tunera FM w
    > telefonie zwisa im i powiewa bo bez niego telefon sprzedaje sie swietnie i
    > maja trudnosci z nadążaniem z produkcją.

    Ale Pszemolu - to przeciez jest najlepszy telefon.
    A tu sie okazuje ze radia nie ma, RDS nie ma, MMS nie ma, aparat nie radzi
    sobie pod slonce, karty nie ma, tetheringu nie ma, pamieci malo, nawigacja
    w wersji 1.0, karte trzeba ciac ...

    J.

  • 117. Data: 2012-10-24 21:43:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 14:45:45 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Słyszałeś o wynalazku o nazwie "em-pe-trójki"? Pod jakim kamieniem
    > przespałeś ostatnie 15 lat? Po co Ci na telefonie muzyka w studyjnej
    > jakości? Dobrze się czujesz?

    Nawet z kompresja to jest 40-50 plyt.
    Jeden Oldfield wypuscil ze 30, a przeciez ma jeszcze siostre :-)

    J.

  • 118. Data: 2012-10-24 21:48:26
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-24 21:32, J.F. wrote:

> [...]
    > sobie pod slonce, karty nie ma, tetheringu nie ma, pamieci malo, nawigacja

    W pakiecie daja rozowe okulary spawalnicze ;]
    Zobacz te statystyki, nie masz szans ze swoja argumentajca:
    http://www.spidersweb.pl/2012/10/czy-posiadanie-urza
    dzen-od-apple-zmienia-czlowieka.html

  • 119. Data: 2012-10-25 02:06:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "W" <w...@w...pl> wrote in message news:XnsA0F6B3F248691wuathome@at.home...
    > Pszemol wystukał, co następuje:

    > Tiaa... ten ulimited data przyda się zwłaszcza w Indiach :P

    W Indiach kupić sobie możesz lokalną SIM lub słuchać przez wifi...
    Z całą pewnością nie przyda Ci się tuner FM do słuchania polskiej stacji.

    > (nie, nie słucham radia na telefonie,
    > nawet mp3 nie słucham bo wolę osobny player...

    A zechciałbyś rozwinąć tą myśl?
    Czemu wolisz osobny player?

    > i tak, osobny player ma miejsce na kartę pamięci i ostatnio
    > wrzuciłem do niego 64GB -- straszne po prostu!)

    Czy ja wiem...
    Trudno mi jakoś uwierzyć że słuchasz tego wszystkiego...

  • 120. Data: 2012-10-25 02:11:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Gratuluję.

    Nie wiem czego...

> [...]
    > pracującej w paśmie UKF. Podobnie jak może być problem z zasięgiem
    > internetu, działaniem unlimited data w roamingu

    Wszystko zależy od tego w jakim rejonie się poruszasz
    i jak używasz internetu na komórce... Z jednej strony masz
    lokalny nadajnik który ma zasięg w postaci małego okręgu
    wokół anteny nadawczej a z drugiej masz gęstą pajęczynę
    miejsc gdzie jesteś online używając 3G czy jakiegoś wifi...

    > Tuner FM też jest rozwiązaniem, choć JapcoFani twierdzą, że zbędnym.

    Rozmawialiśmy o rozwiązaniach problemu braku tunera FM :-)