  • 11. Data: 2011-03-23 18:40:44
    Temat: Re: Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-23 18:34, ToMasz pisze:
    > ps
    > Całkowity hardkor to gazety+denarurat

    To nie hardkor. To idealna zagrywka.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

  • 12. Data: 2011-03-23 19:00:48
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-23 13:54, bratPit pisze:

    > polecam mycie dywaników na myjniach ręcznych samoobsługowych - tych
    > które myją takim białym mikroproszkiem - mają wieszaki do dywaników -
    > myjesz taką myjką z proszkiem, spłukujesz później programem do
    > spłukiwania i dywaniki po takim zabiegu wyglądają na...nowe, czysta,
    > sucha guma, _polecam_,
    Potwierdzam. Ja myje na "autospa" czy coś takiego, bo jest pod ręką, do
    kompletu jeszcze jest opcja jakiegoś pseudo-wosko-smalco-polimeru na
    gorąco, przypadkiem pojechałem tym po kołach i opony zrobiły się ładne
    czarne... więc teraz i dywaniki tym traktuję ;) I wyglądają za każdym
    razem jakby nowe były. Gdyby tak jeszcze dało się wewnątrz auta tym
    pojechać po plastikach...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 13. Data: 2011-03-23 19:42:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-23 19:00, BartekK pisze:

> [...]
    > czarne... więc teraz i dywaniki tym traktuję ;) I wyglądają za każdym
    > razem jakby nowe były. Gdyby tak jeszcze dało się wewnątrz auta tym

    Z tym ostatnim to przesadziłeś. Świat od dawna wie, że się jednak da:
    http://www.youtube.com/watch?v=RfSvAFusgWs ;)

  • 14. Data: 2011-03-23 21:27:00
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    >Drugie: jak i czym (nie pytam o chemie tylko o ścierki itp) myjecie szybę
    >przednią od wewnątrz. Moja jest duża i >mocno niepłaska a kokpit też długi
    >i zawsze się namęczę okrutnie. Używacie rękawiczek z irchy czy innych
    >wynalazków?

    ja u siebie do naroznikow szyby to nawet nie dostane :-) szybe czyszcze
    takim preparatem/mleczkiem do szyb i luster z Plastmala w zielonej 0,5l
    butelce.
    wystarczy rozprowadzic mleczko gabka po szybie, poczekac az wyschnie,
    zetrzec powstaly proszek i szyba krysztal. bez szorowania, bez zmiany
    recznikow - jedynie potem trzeba odkurzyc opadniety proszek z deski - ale
    lepsze to niz gimnastyka nad szyba :-)

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 15. Data: 2011-03-23 23:28:55
    Temat: Re: Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania +1
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Dziekuję za wszystkie podpowiedzi, aż miło :-)
    W związku z tym mam jeszcze jedno pytanie - jak odzyskać naturalny stan
    powierzchni pseudoaluminiowej pod hamulcem ręcznym (taki srebrny plastik
    fantastik)? Poprzedni właściciel trzymał tam klucze i miejsce jest
    porysowane. Myślałem o jakimś sprayu, ale nawet jak zabezpieczę okolicę i
    ładnie psiknę to będzie to pewnie nie ten sam kolor i trwałość do bani.
    Jakieś pomysły?
    Link do zdjęcia: http://img858.imageshack.us/f/plastik.jpg/
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-03-23 23:40:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-23 23:28, marcan pisze:
> [...]
    > porysowane. Myślałem o jakimś sprayu, ale nawet jak zabezpieczę okolicę i
    > ładnie psiknę to będzie to pewnie nie ten sam kolor i trwałość do bani.

    Ja bym zanabył kawałek folii (czarnej pewnie), dociął odpowiednio i
    wykleił tę wnękę. Dobrze (równo!) docięta folia będzie w miarę estetyczna.
    Można by polakierować ten element, ale to dużo grubsza zabawa, bo w
    aucie tego nie zrobisz - konieczny demontaż. No i lakier trzeba
    odpowiednio dobrać, a srebrny łatwy w tym nie jest.

  • 17. Data: 2011-03-24 08:42:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Mar, 23:40, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:
    > Można by polakierować ten element, ale to dużo grubsza zabawa, bo w
    > aucie tego nie zrobisz - konieczny demontaż. No i lakier trzeba
    > odpowiednio dobrać, a srebrny łatwy w tym nie jest.

    I nie zapomniec o cieniowaniu sasiednich elementow. W przeciwnym razie
    przyszly nabywca powie, ze bity i klepany!

    :D

    Swoja droga ciekawa dzwignia recznego. Co to za auto?
    --
    zdrowka
    amos

  • 18. Data: 2011-03-24 08:49:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-24 08:42, amos pisze:

    > Swoja droga ciekawa dzwignia recznego. Co to za auto?

    Ford jakiś nowszy. Kuga?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 19. Data: 2011-03-24 09:07:15
    Od: Grejon <g...@g...com>