  • 111. Data: 2023-02-26 10:57:29
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-02-2023 o 10:34, ddddddddddd pisze:

    > nie, to znaczy nie wierzyć w to co mówią i obserwować.

    Szurów?
    Wybacz, to nie dla mnie.

  • 112. Data: 2023-02-26 17:33:18
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 26/02/2023 09:57, Cavallino wrote:

    > Szurów?
    > Wybacz, to nie dla mnie.

    nie wiem co ty masz z tymi szurami? jak ktoś mówi że jest przeciwko pis
    to zawsze twierdzisz że popiera platformę? jak mówi że nie jje mięsa, to
    na pewno żre robaki? Naprawdę jedyną alternatywą w niedowierzanie
    kłamcom z mediów jest wierzenie komuś innemu, wybranemu przez ciebie?
    Naprawdę nie wydaje ci się dziwne, że wojna na ukrainie nagle 'zniknęła'
    kowid, gdy jeszcze 2-3 tygodnie wcześniej wieszczono armagdoon, tylko
    nie było jak podtrzymywać teorii, bo trzeba było wpuścić przez granicę
    wielu nieszczepionych i nie testowanych? Naprawdę uważasz, że gdyby nie
    było mediów to zauważyłbyś że pojawiła się jakaś nowa odmiana
    koronawirusa, czy może żył byś jak dawniej, bo przecież koronawirusy to
    nic nowego, a pewnie przynajmniej raz w życiu wcześniej przeszedłeś
    'strasznie ciężką grypę', tylko nie byłeś świadomy że masz z tego powodu
    nie odwiedzać rodziców, bo wcześniej nie zrobiono takiej szopki?

    Lukasz

  • 113. Data: 2023-02-26 17:40:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2023 o 11:57, Jacek pisze:

    > Jasne, zamknąć w cholerę wszystkie szpitale, przecież 90% zgonów w Polsce
    > następuje w szpitalach :)

    No przecież większość zamknięto.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 114. Data: 2023-02-26 17:53:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wysięk jest skutkiem zniszczenia śluzówki oskrzeli. Wirusy atakują
    > nawet pęcherzyki płucne. Te 2+% naprawdę nie umiera bez powodu. I
    > zapewniam Cię, że dla świadomego pacjenta jest to straszne umieranie.

    Nie było żadnego 2%+. Do końca 2021 roku (żeby nie mieszać w to
    omicrona, co to grypa go zjda na śniadanie), w UK przeszło kowid 30%
    dawców krwi. Liczba w miarę reprezentatywna dla świata - a jeśli już to
    zaniżona, bo w UK mieli wysokie wyszczepienie (które zakażeniom średnio
    zapobiegłay, ale już na ten temat nie dyskutujmy;)).

    Matematyka na poziomie podstawówki. 30% z 7G ludzia to 2,1 miliarda. 2%+
    to powiedzmy 2,1% dla równego rachunku. 2,1% z 2,1G to 10M. Na koniec
    roku 2021 to było dwa razy mniej. Dla całego świata, a więc i krajów 3
    świata. Z tym że tak naprawdę to nie były zgony na kowid a na kowid +
    choroby współistniące, a więc jeszcze przez 10. Kowid (ten do delty)
    miał śmietelność na poziomie 0,1%.

    Obecnie kowid przeszło 80% ludzi na świecie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 115. Data: 2023-02-26 17:58:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2023 o 09:11, J.F pisze:

    > Ale to chyba tak mialo byc - do tymczasowych wysyla sie odpowiednie
    > przypadki.

    Miało tak być, że ludzie umierali w karetkach a na narodowym było 90%
    wolnych miejsc?

    > O kosztach to nie wiem, ale tez trzeba przyznac, ze nie wiadomo, jak
    > duzy bedzie potrzebny.

    I ktoś te pieniądze zarobił. A jak był potrzebny to go i tak nie było.

    > Przeciez mozna robic całą masę innych rzeczy - jak chocby namawiac do
    > zostania w domu ...

    Świat oszlał. Społeczeństwa same domagały się kagańca na ryj i kija na
    tych co pyskowali. Jak ktoś zadawał jakiekolwiek pytania to był od razu
    linczowany jako szur, płaskoziemca, podpalacz masztów 5G czy co tam
    sobie jeszcze wymyślisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2023-02-26 18:03:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2023 o 09:48, Cavallino pisze:

    > Skoro trafili pod respirator, to zapewne nie było na to szans.
    > Choćby dlatego, ze zgłosili się za późno, albo lekarz nie znał tych
    > odpowiednich środków.

    Pierdolisz jak weekendowy, że ludzie są sobie winni bo w kowidzie
    przestali się badać i teraz raki mają.

    kij_oparty_o_parapet.jpeg - to jest kurwa przyczyna śmierteności.
    Odcięto ludzi od leczenia ogólnie chyba że kowid, a jak już się okazało
    że kowid to kazano im siedzieć w domu aż będzie potrzebny respirator.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 117. Data: 2023-02-27 06:19:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-02-2023 o 17:33, ddddddddddd pisze:

    > nie wiem co ty masz z tymi szurami?

    Wystarczy popatrzeć co i kogo cytujesz.
    Więc jeśli to ma być alternatywa, to ja podziękuję.

> [...]
    > na pewno żre robaki? Naprawdę jedyną alternatywą w niedowierzanie
    > kłamcom z mediów jest wierzenie komuś innemu,

    Czyli kłamcom z internetu?
    No właśnie - to nie jest alternatywa.

> [...]
    > nie było jak podtrzymywać teorii, bo trzeba było wpuścić przez granicę
    > wielu nieszczepionych i nie testowanych?

    Nie wiem skąd pomysł, że coś zniknęło, nawet dziś.
    No chyba że ktoś ma na tyle mały mózg, że jeste w stanie przyswajać
    tylko to, co było w tv w ostatnim tygodniu na pasku.
    I wydaje mu się, że jak czegoś nie było, to to coś nie istnieje.

    Media pokazują to co się sprzedaje, więc tv z newsami praktycznie nie
    oglądam, bo mnie też to wkurza.

    > Naprawdę uważasz, że gdyby nie
    > było mediów to zauważyłbyś że pojawiła się jakaś nowa odmiana
    > koronawirusa,

    Myślę że tak, gorzej że mogło się to skończyć wizytą w szpitalu na wiele
    miesięcy.
    Oraz zejściem starszego pokolenia z rodziny i ich znajomywch na
    przeziębienie (a i tak się to skończyło u kilkunastu z nich).

    > czy może żył byś jak dawniej, bo przecież koronawirusy to
    > nic nowego, a pewnie przynajmniej raz w życiu wcześniej przeszedłeś
    > 'strasznie ciężką grypę',

    Nie.
    Zresztą omikrona też przeszedłem w miarę lekko, podobnie jak
    wcześniejsze szczepienia.
    Pytanie czy tak samo by było bez nich....

    Wolałbym tego nie weryfikować na sobie.

    > tylko nie byłeś świadomy że masz z tego powodu
    > nie odwiedzać rodziców, bo wcześniej nie zrobiono takiej szopki?

    W sumie dobrze że zrobiono, jeśli mogłoby to skutkować dla nich biletem
    na tamten świat.
    Ale przypominam - nie stosowałem się do lockdownu tak jak tylko się dało
    i nie byłem jego zwolennikiem, nadal sądzę, że wyrządził więcej szkód
    niż powinien.
    Ale też daje sobie sprawę że lepszej metody niż jakaś izolacja wtedy nie
    było i tyle.

    Problem w tym, że izolowano wszystkich, a najmniej tych najbardziej
    zagrożonych.

  • 118. Data: 2023-02-27 18:10:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Feb 2023 23:47:40 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Oczywiście, że na tamtym etapie rozsądna. Jedyna rozsądna. Nie
    > wiedziano o wirusie nic. Lekarstwo nieznane. Wiadomo było, że 80+
    > chorych przechodzi chorobę lekko, pozostali różnie. Umieralność na
    > początku koszmarnie wysoka. Pierwszy chory zmarł szybko.

    > Nie mieli nawet podstawowych środków ochrony.

    > Zapomnij. Nic nie zadziałało. Pierwsze - poza szczepionkami - naprawdę
    > działające leki weszły do obrotu w 2022 roku a i one nie dają 100%
    > pewności.

    Mi ciagle chodzi po glowie wywiad z jakims niemieckim lekarzem z Azji,
    który mówił, ze jego zdaniem to pacjenci są źle leczeni, bo oni leczą
    jak na zapalenie płuc.

    tamten post wymieniał heparyne i hydroksychlorochinę,
    hm
    https://www.termedia.pl/koronawirus/WHO-Leczenie-COV
    ID-19-hydroksychlorochina-oraz-lopinavirem-i-ritonav
    irem-nie-przynosi-efektow,38620.html

    Ale warto wolty policzyc,

    https://www.termedia.pl/pulmonologia/Heparyna-u-pacj
    entow-z-wysokim-ryzykiem-zakrzepicy-hospitalizowanyc
    h-z-powodu-COVID-19,44401.html

    a heparyna zmniejsza smiertelnosc ?

    Oczywiscie trzeba to wiedziec, na początku nie wiedziano.

    J.

  • 119. Data: 2023-02-27 18:17:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Feb 2023 17:58:52 +0100, Shrek wrote:

    > Miało tak być, że ludzie umierali w karetkach a na narodowym było 90%
    > wolnych miejsc?

    Nie - do narodowego wysylasz ludzi, ktorzy sie do narodowego nadają.
    Wiec np bez innych schorzen, bo na narodowym nie ma sprzetu do ich
    leczenia.

    Wiec kierowac powinny szpitale po przebadaniu pacjenta.

    > I ktoś te pieniądze zarobił.

    Narodowy? Wojsko, czy kto tam go wyposazał? Lekarze i medycy ...
    tylko ze oni zazwyczaj mają prace, nawet kilka, wiec skąd sie wzieli ?

    >A jak był potrzebny to go i tak nie było.

    Wydaje mi sie, ze ktos tam jednak przebywal.
    Wiec odciązał łóżko w zwykłym szpitalu.

> [...]
    > tych co pyskowali. Jak ktoś zadawał jakiekolwiek pytania to był od razu
    > linczowany jako szur, płaskoziemca, podpalacz masztów 5G czy co tam

    Eee tam, ja przed epidemią czytałem np o Nowej Zelandii.
    Po paru atakach taksowkarze protestowali, i chcieli, żeby rząd im
    nakazał montowanie szyby ochronnej.

    Bo sammemu zamontować to im sie nie chciało.

    J.

  • 120. Data: 2023-02-27 18:32:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 18:17, J.F pisze:

    > Nie - do narodowego wysylasz ludzi, ktorzy sie do narodowego nadają.
    > Wiec np bez innych schorzen, bo na narodowym nie ma sprzetu do ich
    > leczenia.

    Na żadnym jednoimiennym nie było. W szpitalach kowidowych leczony był
    kowid. Jak ktoś umarł na swoją chorobę przewlekłą to umierał na kowid +
    choroby współistniejące (albo i bez).

    > Wiec kierowac powinny szpitale po przebadaniu pacjenta.

    No ale problem był w tym, że karetki stały na podjazdach przed izbami
    przyjęć.

    > Narodowy? Wojsko, czy kto tam go wyposazał?

    "Państwo to partia"...

    > Lekarze i medycy ...
    > tylko ze oni zazwyczaj mają prace, nawet kilka, wiec skąd sie wzieli ?

    Z tych co pozamykali dla publiczności. Wydano mnóstwo kasy i zabrano
    deficytowych medyków, żeby nic nie robili w pustych tymczasowych a
    tymczasem z braku opieki umierali ludzie.

    > Wydaje mi sie, ze ktos tam jednak przebywal.

    250 osób w szczycie.

    > Eee tam, ja przed epidemią czytałem np o Nowej Zelandii.
    > Po paru atakach taksowkarze protestowali, i chcieli, żeby rząd im
    > nakazał montowanie szyby ochronnej.
    >
    > Bo sammemu zamontować to im sie nie chciało.

    No mówię, że społeczeństwa poszalały i same chciały kagańce na mordy...
    Ok - posrali się ze strach - od biedy rozumiem. Ale minęły trzy lata i
    dalej jak mówisz, że skuteczność szczepień mierzy się w zapobieganiu
    infekcjom objawowym i ich w chuja zrobiono to dostają piany na usta. BTW
    - aż sprawdziłem sobie czy się nie myliłem i wpisałem w googla z
    filtrami czasowymi przed 19 - oczywiście _WHO_ ma definicję, że
    skuteczność szczepień określamy przeciw infekcjom objaowym - szury, no
    normalnie szuria;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!