  • 21. Data: 2011-01-14 20:41:41
    Temat: Odp: Odp: Samochód z Niemiec, problem z US
    Od: "f" <f...@c...gh>

    news:igq7eq$kis$3@news.onet.pl...
    > a gdzie widziałeś, że firma podpisała umowę?

    nie widziałem, cytowałem autora tego wątku

  • 22. Data: 2011-01-14 20:45:45
    Temat: Re: Odp: Samochód z Niemiec, problem z US
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 20:10:36 +0100, f wrote:
    >Skoro FIRMA rzeczywiście podpisała tę umowę z "Artur M. Piwko", to zapewne
    >wystawiła fakturę dla "Artur M. Piwko", może więc mu wysłać duplikat.

    Moze sie tez okazac ze faktura jest dla anonimowego odbiorcy.
    Ale jest, i jest na ten samochod.

    >Jak FIRMA stwierdzi, że umowa jest fałszywa, to co powienien zrobić Pan
    >Artur?

    Patrzec dokladnie w papiery i byc moze leciec czym predzej na policje,
    a zaraz potem do Kosciola i omijajac szerokim lukiem US i UC zaczac
    czytac ogloszenia o pracy w Anglii.

    Problem tylko w tym ze wtedy juz pewnie samochod przepadnie, a moze
    jest w miare legalny.

    J.

  • 23. Data: 2011-01-14 20:50:39
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Moze sie tez okazac ze faktura jest dla anonimowego odbiorcy.
    > Ale jest, i jest na ten samochod.

    To napisze, ze ma to auto, fotkę wysle,inaczej udowodni prawdę, to mu wyślą
    Jaka normalna firma zrobi kłopoty z duplikatem istniejącej faktury?
    Chyba tylko oszust, nie bo nie, bo nie musze i mam cie wolaku w dupie.

  • 24. Data: 2011-01-14 20:54:05
    Temat: Re: Odp: Odp: Samochód z Niemiec, problem z US
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 14 Jan 2011 20:50:39 +0100 osobnik zwany f wystukał:

> [...]
    > wyślą Jaka normalna firma zrobi kłopoty z duplikatem istniejącej
    > faktury? Chyba tylko oszust, nie bo nie, bo nie musze i mam cie wolaku w

    ale ta firma wystawiła ją komu innemu niż obecny kupiec. Więc po co ma
    się pakować w lewe interesy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2011-01-14 21:05:22
    Temat: Odp: Odp: Odp: Samochód z Niemiec, problem z US
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > ale ta firma wystawiła ją komu innemu niż obecny kupiec. Więc po co ma
    > się pakować w lewe interesy?

    To ja chyba "polska jenzyka nie rozumieć"

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnij0bov.gpb.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    "To mój pierwszy w życiu zakup samochodu, jestem osobą prywatną, to miało
    być nasze rodzinne kombi. Samochód kupiłem od handlarza. Dokumentem
    stwierdzającym nabycia auta jest umowa-kupna sprzedaży między mną a
    właścicielem w Niemczech. Problem polega na tym że właścicielem w
    Niemczech była firma zajmująca się automatyką przemysłową a nie osoba
    prywatna i US żąda odemnie rachunku lub faktury, twierdzi że nie może
    być to umowa kupna-sprzedaży. Chciałem zapłacić ten podatek VAT, ale na
    to US też się nie zgadza twierdząc że ten samochód nie podlega takiemu
    podatkowi. Dodam jeszcze że samochód przeszedł pomyślnie weryfikację w
    urzędzie celnym i zapłaciłem akcyzę.
    "

  • 26. Data: 2011-01-14 21:11:30
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Samochód z Niemiec, problem z US
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 14 Jan 2011 21:05:22 +0100 osobnik zwany f wystukał:

> [...]
    > miało być nasze rodzinne kombi. Samochód kupiłem od handlarza.
    > Dokumentem stwierdzającym nabycia auta jest umowa-kupna sprzedaży między

    przecież ta umowa jest lewa. Czyli napisał ją handlarz, żeby uniknąć
    podatków a wątkotwórca dał sie wrobić.

  • 27. Data: 2011-01-14 21:15:23
    Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Samochód z Niemiec, problem z US
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > przecież ta umowa jest lewa. Czyli napisał ją handlarz, żeby uniknąć
    > podatków a wątkotwórca dał sie wrobić.

    Czy uważasz, że "znany" Cavalino się myli ? :-)

  • 28. Data: 2011-01-14 21:21:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 21:05:22 +0100, f wrote:

> [...]
    >to US też się nie zgadza twierdząc że ten samochód nie podlega takiemu
    >podatkowi. Dodam jeszcze że samochód przeszedł pomyślnie weryfikację w

    A co tu nie rozumiec ? Pewnie bylo tak jak koledzy podejrzewaja -
    firma sprzedala do "Autohandel Ahmed", ten sprzedal Kowalskiemu,
    Kowalski napisal umowe z wlascicielem z papierow bez nabywcy,
    sprzedal Nowakowi, w UC maja to chwilowo w d* bo akcyza i tak im sie
    nalezy, a Nowak ma teraz klopot.

    Dyktafon w kieszen, walic do Nowaka i mowic - oddajesz pan kase albo
    dostarczasz fakture. Tylko faktura ma byc oryginalna, bo ja nie mam
    zamiaru siedziec za oszustwo - zadzwonie i sprawdze. A jak nie to do
    US doniose, siedziec pan pojdziesz i dom zlicytuja.
    A ze bedziesz pan stratny ? Naucz sie pan lepiej handlowac samochodami
    na przyszlosc. Rozbierzesz pan na czesci i sprzedasz z zyskiem. Tylko
    wtedy 500zl mi sie jeszcze nalezy - na oplate srodowiskowa.

    J.

  • 29. Data: 2011-01-14 21:36:55
    Temat: Re: Samochód z Niemiec, problem z US
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    > Ale w czym problem zeby Ahmed&Ahmed wypisal fakture ?
    > No chyba ze juz za pozno.

    Problem w tym że Almed&Almed fakturę napewno komuś wystawił
    Problemem jest to że pośrednik może wypisał lipną umowę sprzedazy i tyle.
    Almed&Almed nie wystawi drugi raz FV bo i po co

  • 30. Data: 2011-01-14 21:39:36
    Od: "f" <f...@c...gh>

> [...]
    > Kowalski napisal umowe z wlascicielem z papierow bez nabywcy,
    > sprzedal Nowakowi, w UC maja to chwilowo w d* bo akcyza i tak im sie

    Cavalino uważa, że należy zjebać urzędnika skarbowego: