  • 21. Data: 2014-04-28 22:37:07
    Temat: Re: Samochód rodzinny do 15tys zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tengu" <t...@u...to.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:535eb695$0$2158$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Kwestia co jest priorytetem - kombi będzie miało większy bagażnik niż
    > minivan skonstruowany na tej samej platformie.

    Niekoniecznie, vany są różne, w tym wersje grand długości kombi.
    No i nie myl wielkości bagażnika z tą podawaną w folderach, która jest
    mierzona tylko do półki, a to co nad nią w vanie jest z reguły dużo większe.

  • 22. Data: 2014-04-28 22:46:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2014 20:52:36 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > C max to male auto ! Moze S max ?

    Na S-maksa trzeba wydac co najmniej 35 tysiecy, albo i 40.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2014-04-28 22:58:57
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-04-28 22:37, Cavallino wrote:

> [...]
    > No i nie myl wielkości bagażnika z tą podawaną w folderach, która jest
    > mierzona tylko do półki, a to co nad nią w vanie jest z reguły dużo

    Pewnie masz rację. Tak czy siak samochody typu kombi też spełniają
    kryteria inicjatora wątku. A minivany też mają swoje wady: np.
    trudniejsze odśnieżanie dachu, dłuższe nagrzewanie/chłodzenie wnętrza.

    Nie ma co sobie ograniczać opcji wyboru - "przymiarka" do samochodu nic
    nie kosztuje :)

    --
    Tengu

  • 24. Data: 2014-04-28 23:22:50
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2014-04-28 22:16, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > C4GP - odebrałem 31 grudnia 2010 - do dzisiaj mam 130kkm przejechane.
    > 2.0 HDI 163KM Automat (AM6). Mechanicznie - zero napraw, awarii, poprawek.

    Przepraszam, ale 136, czy 163KM?

  • 25. Data: 2014-04-28 23:42:44
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Na S-maksa trzeba wydac co najmniej 35 tysiecy, albo i 40.

    Racja umknelo mi te 15 :)

  • 26. Data: 2014-04-29 07:38:38
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-04-28 23:22, RD pisze:

    > Przepraszam, ale 136, czy 163KM?

    Na 99% 163KM, bo z tą skrzynią na 99% nie można było wziąć silnika 136KM
    (135KM).

  • 27. Data: 2014-04-29 07:56:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 28.04.2014 o 23:22 RD <r...@g...com1> pisze:

    > Przepraszam, ale 136, czy 163KM?

    Klasyczny automat w C4GP po FL był/jest dostępny tylko z HDI 165 czyli
    163KM

    TG

  • 28. Data: 2014-04-29 13:13:43
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2014-04-29 07:56, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Klasyczny automat w C4GP po FL był/jest dostępny tylko z HDI 165 czyli
    > 163KM

    Dzięki. Pytam, bo też interesuje mnie akurat to auto, a oglądając wersje
    po FL > 2010 z automatem i 2.0 HDI widzę wszędzie 136KM / 100kW.

  • 29. Data: 2014-04-29 15:36:36
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-29 13:13, RD wrote:

    > Dzięki. Pytam, bo też interesuje mnie akurat to auto, a oglądając wersje
    > po FL > 2010 z automatem i 2.0 HDI widzę wszędzie 136KM / 100kW.

    bo widzisz nie z automatem (hydraulicznym) a ze zrobotyzowana skrzynia.

  • 30. Data: 2014-04-29 18:11:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 29.04.2014 o 13:13 RD <r...@g...com1> pisze:

    > Dzięki. Pytam, bo też interesuje mnie akurat to auto, a oglądając wersje
    > po FL > 2010 z automatem i 2.0 HDI widzę wszędzie 136KM / 100kW.

    Nie oglądasz automatów (to nic że sprzedawca tak mówi) - oglądasz
    dziadowską MCP (zwykła skrzynia z siłownikiem wciskającym sprzęgło), którą
    trzeba co chwila oduczać kangurów.

    TG