  • 11. Data: 2013-10-17 14:50:18
    Temat: Re: Samochód kupię :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Oct 2013 23:02:13 +0200, m...@i...pl napisał(a):

    > E36. Jak będzie zadbany, to przez 20 lat się nie zepsuje.

    Twoja propozycja nieco się kłóci z moimi założeniami. Między innymi
    podejrzewam że w przypadku BMW znaczny procent każdej jego ceny płacisz nie
    za "żelazo" tylko za markę. A ja nie lubię płacić za markę :)
    Obecnie najbardziej podoba mi się Citroen Berlingo z dieslem 1,6. Kładzione
    fotele, duża przestrzeń ładunkowa. Niewygórowane ceny za egzemplarz
    10-letni. Niezłe opinie co do trwałości. Niezłe właściwości trakcyjne. Jak
    się uda jeszcze kupić z relingami (łódka), bocznymi drzwiami i hakiem
    (rowery) to będzie nieźle.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2013-10-17 19:19:00
    Od: tá´Ź

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Czy moglibyście doradzić jakąś markę czy typ?

    Zdecydowanie polecam Ci Poloneza Trucka Roya z silnikiem 1.9 w dieslu.
    Spełnia wszystkie Twoje kryteria!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-10-18 07:13:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Oct 2013 14:50:18 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Obecnie najbardziej podoba mi się Citroen Berlingo z dieslem 1,6. Kładzione
    > fotele, duża przestrzeń ładunkowa. Niewygórowane ceny za egzemplarz
    > 10-letni.

    I komfort jazdy niedostepny nawet jako opcja, chocbys byl rodzonym wnukiem
    Andre :)

    Wez tez pod uwage, ze to jest samochod do pracy, wiec znalezienie 10-latka,
    ktory, mial lekkie zycie, moze sie kazac karkolomnym wyzwaniem.

    Ale jesli przeskoczysz te 2 problemy, to faktycznie Berlingo moze byc
    niezlym pomyslem.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 14. Data: 2013-10-18 11:15:07
    Od: Szklana <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-10-18 07:13, Maciek pisze:

> [...]
    > ktory, mial lekkie zycie, moze sie kazac karkolomnym wyzwaniem.
    >
    > Ale jesli przeskoczysz te 2 problemy, to faktycznie Berlingo moze byc

    Może Xsara I Break 2.0 HDi 2000r zamiast dobitego Berlingo, jeżdżę tym i
    jeśli chodzi o silnik i układ zasilania to zero problemów. Trzeba zadbać
    o zawieszenie, kiedy daje pierwsze sygnały bo potem to drogo kosztuje i
    nie dotyczy to tylko tyłu. Miejsca dużo po złożeniu tylnej kanapy,
    ładowność coś 600 kg.
    Ale poza tym to pali jakieś 5 na trasie, około 7 w korkach.

    --
    Żubrówka Biała leczy zawała

  • 15. Data: 2013-10-18 19:11:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 11:15:07 +0200, Szklana napisał(a):

    > Może Xsara I Break 2.0 HDi 2000r zamiast dobitego Berlingo

    Dla mnie Citroen osobowy bez hydropneumatyki to jak nie Citroen. Wolalbym
    Xantie.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,