  • 31. Data: 2010-12-22 10:21:59
    Temat: Re: Samochod elektryczny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > na takie dystanse kup se skuter
    > miałem ten sam problem i tak zrobiłem
    > od roku jeżdżę codziennie
    > naweet po śniegach i przy -11*C (oczywiście sporo wolniej bo się
    > ślizga)

    W trosce o wlasne zdrowie nie lepiej jakis pojazd elektryczny ?
    Poslizgniesz sie, samochod cie przejedzie i tak sie skoncza
    groszowe oszczednosci :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-12-22 11:19:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl>

> [...]
    > idioci teraz walczą) a to przyniosłoby podwyższenie stawki - i nie
    > płacilibyśmy jak obecnie 0,11 - 0,25zł/kWh i więcej (w zależności od
    > dostawcy) tylko pewnie 2 lub 3 razy tyle. Nic za darmo ! A to wszystko
    > przy 7,5h ładowaniu ... a to jak wiadomo dla niektórych to wciąż za długo.
    > Leaf umożliwia także naładowanie do 80 % w czasie ~ 0,5h ale wówczas
    > potrzebuje "pokarmu" 50 kW - chyba nie trzeba mówić iż wówczas
    > chodzilibyśmy ze świeczkami bo ciągle byłby przerwy spowodowane
    > przegrzaniem transformatorów, generatorów, skrzynek rozdzielczych itd.

    Ale tak ogólnie to im więcej zużytej energii tym jest ona tańsza

  • 33. Data: 2010-12-22 11:52:21
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-22 10:21:59 niejaki J.F. napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w
    >
    > W trosce o wlasne zdrowie nie lepiej jakis pojazd elektryczny ?
    > Poslizgniesz sie, samochod cie przejedzie i tak sie skoncza
    > groszowe oszczednosci :-)

    oj - sorki - nie napisałem?

    skuter jest oczywiście elektryczny :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 34. Data: 2010-12-22 12:18:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > oj - sorki - nie napisałem?
    > skuter jest oczywiście elektryczny :)

    A to akurat nic nie zmienia. Skuterem na mrozie i sliskim ?

    P.S. A jak to jest zarejestrowane ? Motorower to nie jest, trzeba
    kategorie A ? Czy jeszcze sie wolisz dowiedziec przy okazji wypadku
    ze prowadziles pojazd bez wymaganych uprawnien :-)

    J.

  • 35. Data: 2010-12-22 13:22:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
    > No i nie zapominajmy, że silnik samochodu jest brany pod uwagę w
    > testach zderzeniowych. Jego brak może zupełnie zmienić
    > charakterystykę składania przodu auta w razie wypadku. No i jeśli
    > pójdziesz w normalne akumulatory zamiast polimerowych, chlapiący
    > na wszystkie strony kwas będzie dodatkową atrakcją :P

    Chyba lepiej byc ochlapanym kwasem niz spalonym od litu :-)

    J.

  • 36. Data: 2010-12-22 13:53:15
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-22 12:18:21 niejaki J.F. napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w

    > A to akurat nic nie zmienia. Skuterem na mrozie i sliskim ?

    spoko daje radę - też miałem obiekcje

    > P.S. A jak to jest zarejestrowane ? Motorower to nie jest, trzeba
    > kategorie A ? Czy jeszcze sie wolisz dowiedziec przy okazji wypadku
    > ze prowadziles pojazd bez wymaganych uprawnien :-)

    jako motorower - nie przekracza 45 km/h

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 37. Data: 2010-12-22 13:54:46
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 22.12.2010 00:18, kogutek pisze:
    > Najlepiej jak by byly termostatowane w
    > okolicach 20 stopni. W czasie jazdy same sie ugrzeja a na krotkich postojach nie
    > zdaza ostygnac zeby ich pojemnosc spadla.

    Problematyczne takie auto. Postawisz na tydzień w zimie i ma być sprawne
    gdy kierowca zechce jechać, inaczej to wyjdzie zabawka dla znudzonych
    panów wieku średniego a nie pełnoprawny pojazd na którym można polegać.

  • 38. Data: 2010-12-22 14:04:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > jako motorower - nie przekracza 45 km/h

    Ale
    "46) motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w
    silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3,
    którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h;"

    Bez silnika spalinowego to jest nie wiadomo co .. tzn wiadomo -
    motocykl lub wozek inwalidzki :-)

    J.

  • 39. Data: 2010-12-22 14:08:59
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-22 14:04:11 niejaki J.F. napisał:
    > "46) motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w
    > silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3,
    > którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h;"

    nie twierdzę że nie

    ale przypatrz się dokładnie rejestracji ;)
    http://www.oto.to/gallery/bzyyk/P5200364

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 40. Data: 2010-12-22 14:20:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > nie twierdzę że nie
    > ale przypatrz się dokładnie rejestracji ;)
    > http://www.oto.to/gallery/bzyyk/P5200364

    Nie znam sie .. niepolska ?

    J.