  • 91. Data: 2010-12-30 18:16:08
    Temat: Re: Samochod elektryczny
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 26.12.2010 20:37, Lisciasty pisze:

    > Ewentualnie jak ja, pół na pół ;)
    > Byłoby lepiej gdyby mi dzieci się nie wykluli, na razie nie mam
    > widoków na wolny czas niestety :/
    > Jeśli nie masz jeszcze trzody domowej, lubisz dłubać i nie masz dwóch
    > lewych rąk to jak najbardziej możesz próbować, a trudniejsze rzeczy
    > podrzucać zawodowym dłubaczom.

    Czyli musze temat przemyslec pod tym katem bardziej niz ekonomie ;) Cos
    za duzo tych hobby :) Ale kusi...
    Jezdzisz juz czy jeszcze skladasz?

    > Jeżeli masz kwasiaki to na pewno nie za duża, trzeba się sporo
    > nakombinować żeby to wszystko poupychać.

    Nic innego jak kwasowki nie wchodzi w gre z uwagi na cene :( Ale moje
    typy to Seicento lub Micra (z CVT). Hmmm...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com