  • 41. Data: 2010-12-22 16:10:38
    Temat: Re: Samochod elektryczny
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-22 14:20:47 niejaki J.F. napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w

    > Nie znam sie .. niepolska ?

    niepolska - niemiecka

    z drugiej strony jak jest motorower 50ccm i 45kmh max a ma 3 koła (np dla
    starszych osób) to ten przepis który zacytowałeś także niepozwoli
    zarejestrować go jako motorower (w teorii) bo jest trzyśladowy

    ale sądzę że dałobysię jakoś to zarejestrowac - przecież nawet romet
    sprzedaje elektryczne skutery rejestrowane jako motorower

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 42. Data: 2010-12-22 16:25:36
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-21 22:39, Wader pisze:

    > gdyby państwo dopłacało by do eko-samochodów i byłby tanie to
    > na 100% kupiłbym samochód elektryczny.

    Zacznij myśleć. Żeby państwo dopłaciło ci 1zł do czegokolwiek to
    uprzednio musi Cie wycyckać na ~2zł. Normalnie ręce opadają jak się
    czyta o takim "dopłacaniu"...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 43. Data: 2010-12-22 16:27:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > niepolska - niemiecka

    Niemcy pewnie nie maja az tak glupich przepisow :-)

> [...]
    > starszych osób) to ten przepis który zacytowałeś także niepozwoli
    > zarejestrować go jako motorower (w teorii) bo jest trzyśladowy

    Trzysladowych nie ma - nie wiem czy to wtedy dwusladowy, czy jak
    wygodniej :-)

    > ale sądzę że dałobysię jakoś to zarejestrowac - przecież nawet
    > romet
    > sprzedaje elektryczne skutery rejestrowane jako motorower

    Hm, sprawdzilem i nie widze.

    J.

  • 44. Data: 2010-12-22 17:37:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał

    > Zacznij myśleć. Żeby państwo dopłaciło ci 1zł do czegokolwiek to
    > uprzednio musi Cie wycyckać na ~2zł. Normalnie ręce opadają jak
    > się czyta o takim "dopłacaniu"...

    No ale wycyckac maja od tych zlych niedobrych, co to kopca na
    ulicach ... papierosy :-)

    J.

  • 45. Data: 2010-12-22 18:09:51
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Mikołaj Tutak wrote:

    > Zacznij myśleć. Żeby państwo dopłaciło ci 1zł do czegokolwiek to
    > uprzednio musi Cie wycyckać na ~2zł. Normalnie ręce opadają jak się
    > czyta o takim "dopłacaniu"...

    Ależ skąd. Może np. wycyckać większość na np. 10gr a potem nieliczym dać
    1zł :)

    \SK

  • 46. Data: 2010-12-22 18:32:29
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-22 16:27:29 niejaki J.F. napisał:

    > Trzysladowych nie ma - nie wiem czy to wtedy dwusladowy, czy jak
    > wygodniej :-)

    jedno z przodu i dwa z tyłu to jakby nie patrzył są 3 ślady
    mam gdzieś nawet zdjecię - jak znajde to wystawię

    > Hm, sprawdzilem i nie widze.

    a prosze
    http://allegro.pl/motocykl-skuter-elektryczny-retro-
    nowe-kolory-i1371748700.html
    http://www.topjewel.eu/index,oferta,id,28.html

    chodzi mi o skuter "retro"
    nigdzie nie napisali że to romet - awiem że romet też to sprzedaje pod
    nazwą "retro" w wersji spalinowej i elektrycznej

    oczywiście wszystkie te skutery niezależnie od marki (łacznie z moim) są
    składane przez małe żółte rączki i wysyłane do europy od różnymi nazwami

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 47. Data: 2010-12-22 20:28:20
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 21.12.2010 23:46, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Co do kosztow nie wypowiadam sie ale sama koncepcja fajna.

    W sumie ja o kosztach tez za duzo nie wiem, poniewaz glownie te auta
    maja zapalency, a (wybaczcie!) zapalency czasami maja skrzywione
    podejscie do sprawy ;)

    > Mysle jednak, ze prosciej kupic jakiegos gotowca, na mobile.de pojawiaja
    > sie czasami fajne autka na prad. Jakis czas temu stalo Clio za 1200 eur
    > ze zuzytymi akumulatorami. Dosc dawno temu byla cala flota Twingo -
    > chyba ze 20 szt z jakiejs fracuskiej firmy. Takie autko z jakimis
    > niemieckimi papierami bedzie latwiej zarejestrowac niz jakas
    > wlasnoreczna robotke.

    O, to juz jakis konkret ... bede sledzil rynek niemiecki. Co prawda z
    rejestracja w Polsce przerobki podobno problemu nie ma, ale ile wlasnej
    roboty odpada. Z drugiej strony wlasna praca to tez przyjemnosc :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 48. Data: 2010-12-22 20:35:29
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 22.12.2010 08:57, Albercik pisze:

    > 10tyś zł kosztów to może uda się osiągnąć przy nisko seryjnej produkcji.
    > Jak nie masz przetartych ścieżek to spokojnie włożysz kilka razy więcej.

    Mam oferty z kilku zrodel od 8 do 15 tys zl za komplet do konwersji.
    Gwarantuja, ze tylko wlasna prace musze wlozyc i samochod baze miec.

    Na dzis tylko kwasowki wchodza w gre.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 49. Data: 2010-12-22 20:38:37
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 22.12.2010 07:35, Lisciasty pisze:

    > Ja też jestem entuzjastą i twierdzę że trafiłeś albo na ściemniaczy
    > albo na początkujących entuzjastów ;)
    > 20 tys. + wpizdu własnej pracy w garażu...
    > Gdzie "wpizdu" wynosi około 500-1000 roboczogodzin, w zależności od
    > umiejętności, posiadanych narzędzi i materiałów itp.

    Napisz cos wiecej - jaki silnik, jaka baza, jakie baterie ...
    Bo p.Kopec (a mysle, ze akurat on wie co mowi) oferuje konwersje za
    mniej wiecej tyle ile Ty cenisz swoja, ale "na gotowo" w jego warsztacie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 50. Data: 2010-12-22 20:40:03
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 21.12.2010 23:21, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Przy zasiegu jaki podales, wykonalne w tej cenie. Podaj jeszcze jakiej
    > dynamiki potrzebujesz, bo silnik silnikowi kosztowo nierowny.

    Znosne poruszanie sie po Slasku - czyli wiecej niz oferuje CC700 ;)
    Predkosc podrozna max 80km/h. Zasieg dzienny min. 30-40km.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com