-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Samochod elektryczny
Date: Wed, 22 Dec 2010 11:19:20 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 22
Message-ID: <iesjb9$cj0$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <ier430$238$1@inews.gazeta.pl> <ier6pn$68d$1@news.onet.pl>
<ierark$lgt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1293013162 12896 87.251.232.55 (22 Dec 2010 10:19:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 10:19:22 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ierark$lgt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336721
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl>
> Leaf do pełnego naładowania 24 kW baterii potrzebuje ~ 7,5h (przy 3,3 kW
> ładowarce). 3,3 kW w sumie to nie dużo dla instalacji. Ale gdyby 40 % (a
> może i mniej) warszawiaków miało takie zapotrzebowanie na moc "prądową"
> (NIE zapominajmy o pozostałych odbiornikach en. elektr. np. \TV, PC i inne
> urządzenia gospodarcze, które wymagają kolejnych ___ kW) to elektrownie by
> po prostu nie wydoiły takiego zapotrzebowania. I wówczas wymagałoby to
> zwiększenia ich wydajności (i zwiększenia emisji NOx, CO2 etc. o którą
> idioci teraz walczą) a to przyniosłoby podwyższenie stawki - i nie
> płacilibyśmy jak obecnie 0,11 - 0,25zł/kWh i więcej (w zależności od
> dostawcy) tylko pewnie 2 lub 3 razy tyle. Nic za darmo ! A to wszystko
> przy 7,5h ładowaniu ... a to jak wiadomo dla niektórych to wciąż za długo.
> Leaf umożliwia także naładowanie do 80 % w czasie ~ 0,5h ale wówczas
> potrzebuje "pokarmu" 50 kW - chyba nie trzeba mówić iż wówczas
> chodzilibyśmy ze świeczkami bo ciągle byłby przerwy spowodowane
> przegrzaniem transformatorów, generatorów, skrzynek rozdzielczych itd.
Ale tak ogólnie to im więcej zużytej energii tym jest ona tańsza
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 11:52 p0li
- 22.12.10 12:18 J.F.
- 22.12.10 13:22 J.F.
- 22.12.10 13:53 p0li
- 22.12.10 13:54 Excite
- 22.12.10 14:04 J.F.
- 22.12.10 14:08 p0li
- 22.12.10 14:20 J.F.
- 22.12.10 16:10 p0li
- 22.12.10 16:25 Mikołaj Tutak
- 22.12.10 16:27 J.F.
- 22.12.10 17:37 J.F.
- 22.12.10 18:09 Sebastian Kaliszewski
- 22.12.10 18:32 p0li
- 22.12.10 20:28 RadekNet
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]