  • 1. Data: 2010-12-22 00:32:47
    Temat: mozna sie ubawic - opinie o warsztatach
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    http://www.motoforum.pl/Opinie/Serwis/serwis.php3

    a jakie Wy macie doswiadczenia ?
    ja moglbym sie podpisac pod wiekszoscia opinni z tej strony...
    liczy sie tylko kasa, kasa, kasa - i im wiekszy jelen jako klient tym
    lepiej;)

  • 2. Data: 2010-12-22 08:17:27
    Temat: Re: mozna sie ubawic - opinie o warsztatach
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-12-22 00:32, zinek pisze:

    > liczy sie tylko kasa, kasa, kasa - i im wiekszy jelen jako klient tym
    > lepiej;)

    Moje przemyślenia: przy takim zapotrzebowaniu na _tanie_ usługi,
    praktycznie każdy, nawet najpodlejszy warsztat jest się w stanie
    utrzymać na rynku. Na miejsce każdego niezadowolonego klienta przychodzi
    następny jeleń, albo i dwóch.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2010-12-22 08:32:22
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.motoforum.pl/Opinie/Serwis/serwis.php3

    > liczy sie tylko kasa, kasa, kasa - i im wiekszy jelen jako klient tym lepiej;)

    Na szczęście wśród klientów taka postawa jest rzadkością, bo dla większości z
    nas liczy się przede wszystkim jakość, estetyka warsztatu, gatunek kawy w
    recepcji itp.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 4. Data: 2010-12-22 09:38:20
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-12-22 00:32, zinek pisze:
    > http://www.motoforum.pl/Opinie/Serwis/serwis.php3

    Czy ktoś może potwierdzić, że wpis z 15.03.2007 jest prawdziwy?

    ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 5. Data: 2010-12-22 11:14:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl>

> [...]
    > ja moglbym sie podpisac pod wiekszoscia opinni z tej strony...
    > liczy sie tylko kasa, kasa, kasa - i im wiekszy jelen jako klient tym

    Fajna witrynka, chyba uzupełnię :-)

  • 6. Data: 2010-12-22 11:15:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl>

    > Moje przemyślenia: przy takim zapotrzebowaniu na _tanie_ usługi, ...

    A może być zapotrzebowanie na drogie ?

  • 7. Data: 2010-12-23 13:12:38
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > a jakie Wy macie doswiadczenia ?
    > ja moglbym sie podpisac pod wiekszoscia opinni z tej strony...
    > liczy sie tylko kasa, kasa, kasa - i im wiekszy jelen jako klient tym
    > lepiej;)

    Taką listę bez problemu można założyć o lekarzach, prawnikach, policjantach
    itd.
    Jaka branża w Polsce ma opinię niepokalanej?

  • 8. Data: 2010-12-23 13:20:18
    Od: Nathan <n...@o...pl>

    Dnia 2010-12-23 13:12 PaweL napisał(a):

    > Taką listę bez problemu można założyć o lekarzach, prawnikach, policjantach
    > itd.
    > Jaka branża w Polsce ma opinię niepokalanej?

    Chyba Straż Pożarna jedynie...

    --
    Pozdrawiam Nathan

  • 9. Data: 2010-12-23 15:29:47
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-12-23 13:20, Nathan pisze:

    > Chyba Straż Pożarna jedynie...

    Ostatnio widziałem jak wracały do jednostki trzy wozy Straży na sygnale.
    Akurat w ich wypadku nie widzę wytłumaczenia, czemu muszą się tak
    spieszyć WRACAJĄC z akcji...
    No chyba że mieli już następne wezwanie i jechali tylko płyny uzupełnić,
    ale trzy naraz?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 10. Data: 2010-12-23 15:31:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 15:29:47 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

> [...]
    > spieszyć WRACAJĄC z akcji...
    > No chyba że mieli już następne wezwanie i jechali tylko płyny uzupełnić,

    A jeżeli faktycznie będzie wezwanie? Jak dla mnie to wolę, żeby wozy
    strażackie stały zatankowane i napełnione w garażu niż puste w korku.
    Ty wolisz, żeby stały w korku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel