  • 1. Data: 2009-06-01 11:43:20
    Temat: Sakwa na aparat
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    Załóżmy, że nie chce newsweara.

    Potrzebuje sakwę na pas, w której zmieści się aparat wielkości puszki z BP.

    Do szerokiej Domki, mieści się puszka bez BP, ale potrzebuję coś wiekszego.
    Jakiś sprawdzony pomysł?

    Ps. Tak, można zawiesić na plecach :->

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2009-06-01 12:21:12
    Temat: Re: Sakwa na aparat
    Od: FD <f...@o...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:
> [...]
    >
    > Do szerokiej Domki, mieści się puszka bez BP, ale potrzebuję coś wiekszego.

    jeszcze raz, od poczatku, po polsku...

  • 3. Data: 2009-06-01 12:32:46
    Od: Kell a <k...@n...com>

    FD <f...@o...pl> napisał(a):

    >jeszcze raz, od poczatku, po polsku...

    No co Ty, nie wiesz jak wyglada puszka z BP?;-)
    Albo Domka?

  • 4. Data: 2009-06-01 15:46:39
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 14:21:12 +0200, FD napisał(a):

    > jeszcze raz, od poczatku, po polsku...

    Ja to rozumiem tak:

    Puszka = Body (aczkolwiek moze to byc mylace skoro sloik to obiektyw a
    puszka i sloik generalnie sluza transportowi cieczy - teraz to juz
    pojechalem)

    BP = Battery Pack (aczkolwiek zbieznosc ze stacja paliw BP tez moze byc -
    np. puszka energy drink zakupiona na BP w sumie tez daje power).

    Kyniu

  • 5. Data: 2009-06-02 09:02:28
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > BP = Battery Pack (aczkolwiek zbieznosc ze stacja paliw BP tez moze
    > byc - np. puszka energy drink zakupiona na BP w sumie tez daje power).

    Doskonale rozumiesz! Przebiles kolegow inteligencja :-)

    Dodam tylko ze Domek/Domka to sakwa firmy Domke, choc tego mozna sie domyslic -
    tylko firma nie jest u nas tak znana jak LowePro.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2009-06-02 09:10:20
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):
> [...]
    >
    > Do szerokiej Domki, mieści się puszka bez BP, ale potrzebuję coś wiekszego.

    A sprawdź czy puszka ma krajzle na iberlaufie? Inaczej droselklapa
    ryksztosuje. Pewnie tandetnie blindowana. Polecam zakup holajzy. Aha, BP
    musi być robione na szoner, nie pufer.

    wer

  • 7. Data: 2009-06-02 12:04:17
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> napisał(a):

    >Doskonale rozumiesz! Przebiles kolegow inteligencja :-)

    Ale ja nadal nie wiem, czy chodzi o cpn czy batery pack,
    bo tak kiepsko zacytowales, ze nie wiadomo, co doskonale kolega
    zrozumial.

  • 8. Data: 2009-06-02 15:26:42
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Ale ja nadal nie wiem, czy chodzi o cpn czy batery pack,
    > bo tak kiepsko zacytowales, ze nie wiadomo, co doskonale kolega
    > zrozumial.

    Tak Mistrzu - pisałem o stacji paliw i puszce napoju energetycznego.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 9. Data: 2009-06-02 15:26:51
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 13:43:20 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

> [...]
    >
    > Do szerokiej Domki, mieści się puszka bez BP, ale potrzebuję coś wiekszego.

    Kata W-94 bylaby dobra?

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 10. Data: 2009-06-03 07:30:36
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Kata W-94 bylaby dobra?

    Oj nie, za duza i bardzo nieforemna no i na pewno nie na pas.

    Prędzej Newswear Body Pouch:
    http://www.allegro.pl/item645579822_newswear_body_po
    uch_futeral_na_body_aparatu.html
    ale szukam jeszcze innych i zastanawiam się, czy mi to w ogóle potrzebne ;-)

    Pozdrawiam,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327