  • 71. Data: 2012-04-16 18:47:55
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-04-14 20:40, Waldek Godel wrote:

    > Zachowuj się, dzieci tu czasem czytają.. :-P

    Ja nic takiego, WAM po głowie łażą różne...

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 72. Data: 2012-04-17 02:03:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 23:14:38 +0200, atm napisał(a):
    > On 2012-04-15 22:09, J.F. wrote:
    >[...]
    > Pewnie dobrze prawisz odnosnie testow, ale zycia mi na takie rzeczy
    > szkoda ;] Tyle co przetestowalem pokazuje wyraznie, ze trzeba sprzedac
    > swoja pozycje Googlowi, zeby zlapac szybko fixa.

    No coz, doswiadczenie z wielu innych GPS jest takie, ze one wolno fixa
    lapia. Czyli trzeba dac, jak chce sie szybciej.
    Nie tylko googla to dotyczy..

    P.S.
    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,11544
    535,25_tysiecy_dolarow_kary_dla_Google__Za_szpiegowa
    nie.html

    > W kazdym razie szkoda, ze Google zagral w ten sposob. Nastepnym
    > ograniczeniem bedzie 100 kontaktow a jesli ktos bedzie chcial miec
    > wiecej bedzie musial zsynchronizowac dane z chmura googlowa?

    Nie, mysle ze nie ... synchronizacja bedzie po prostu obowiazkowa nawet dla
    1 kontaktu :-)

    J.

  • 73. Data: 2012-04-17 23:39:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Po drugie - tu już sobie można wyobrazić różne rzeczy, ostatnio była
    > informacja o systemie w jednym wielkim centrum handlowym, który to system
    > na podstawie informacji z pikokomórek podawał dane o tym, jak poruszają
    > się
    > w nim klienci, do jakich sklepów wchodzą, ile czasu w nim spędzają itp.

    http://www.pkrm.pl/index.php?option=com_content&view
    =article&id=59&Itemid=63

  • 74. Data: 2012-04-20 03:30:33
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:kzxfubs8zsw9.dlg@lepper.institute.com...

    > Google Maps są używane - jest wiele innych programów nawigacyjnych. W
    > dodatku w większości z nich można załadować komplet map po USB albo
    > Wifi i
    > później używac z karty/wbudowanej pamięci

    W Google Maps tez jest taka opcja :)

    Nemo

  • 75. Data: 2012-04-20 10:41:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 03:30:33 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > W Google Maps tez jest taka opcja :)

    W Google maps czy w innych programach, które nielegalnie ściągają dane
    google maps?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 76. Data: 2012-04-20 13:42:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-20 10:41, Waldek Godel pisze:

    > W Google maps czy w innych programach, które nielegalnie ściągają dane
    > google maps?

    W google maps, w laboratorium, jest opcja "zapisz mapę w pamięci".

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 77. Data: 2012-04-20 14:37:25
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Teraz Google będzie się chciało dowiedzieć, czy na autobus albo do sklepu
    idziesz, czy biegniesz:
    http://www.engadget.com/2012/04/20/google-patent-app
    lication-keeps-track-of-your-moves-to-automate/

    W końcu inne reklamy pokazuje się tym co spacerują, a inne tym co biegają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka