  • 51. Data: 2012-04-14 19:56:53
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-04-14 18:52, atm wrote:

    > Alez Drogi Sherlocku, ja ufam Google. To uczciwa i nie evil firma. Nie

    Rozumiem, że ci to zwisa. A jak nie zwisa, posłuchaj kolegi, bo niestety
    Gógiel węszy czy chcesz, czy nie. Czy masz ptaszka, czy się go pozbyłeś.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 52. Data: 2012-04-14 20:01:36
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 14 04 2012 19:37, atm pisze:

    > Masz racje, ogolnie jest przyjete domniemanie niewinnosci...

    Appology accepted captain atm ;->

    > Jesli jednak trzy wiodace firmy zbieraly dane o uzytkownikach bez ich
    > wiedzy to mysle, ze i Nokii trzeba patrzec na rece.

    Nie twierdzę że nie należy patrzeć na ręcę. Ale NA RAZIE szpiegowaniem
    wykazują się firmy Made In Usa -> kolebki wolności i demokracji.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 53. Data: 2012-04-14 20:11:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-14 19:56, TGor wrote:

    > Rozumiem, że ci to zwisa. A jak nie zwisa, posłuchaj kolegi, bo niestety
    > Gógiel węszy czy chcesz, czy nie. Czy masz ptaszka, czy się go pozbyłeś.

    Jesli zwisa to znaczy sie ze jest na miejscu ;P
    Czy sa jakiekolwiek dowody, ze Google zbiera informacje o polozeniu gdy
    odptaszkowane sa wszystkie opcje zwiazane z przesylaniem danych?

  • 54. Data: 2012-04-14 20:39:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:18:07 +0200, ALEX MR napisał(a):

    > Czy jest jakiś dowód na to że Nokia szpieguje?

    Dowodów nie ma. Ale przesłanki w postaci upartego forsowania ściągania
    własnej poczty przez Nokia Mail przez jakiś czas też nie są od parady.
    Choć z drugiej strony wszystko wskazuje, że robili tak nie bo założyli
    departament szpiegowania, tylko, że taka moda była i inni też tak robili,
    wicie, rozumicie, trynd taki był.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 55. Data: 2012-04-14 20:40:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:56:53 +0200, TGor napisał(a):

    > Czy masz ptaszka, czy się go pozbyłeś.

    Zachowuj się, dzieci tu czasem czytają.. :-P

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 56. Data: 2012-04-14 20:43:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > Czy jest jakiś dowód na to że Nokia szpieguje?
    > BTW jak na razie tylko firmy z KRAINY WOLNOŚCI I DEMOKRACJI (tm) maja takie ciągoty
    ;-)

    W zasadzie Nokia jest od pewnego czasu w tym kraju.

  • 57. Data: 2012-04-14 21:28:25
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 14 04 2012 20:39, Waldek Godel pisze:

    > Dowodów nie ma. Ale przesłanki w postaci upartego forsowania ściągania
    > własnej poczty przez Nokia Mail przez jakiś czas też nie są od parady.

    W naszym systemie prawnym wszelkie wątpliwości należy rozpatrywać na
    korzyść oskarżonego. Niewinny :-)

    > Choć z drugiej strony wszystko wskazuje, że robili tak nie bo założyli
    > departament szpiegowania, tylko, że taka moda była i inni też tak robili,
    > wicie, rozumicie, trynd taki był.

    A Nokia sklep/market, Android Market, WinPhoneMarketcośtam powstały dla
    szpiegowania, czy dlatego że jest z tego kasa?
    Niestety czasy nieskrępowanej wolności i związanego z tym radosnego
    bałaganu smartfonów odeszły do przeszłości. Teraz są czasy dumbfonów,
    czy nam się to podoba czy nie.
    Choć gdyby powstał obecnie WinMob 8 z dobrym gui i całym dobrodziejstwem
    starego dobrego radosnego burdelu i wolności WinMoba to czemu nie :-)

  • 58. Data: 2012-04-15 00:52:04
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 14 Apr 2012 18:30:34 +0200, atm wrote:

> [...]
    > ptaszkuje pole "zezwalaj aplikacjom na korzystanie z danych pochodzacych
    > z takich zrodel jak sieci Wi-Fi i komorkowe, do okreslania lokalizacji.
    > Przed zaptaszkowaniem pojawia sie komunikat: "Zezwalaj usludze
    > lokalizacyjnej Google na zbieranie anonimowych danych o lokalizacji.
    > Niektore dane moga byc przechowywane na Twoim urzadzeniu. Proces moze
    > przebiegac nawet wowczas, gdy nie sa uruchomione zadne aplikacje". Jesli
    > sie nie zgodzisz to nie zaznaczysz. I tyle tego; pozostale opcje to
    > "Satelity GPS", "Wspomaganie czujnikiem" oraz "Lokalizacja i

    Dzieki za opisanie mi tego menu ;-)

    Wyjasnisz jak od wygladu tego menu doszedles do tego, ze wylaczenie lokalizacji
    sieciowych wylacza AGPS?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS

    Zakładam (z każdym postem coraz mniej), że jakieś pojęcie o tym, jak
    działaja te lokalizacje sieciowe masz?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 59. Data: 2012-04-15 01:05:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-15 00:52, Michal Tyrala wrote:

> [...]
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS
    >
    > Zakładam (z każdym postem coraz mniej), że jakieś pojęcie o tym, jak

    Niezwykle elokwetnie sformulowales swa wypowiedz Szanowny Michale.
    Jestem wiec pewny, ze rownie latwo wskazesz mnie, profanowi gpsowemu ten
    sliczny, blyszczacy guziol, ktory wlaczy ten nieznany mi feature A-GPSem
    przez wielu zwany ;P
    Napisalem Ci czym dysponuje SGS2 w zakresie ustalania pozycji, jesli
    wiesz wiecej podziel sie swoja wiedza, jesli nie to.... dziekuje za
    interesujacy komentarz.
    Tu masz A-GPSa w specyfikacji SGS2 wymienionego:
    http://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-36
    21.php
    Pojawia sie takze w tescie:
    The Samsung I9100 Galaxy S II comes with a GPS receiver, which got a
    satellite lock in under two minutes with A-GPS turned off. A-GPS can
    speed this up quite a bit, but requires Internet access. We gotta say,
    we didn't experience any issues with the GPS performance.
    http://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-re
    view-597p11.php

  • 60. Data: 2012-04-15 11:53:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:39:30 +0100, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    > Choć z drugiej strony wszystko wskazuje, że robili tak nie bo założyli
    > departament szpiegowania, tylko, że taka moda była i inni też tak robili,

    Ale nawet jesli to tylko moda, to rozsadny programista jakies logi zaklada,
    a backupy danych sa automatyczne :-)

    No i jak dostana odpowiednie pismo, albo i ustna sugestie, to przekaza te
    hasla komu trzeba :-)

    J.