  • 11. Data: 2012-04-11 21:13:59
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 11, 2:21 pm, Vza Vizenza <v...@g...com> wrote:
    > Czyli co polecasz - Omnie II ? Ten smartfon jest ok ale podobno panel
    > dotykowy ktory jest rezystywny sie zuzywa - czy to prawda?
    >
    > A nie ma sposobu zeby wgrac Windows Mobile do np. ktoregos
    > SamsungWave?

    Ludzie wgrywali do Omni II Androida jako drugi system z opcją dual
    boot, ale odwrotnie to raczej nie...

  • 12. Data: 2012-04-12 00:18:59
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-10 17:29, Yerine Ictimai pisze:
    > Proszę poważnie, który system jest najlepszy i szpieguje najmniej:
    > Bada
    > Windows Mobile, czy
    > Android?
    > Raczej nie chcę aby mi coś w tle ciągle pobierało dane o moich
    > zachowaniach, nie tylko kontaktach i hasłach ale przecież smartfony z
    > GPS mogą przesyłać szczegółowe miejsce pobytu NONSTOP. Oczekuję, że
    > cenne zasoby CPU, baterii i pakietów internetowych są wykorzystywane
    > tylko na to czego WŁAŚNIE potrzebuję i to w sposób możliwie
    > najbardziej optymalny (dla użytkownika)!

    Wyłącz te wątpliwe i po kłopocie. Ja tam faceboków i innych
    zainstalowanych komunikatorów w telefonie nie ruszyłam. Może ruszyłabym
    Skype, ale Skype akurat nie ma!

    --
    animka

  • 13. Data: 2012-04-12 15:13:11
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 11, 2:23 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

    > Każdy ekran daje się porysować - nawet te z gorilla glass.

    Tylko, ze nie o porysowanie tu chodzi. Jeden tu Pan-ekspert juz
    wyjasnial, ze panel rezystywny dziala na zasadzie mechanicznej i
    zwykle normalne "dziubanie" go juz samo w sobie przycyznia sie do
    stopniowej straty czulosci. Troche to frustrujace jesli o tym sie
    pomysli...

    > Rozsądnie używany rezystywny jest wystarczająco trwały. Jak ktoś się
    > obawia, zawsze może sobie nałożyć dobrą folię, np. Brando.

    Tak ale jak to wplynie na stopniowe zuzywanie sie na skutek zwyklego
    codziennego naciskania?

    > Jak chcesz dobre szkło, to spraw sobie HTC HD2 - przy okazji będzie kilka
    > systemów do wyboru.

    To ten HTC HD 2 ma szkło ekranu odporne na rysy bardziej niz inne
    telefony tego typu?
    Jakie on ma jeszcze inne zalety bo jak widze to jest kosztowny, nie
    jest najnowszym modelem i bardzo krotko trzyma bateria... Rzeczywiscie
    ergonomia zachwyca, duza powierzchnia ktora cala zajmuje wyswietlacz i
    bardzo cienki. Jednak ta bateria... Jego raczej nie da sie uzywac tak
    na codzien jak... telefon. Takie codzienne ladownaie baterii jest...
    strasznie wyjatkowo upierdliwe! :)

  • 14. Data: 2012-04-12 15:51:54
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 06:13:11 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > zwykle normalne "dziubanie" go juz samo w sobie przycyznia sie do
    > stopniowej straty czulosci. Troche to frustrujace jesli o tym sie

    taaa... panów ekspierdów tu wielu. To nic, że większośc z nich ekrany
    rezystywne widziało tylko na wypocinach fanbojów ajfona.

    > Tak ale jak to wplynie na stopniowe zuzywanie sie na skutek zwyklego
    > codziennego naciskania?

    W ogóle nie wpłynie. Zobacz sobie na pierwsze MDA czy XDA sprzed 10 lat -
    jak nie są uszkodzone mechanicznie, to ekran dotykowy wciąż świetnie
    działa. Mój prawie pięcioletni Kaiser, używany non-stop przez 3 lata wciąż
    działa idealnie.

    > To ten HTC HD 2 ma szkło ekranu odporne na rysy bardziej niz inne
    > telefony tego typu?

    Nie, ma dokładnie tak samo odporne - utwardzone szkło digitizera
    pojemnościowego. Z wszelkimi jego wadami, niestety.

> [...]
    > bardzo cienki. Jednak ta bateria... Jego raczej nie da sie uzywac tak
    > na codzien jak... telefon. Takie codzienne ladownaie baterii jest...

    A kto ci takich bajek naopowiadał? HD2 jest jednym z ostatnich smartfonów i
    chyba jedynym z dużych który był w stanie wytrzymać 2-3 dni przy niedużej
    ilości rozmów. Modelem może i nie jest najnowszym, ale te najnowsze nie
    mają niczego więcej, może nie licząc wielordzeniowych procesorów (które i
    tak zazwyczaj są ZUS warte, bo cała ich para idzie w gwizdek, czytaj - w
    prądożerne middleware. Np. jak w HTC ONE X, którego rdzenie są wciąż
    poszukiwane - podobno ma cztery rdzenie i szybkość niższą od niektórych
    dwurdzeniowych)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 15. Data: 2012-04-12 16:30:45
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 12, 3:51 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:
> [...]
    > prądożerne middleware. Np. jak w HTC ONE X, którego rdzenie są wciąż
    > poszukiwane - podobno ma cztery rdzenie i szybkość niższą od niektórych

    Pewnie masz rację, ale jak patrze na Alegro to co innego mnie
    niepokoi: co drugi oferowany ma jakies uszkodzenia, on chyba musi być
    STRASZNIE AWARYJNY!

  • 16. Data: 2012-04-12 16:58:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 07:30:45 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Pewnie masz rację, ale jak patrze na Alegro to co innego mnie
    > niepokoi: co drugi oferowany ma jakies uszkodzenia, on chyba musi być
    > STRASZNIE AWARYJNY!

    A może po prostu jest na tyle dobry, że ci, którzy go nie zepsuli, nie chcą
    go sprzedawać? Zwłaszcza, że nowy kosztował sporo, a cena po jakiej chodzą
    to jakieś 30-40% ceny nowego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 17. Data: 2012-04-12 23:15:13
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 18:12:33 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Słyszałeś może o takim zabawmy ficzerze, jak możliwość wyłączenia
    > lokalizacji? Nie? To przeczytaj instrukcję i wróć.

    No dobra. A co wyłączysz w tym przypadku?
    http://www.slashgear.com/no-permissions-android-app-
    shows-three-giant-security-loopholes-12222682/
    Aplikacja bez pytania o pozwolenie może pozbierać większość danych z
    telefonu i bez żadnej informacji wysłać w dowolne miejsce.
    Ta aplikacja powstała, żeby pokazać problem, więc pokazuje co robi.
    A jak to będzie nowa, jeszcze cudowniejsza gra? Albo nowa, jeszcze lepsza
    profesjonalna aplikacja do pierdzenia?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 18. Data: 2012-04-13 00:36:27
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 12, 4:58 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

    > A może po prostu jest na tyle dobry, że ci, którzy go nie zepsuli, nie chcą
    > go sprzedawać? Zwłaszcza, że nowy kosztował sporo, a cena po jakiej chodzą
    > to jakieś 30-40% ceny nowego.

    Taka jest już cena postępu technologicznego, wydasz całą pensję na
    jakies cudeńko co doprowadza cię do rozkoszy ale szczęście trwa krótko
    bo za parę miesięcy pojawi się KOSZMAR czyli coś 3x lepszego i 3x
    tańszego ;)

  • 19. Data: 2012-04-13 00:49:46
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    wrote:

    > A kto ci takich bajek naopowiadał? HD2 jest jednym z ostatnich smartfonów i
    > chyba jedynym z dużych który był w stanie wytrzymać 2-3 dni przy niedużej
    > ilości rozmów.

    To porównaj czasy baterii z XperiaX10, Wave2 i Omnia2:
    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/4046/4686/4087/3894
    /
    czas rozmów prawie 2x krótszy od Omni2 a czas czuwania półtora raza
    krótszy od Wave2 i XperiiX10.

    Ile wytrzyma bateria w HTC HD2 jesli ktoś w podróży pociągiem Kraków-
    Gdańsk chcąc umilić sobie czas tym smartfonem cały czas coś czyta w
    internecie? Starczy chociaż na to by dotrzeć na miejsce (6-7 godzin)?

  • 20. Data: 2012-04-13 02:04:25
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    wrote:
> [...]
    > tak zazwyczaj są ZUS warte, bo cała ich para idzie w gwizdek, czytaj - w

    a popatrz na to zdjęcie porównujace jak świeci wyświetlacz w Ace z tym
    HD2:
    http://www.gsmarena.com/showpic.php3?sImg=reviewsimg
    /htc-hd2/gal//gsmarena_006.jpg&idPhone=2957

    jak Ty się odniesiesz do tej rewelacji, jak oceniasz wyświetlacz HD2 w
    porównaniu z do innych modeli jak załóżmy Galaxy S Plus?