  • 51. Data: 2012-09-25 15:28:56
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Wklep moje imię i nazwisko oraz nazwę Komputronik w Google - na pewno
    > znajdziesz. Jak pisałem - sparzyłem się o jeden raz za dużo i nie ryzykuję
    > poważniejszych zakupów. Może teraz się poprawiło.

    Mnie wyszło, że kredyt piętnujesz ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 52. Data: 2012-09-25 16:15:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 25 Sep 2012 15:28:56 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Mnie wyszło, że kredyt piętnujesz ;P

    Hę? :-O

    [ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never ]
    [ getting it. (Max Payne) ]

  • 53. Data: 2012-09-25 17:20:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Hę? :-O

    http://pl.pregierz.narkive.com/6bQ26tEb/komputronik

    ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 54. Data: 2012-09-25 17:47:41
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 15:11:07 UTC+2 użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Wklep moje imię i nazwisko oraz nazwę Komputronik w Google - na pewno
    >
    > znajdziesz. Jak pisałem - sparzyłem się o jeden raz za dużo i nie ryzykuję
    >
    > poważniejszych zakupów. Może teraz się poprawiło.

    Chodzi o zakupy sprzed 6 lat? Fakt że handlowiec nie za ciekawy ale czy to wina
    firmy?

    Ja patrze na to tak... Nie jest to firma "z urzędu" wredna dla kupującego (zwłaszcza
    jak już kupił). Dobry przykład to proline który (fakt że lata temu) zmienił nazwę i
    właściciela i przestał respektować gwarancje na produkty sprzedane przez poprzednika.
    To jest wredne i przekreśla dla mnie firmę.

  • 55. Data: 2012-09-25 18:25:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 08:47:41 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

    > Chodzi o zakupy sprzed 6 lat? Fakt że handlowiec nie za ciekawy ale czy to
    > wina firmy?

    Ja nie przestałem z ich usług korzystać po jednostkowym przypadku
    niesatysfakcjonującego mnie poziomu obsługi. Serio.

    > Ja patrze na to tak... Nie jest to firma "z urzędu" wredna dla kupującego
    > (zwłaszcza jak już kupił).

    Przy obsłudze gwarancyjnej Komputronika, gdy miałem do wymiany padniętego
    GTX285 to mało mnie nie trafiło... Kretynizm panujących ,,procedur" odrzucił
    mnie skutecznie.

    > Dobry przykład to proline który (fakt że lata temu) zmienił nazwę i
    > właściciela i przestał respektować gwarancje na produkty sprzedane przez
    > poprzednika. To jest wredne i przekreśla dla mnie firmę.

    Hmm... Kupiłem kiedyś 2,5" HDD Samsunga. Padł. Odesłałem do Proline. Wymienili
    bez robienia jakichkolwiek problemów.

    [ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and ]
    [ suffe... ring. (demotywatory.com) ]

  • 56. Data: 2012-09-25 18:25:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 25 Sep 2012 17:20:43 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > http://pl.pregierz.narkive.com/6bQ26tEb/komputronik
    >
    > ;)

    Serio zauważyłeś tam narzekanie na sam kredyt, a nie poziom obsługi?

    [ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą ]
    [ chińskich znaków. (JoeMonster.org) ]

  • 57. Data: 2012-09-25 18:41:24
    Od: Corran <c...@g...com>

    To może by nie być takim negatywnym doradź gdzie poziom obsługi (zwłaszcza
    gwarancyjnej) cię odpowiadał :)

    Przede mną zakup i chętnie poznam twoją opinię.

  • 58. Data: 2012-09-25 21:45:36
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 09:41:24 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

    > To może by nie być takim negatywnym doradź gdzie poziom obsługi (zwłaszcza
    gwarancyjnej) cię odpowiadał :)

    > Przede mną zakup i chętnie poznam twoją opinię.

    Swego czasu byłem bardzo, ale to bardzo zadowolony ze znak.pl (ceny, obsługa
    sprzedaży i gwarancyjna). Kilka razy zakupy robiłem w proline.pl - też było
    OK (obsługa gwarancyjna na razie w jednym przypadku).

    Kilka zakupów poszło przez morele.net i cooling.pl - nie miałem na razie
    powodów do narzekania. Ale tam jeszcze żadnych gwarancyjnych kwestii
    rozwiązywać nie musiałem.

    [ Paranoja też jest sposobem na życie. ]
    [ (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]

  • 59. Data: 2012-09-26 06:54:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    [...]

    > Serio zauważyłeś tam narzekanie na sam kredyt, a nie poziom obsługi?

    Troche zartuje bo zamienianie towarow na "doskonale odpowiedniki",
    wystawianie do sprzedazy sprzetu, ktorego fizycznie nie posiada sie na
    wlasnym stanie magazynowym - to typowe zjawiska dla calego handlu w
    Sieci. Swoja droga zauwazylem, ze im wiekszy sprzedawca tym i skala
    takich zachowan jest wieksza. Mam na mysli, ze jednoosobowa firemka
    Zenona Kowalskiego w tym akurat zakresie dziala lepiej, przynajmniej do
    poki nie padnie ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 60. Data: 2012-09-26 06:58:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    [...]

    > Hmm... Kupiłem kiedyś 2,5" HDD Samsunga. Padł. Odesłałem do Proline.
    > Wymienili bez robienia jakichkolwiek problemów.

    To jest loteria :) wiem bo moje przezycia sa niejako odwrotne - zero
    problemu z reklamacjami w firmie na K i mega schody w firmie na P ;)

    Swoja droga ostatnio w firmie na P kupilem zasilacz. W ofercie na
    stronie napisali, ze udzielaja 56 m-cy gwarancji (w sumie dlatego go
    wybralem). Przy wydaniu towaru okazalo sie, ze karty gwarancyjnej nie
    wydaja (czyli gwarancja jest na gebe w zasadzie), jedynym dokumentem
    jest wiec paragon (czuje w kosciach ze beda w przyszlosci problemy wiec
    juz kompletuje dokumentacje 'procesowa').

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"