  • 1. Data: 2012-08-14 13:03:00
    Temat: NAS - pytanko
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Jak juz pisalem, kupilem zabawke NSA310 Zyxel.

    Domyslnie NAS ma 3 share: mucic, photo, video, ktore sa widoczne dla
    urzadzen DLNA (serwer mediow to Twonky)

    Otoz, jak tworze kolejny share np. music2 to

    owszem widac share, ale...

    tworzy sie tez podkatalog w music

    czylu mam shary:

    \\nsa310\music
    \\nsa310\music2

    a katalogi
    \\nsa310\music
    \\nsa310\music\music2
    \\nsa310\music2

    Jaki problem?

    Robie music2 zeby oddzielic jedno od drugiego.

    Ale jak sobie robie synchronizacje NAS-PC dla katalogu music, to on
    zawiera tez pliki music2. A calkiem tego nie chce tak :] zeby mi wwalal
    jedno do drugiego.

    problem obszedlem robiac

    \\nsa310\music
    \\nsa310\muzyka

    :/

    I teraz nie wiem, czy tak dzialac powinien czy to ukryty feature? Ze jak
    sa nazwy zaczynajace sie tak samo, to laduja w jednym worku. i to nie
    przez DLNA ale widoczne tak przez SMB

    Bo w urzadzeniu DLNA to mi ladnie grupuje wszystkie shary "muzyczne"
    razem, ale tez jako oddzielne katalogi a nie jako jeden z podkatalogami...