eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Tue, 25 Sep 2012 18:25:36 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 26
    Sender: p...@g...com
    Message-ID: <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j5he$erc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j836$as3$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0ksbe$94q$1@inews.gazeta.pl>
    <s5psaevw22fg$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <k0lbgh$bi2$1@inews.gazeta.pl>
    <y...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0s59k$g4t$1@mx1.internetia.pl>
    <9...@g...com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <6...@g...com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <9...@g...com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <1...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1348590337 17902 89.75.149.9 (25 Sep 2012 16:25:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Sep 2012 16:25:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1216939
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 08:47:41 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

    > Chodzi o zakupy sprzed 6 lat? Fakt że handlowiec nie za ciekawy ale czy to
    > wina firmy?

    Ja nie przestałem z ich usług korzystać po jednostkowym przypadku
    niesatysfakcjonującego mnie poziomu obsługi. Serio.

    > Ja patrze na to tak... Nie jest to firma "z urzędu" wredna dla kupującego
    > (zwłaszcza jak już kupił).

    Przy obsłudze gwarancyjnej Komputronika, gdy miałem do wymiany padniętego
    GTX285 to mało mnie nie trafiło... Kretynizm panujących ,,procedur" odrzucił
    mnie skutecznie.

    > Dobry przykład to proline który (fakt że lata temu) zmienił nazwę i
    > właściciela i przestał respektować gwarancje na produkty sprzedane przez
    > poprzednika. To jest wredne i przekreśla dla mnie firmę.

    Hmm... Kupiłem kiedyś 2,5" HDD Samsunga. Padł. Odesłałem do Proline. Wymienili
    bez robienia jakichkolwiek problemów.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and ]
    [ suffe... ring. (demotywatory.com) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: