  • 1. Data: 2012-08-16 19:15:33
    Temat: czytnik Unitek Y-9312 na USB3.0
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    Witam,

    Czy ktoś ma może czytnik kart SD jak w temacie? Zastanawiam się, czy mój
    nie jest aby uszkodzony... sprawdziłem na dwóch różnych komputerach, z
    różnymi chipsetami USB 3.0 i czytnik wyciąga max 4.8 MB/s, tak samo w
    odczycie jak i zapisie.

    Nie wiem, czy to kwestia karty, na której testuję - GoodRam 16GB class
    10, ale to chyba trochę za mało. Szczególnie, że sama karta z aparatu
    czy ze zwykłego wbudowanego czytnika w notebooka "wyciąga" paręnaście
    MB/s odczytu....

    --
    Tomek Głowacki

  • 2. Data: 2012-08-16 19:20:53
    Temat: Re: czytnik Unitek Y-9312 na USB3.0
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-08-16 19:15, Tomek Głowacki wrote:
> [...]
    > nie jest aby uszkodzony... sprawdziłem na dwóch różnych komputerach, z
    > różnymi chipsetami USB 3.0 i czytnik wyciąga max 4.8 MB/s, tak samo w

    Tego akurat czytnika nie mam, ale Unitek to w sporej części urządzenia
    które słabo działają. Dla przykładu karta USB3.0 z panelem z przodu
    obudowy nie była w stanie zasilić dysku zewnętrznego (panel w zestawie),
    co przy USB3.0 nie powinno miec miejsca. oddałem wszystkie jakie miałem
    od dystrybutora, a oni dalej to sprzedawali.

> [...]
    > 10, ale to chyba trochę za mało. Szczególnie, że sama karta z aparatu
    > czy ze zwykłego wbudowanego czytnika w notebooka "wyciąga" paręnaście

    Towar niezgodny z umowa, poproś o zwrot kasy.

  • 3. Data: 2012-08-16 20:27:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tomek Głowacki pisze tak:

    > Nie wiem, czy to kwestia karty, na której testuję - GoodRam 16GB
    > class 10, ale to chyba trochę za mało.

    Kilka takich "we wtyczce" wyrzuciłem bo dodatkowo psuły dane.

    np ten jest szybki EA119
    http://www.henryx.pl/esperanza-czytnik-kart-pamieci-
    na-usb-ea119.html

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-08-16 21:03:04
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t...@n...o2.pl.cx> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale to chyba trochę za mało. Szczególnie, że sama karta z aparatu czy ze
    > zwykłego wbudowanego czytnika w notebooka "wyciąga" paręnaście MB/s

    Miałem czytnik uniteka, gówno niesamowite nie działało na USB 2.0 tylko 1.1
    No.. zdażył się jeden komputer co zadziałało. Wysłałem na reklamację to
    odpisali że nie widzą wad i chcieli kase za odesłanie.
    Oczywiście zlałem to badziewie i nigdy, przenigdy więcej żadnego szajsu od
    uniteka nie kupię.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2012-08-26 14:25:24
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomek Głowacki" <t...@n...o2.pl.cx> wrote in message
> [...]
    > chipsetami USB 3.0 i czytnik wyciąga max 4.8 MB/s, tak samo w odczycie jak i

    z tanich czytnikow usb 3.0 moge polecic to
    www.ebay.pl/itm/160804179764

    dziala dobrze i dosyc szybko, kwestia tylko ile wytrzyma...