eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 58

  • 51. Data: 2011-10-15 09:19:54
    Temat: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-15 08:29, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Czujniki parkowania są dla tych co nie potrafią parkować tak samo jak
    > systemy parkujące samochód - możesz się zapierać ile chcesz, ale taka
    > jest geneza ich powstania :)

    Tak jak automatyczna skrzynia jest dla tych, którzy nie ogarniają
    ręcznej i sprzęgła, a rozrusznik dla tych, którym sie korbą nie chce
    kręcić.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi


  • 52. Data: 2011-10-15 10:27:07
    Temat: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-15 09:19, Grejon pisze:
    > W dniu 2011-10-15 08:29, kamil/Endurorider.pl pisze:
    >
    >> Czujniki parkowania są dla tych co nie potrafią parkować tak samo jak
    >> systemy parkujące samochód - możesz się zapierać ile chcesz, ale taka
    >> jest geneza ich powstania :)
    >
    > Tak jak automatyczna skrzynia jest dla tych, którzy nie ogarniają
    > ręcznej i sprzęgła, a rozrusznik dla tych, którym sie korbą nie chce
    > kręcić.
    >
    O! W rzeczy samej! I na tym pięknym przykładzie możemy zakończyć tę
    jałową dyskusję. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __


  • 53. Data: 2011-10-15 11:25:47
    Temat: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-15 08:29, kamil/Endurorider.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:4e988ce5@news.home.net.pl...
    >
    >>> natomiast odbyłem soczystą dyskusję na temat tego rozwiązania które
    >>> przez ponad 2 lata miał mój znajomy w samochodzie i stąd wiem, że nie
    >>> można "zaciągnąć" ręcznego w czasie jazdy w fordzie galaxy
    >
    >> Czy na pewno nie można? Bo moje doświadczenia z elektrycznie
    >> sterowanym ręcznym w Lagunie nie potwierdzają tego co piszesz. Hamulec
    >> ręczny działa również podczas jazdy z tym, że nie zablokuje się jak
    >> podczas postoju ale reaguje natychmiast na puszczenie.
    >> Ale może konstruktorzy Forda inaczej zrealizowali to urządzenie, choć
    >> byłoby to o tyle dziwne, że hamulec ręczny powinien móc pełnić funkcję
    >> awaryjnego w przypadku, gdy hamulec zasadniczy ulega awarii.
    >
    > Tak twierdził właściciel.
    >
    Kilku takich spotkałem, którzy byli przekonani, ze reflektorów
    ksenonowych w ich samochodach się nie da regulować i nie mogą one
    świecić za wysoko, bo przeczytali, że te światła "same się ustawiają". :-)

    >> W każdym razie twoje sformułowanie, że jest to "idealne rozwiązanie
    >> dla osób, które nie ogarniają jazdy samochodem do końca" przypomina mi
    >> podobne odzywki kilka lat temu na temat czujników cofania, że to niby
    >> dla tych co nie potrafią parkować.
    >
    > Czujniki parkowania są dla tych co nie potrafią parkować tak samo jak
    > systemy parkujące samochód - możesz się zapierać ile chcesz, ale taka
    > jest geneza ich powstania :) Owszem, fajne te czujniki i sporo pomagają
    > zwłaszcza w czasach kiedy mocno pochylone szyby tylne stały się
    > standardem, ale bez nich da się żyć. Nie widzialem takich czujników na
    > naczepie od zestawu a jakoś parkują :)
    >
    A elektrony widziałeś?

    > Wszystko pięknie tylko, że ani szyby ani keylessy nie mają umożliwić
    > zatrzymania samochodu w sytuacji awaryjnej.
    Jak Ci się w trakcie silnej ulewy nagle same pootwierają szyby podczas
    jazdy to może być bardzo niebezpiecznie. :-)
    A poduszek powietrznych to się nie boisz? To są ładunki wybuchowe
    umieszczone dookoła Ciebie i w dodatku sterowane zawodną elektroniką.

    > Ja cały czas jestem okrutnie
    > ciekawy czy ręczny elektryczny zadziała kiedy w samochodzie nastąpi
    > awaria układu elektrycznego ale taka, że prąd się skończy totalnie. W
    > czasach kiedy samochody mają nasrane elektroniki do bólu taka teoria
    > spiskowa ma dobre pole do rozwoju.
    Totalna awaria zasilania i układu hamulcowego zasadniczego jednocześnie?
    I co jeszcze? Trzęsienie ziemi wraz z tsunami i oczywiście spadający
    fortepian? :-)
    Fobii nie da się zwalczyć logicznymi argumentami.
    Jeśli boisz się elektroniki to jej nie używaj. Tylko wmawianie, że ci,
    którzy jej używają to głąby czyni Cię śmiesznym.

    >> Linki też potrafią pękać, zamarzać czy zacierać się. I wtedy mimo
    >> braku awarii elektryki hamulec Ci nie zadziała...
    >
    > Owszem, ale jeżeli ktoś używa ręcznego regularnie (tak jak powinno się
    > robić) to wyłapie, że coś jest nie tak zanim nastąpi jego zgon.
    >
    Nieuzasadniony optymizm. Śmiem twierdzić, że większość użytkowników nie
    wyczuje. A elektroniczny, gdy coś przestaje działać jak należy -
    sygnalizuje to wyraźnie komunikatem o konieczności sprawdzenia układu. :->

    > Wyczuwa jeżeli wszystko działa ;P
    Jeżeli coś nie działa to j.w. A w mechanicznym jak coś nie działa, to
    działa? :-)

    > W passacie też jest ręczny elektryk,
    > który się sam zaciąga bez wzgledu na wszystko i ciekawi mnie kwestia
    > przymarzania klocków do tarcz w zimę - ot taki ficzer, który "ułatwia"
    > życie ;)
    W VW?! Pięć lat użytkowania w (cieszącym się dość złą obiegową opinią
    zwłaszcza jeśli chodzi o elektronikę) Renault i nie stwierdzono
    problemu. Zimą, latem czy kiedykolwiek. :-)

    > Wczoraj mi powiedzieli, że żeby go "puścić" (bo przyciskiem nie
    > można zwolnić) trzeba lekko przegazować samochód w czasie ruszania. Nie
    > wiem czy to prawda
    No właśnie: słuchasz opowiadań tych, którzy nie ogarniają tej nowości
    (być może po prostu nie przeczytali instrukcji obsługi) i na tej
    podstawie opowiadasz bzdury.

    >> Tak więc - wbrew Twojej opinii - nie jest to rozwiązanie dla
    >> nieogarniających klasycznego hamulca ręcznego (bo i co w nim niby jest
    >> do ogarnięcia), lecz inne rozwiązanie mające - jak każde - swoje plusy
    >> i minusy, przy czym te minusy są (piszę na podstawie własnych
    >> doświadczeń) nieco wątpliwe.
    >
    > Ja jednak uważam, że jest ;)
    No dobrze. Skoro poprawia Ci to samopoczucie... :-)
    Jak dla mnie EOD.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __


  • 54. Data: 2011-10-15 15:22:55
    Temat: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>


    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak jak automatyczna skrzynia jest dla tych, którzy nie ogarniają ręcznej
    > i sprzęgła, a rozrusznik dla tych, którym sie korbą nie chce kręcić.

    Oczywiście, że automatyczna skrzynia powstała w głównej mierze dla takiego
    odbiorcy. Przykład z rozrusznikiem dobry tyle, że nie do końca pasuje do
    nurtu, który jest omawiany.


    --
    pozdrawiam
    kml


  • 55. Data: 2011-10-15 15:33:11
    Temat: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4e99519a$1@news.home.net.pl...

    > Kilku takich spotkałem, którzy byli przekonani, ze reflektorów ksenonowych
    > w ich samochodach się nie da regulować i nie mogą one świecić za wysoko,
    > bo przeczytali, że te światła "same się ustawiają". :-)

    Fajno :)

    >> Czujniki parkowania są dla tych co nie potrafią parkować tak samo jak
    >> systemy parkujące samochód - możesz się zapierać ile chcesz, ale taka
    >> jest geneza ich powstania :) Owszem, fajne te czujniki i sporo pomagają
    >> zwłaszcza w czasach kiedy mocno pochylone szyby tylne stały się
    >> standardem, ale bez nich da się żyć. Nie widzialem takich czujników na
    >> naczepie od zestawu a jakoś parkują :)
    >>
    > A elektrony widziałeś?

    A czujniki parkowania na naczepie widziałeś?

    >> Wszystko pięknie tylko, że ani szyby ani keylessy nie mają umożliwić
    >> zatrzymania samochodu w sytuacji awaryjnej.
    > Jak Ci się w trakcie silnej ulewy nagle same pootwierają szyby podczas
    > jazdy to może być bardzo niebezpiecznie. :-)

    Mokro bym powiedział :) Do tej pory znam przypadki kiedy szyby przestały się
    w ogóle otwierać, ale wierzę że mogą sie również same otworzyć.

    > A poduszek powietrznych to się nie boisz? To są ładunki wybuchowe
    > umieszczone dookoła Ciebie i w dodatku sterowane zawodną elektroniką.

    Boje i dlatego zapinam pasy postępując zgodnie z instrukcją obsługi
    samochodu wyposażonego w poduchy.

    > Totalna awaria zasilania i układu hamulcowego zasadniczego jednocześnie? I
    > co jeszcze? Trzęsienie ziemi wraz z tsunami i oczywiście spadający
    > fortepian? :-)

    Znam osobę, która miał totalną awarię układu hamulcowe bo zostały zniszczone
    (przecięte bodajże przez kamień) przewody dwóch obwodód. Został tylko ręczny
    mechaniczny.

    > Fobii nie da się zwalczyć logicznymi argumentami.
    > Jeśli boisz się elektroniki to jej nie używaj. Tylko wmawianie, że ci,
    > którzy jej używają to głąby czyni Cię śmiesznym.

    Poproszę cytat gdzie nazwałem osoby używające elektroniki głąbami.

    > Nieuzasadniony optymizm. Śmiem twierdzić, że większość użytkowników nie
    > wyczuje. A elektroniczny, gdy coś przestaje działać jak należy -
    > sygnalizuje to wyraźnie komunikatem o konieczności sprawdzenia układu. :->

    Wywali komunikat w chwili kiedy ręczny przestanie działać jak znam życie no,
    ale dzieki kolorowej ikonce nie będzie wątpliwości co padło :)

    >> Wyczuwa jeżeli wszystko działa ;P
    > Jeżeli coś nie działa to j.w. A w mechanicznym jak coś nie działa, to
    > działa? :-)

    Według mnie mechanik ma szanse działać dłużej zanim totalnie zdechnie - po
    prostu jest mniejsze pole do awarii.

    >> W passacie też jest ręczny elektryk,
    >> który się sam zaciąga bez wzgledu na wszystko i ciekawi mnie kwestia
    >> przymarzania klocków do tarcz w zimę - ot taki ficzer, który "ułatwia"
    >> życie ;)
    > W VW?! Pięć lat użytkowania w (cieszącym się dość złą obiegową opinią
    > zwłaszcza jeśli chodzi o elektronikę) Renault i nie stwierdzono problemu.
    > Zimą, latem czy kiedykolwiek. :-)

    Przymarznięcie "ręcznego" zdarza się w zimę :)

    >> Wczoraj mi powiedzieli, że żeby go "puścić" (bo przyciskiem nie
    >> można zwolnić) trzeba lekko przegazować samochód w czasie ruszania. Nie
    >> wiem czy to prawda
    > No właśnie: słuchasz opowiadań tych, którzy nie ogarniają tej nowości (być
    > może po prostu nie przeczytali instrukcji obsługi) i na tej podstawie
    > opowiadasz bzdury.

    To napisz jak powinno się go używać. To co opisałem dotyczy passata.

    >>> Tak więc - wbrew Twojej opinii - nie jest to rozwiązanie dla
    >>> nieogarniających klasycznego hamulca ręcznego (bo i co w nim niby jest
    >>> do ogarnięcia), lecz inne rozwiązanie mające - jak każde - swoje plusy
    >>> i minusy, przy czym te minusy są (piszę na podstawie własnych
    >>> doświadczeń) nieco wątpliwe.
    >>
    >> Ja jednak uważam, że jest ;)
    > No dobrze. Skoro poprawia Ci to samopoczucie... :-)
    > Jak dla mnie EOD.

    No coś, jestem nieco rozczarowany, ale skoro EOT ogłosiłeś to nie będę
    vetował.


    --
    pozdrawiam
    kml


  • 56. Data: 2011-10-18 19:48:10
    Temat: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Oct 2011 10:40:34 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> wrote:

    >W Galaxy podobnież nie
    >można go "zaciągnąć" w czasie jazdy co jest lekko dziwne jak dla mnie :)

    Znam takiego Passata, w którym podczas jazdy się sam "zaciągnął". I to
    jakieś 1000 kilometrów od domu :P


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200


  • 57. Data: 2011-10-18 23:29:38
    Temat: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:iter97503sdv2suiieo0tdk1kmpjg352ml@4ax.com...
    > On Thu, 13 Oct 2011 10:40:34 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
    > <f...@g...lp> wrote:
    >
    >>W Galaxy podobnież nie
    >>można go "zaciągnąć" w czasie jazdy co jest lekko dziwne jak dla mnie :)
    >
    > Znam takiego Passata, w którym podczas jazdy się sam "zaciągnął". I to
    > jakieś 1000 kilometrów od domu :P

    Nie kłam! FałWu się nie psuje! ;D

    --
    pozdrawiam
    kml


  • 58. Data: 2011-10-19 00:31:54
    Temat: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 19:48:10 +0200, jerzu na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Znam takiego Passata, w którym podczas jazdy się sam "zaciągnął".
    > I to jakieś 1000 kilometrów od domu :P

    Bo biedny kierownik nie wiedział co to autohold i jak się go używa :)

    --
    Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
    "Dzwonek budzika: czas do ciebie telefonuje. Gomez de la Serna"

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: