  • 1. Data: 2011-10-09 23:37:47
    Temat: Navi i kamerka w smartfonie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Zastanawiam się nad rozwiazaniem, które oszczędziłoby miejsce w
    samochodzie - smartfon z GPS, z nawigacją i softem do nagrywania jako
    rejestrator trasy (czyli nagrywa np. w pięciominutowych kawałkach i
    nadpisuje najstarsze).
    Istnieje coś takiego? (to znaczy, że nawigacje na smartfony istnieją to
    wiem, ale z videorejestratorem się nie spotkałem). Ktoś podpowie? Nie
    wygooglałem niczego sensownego.

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2011-10-09 23:46:18
    Temat: Re: Navi i kamerka w smartfonie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Oct 2011 23:37:47 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
    wystukał:

> [...]
    > Istnieje coś takiego? (to znaczy, że nawigacje na smartfony istnieją to
    > wiem, ale z videorejestratorem się nie spotkałem). Ktoś podpowie? Nie

    na androida jest kilka: AutoBoy, AutoGuard, DailyRoads, VideoRoad.
    Te testowałem. Najlepiej wypada DailyRoads ale w sumie żaden nie jest
    zachwycajcy.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-10-09 23:49:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    >
    > na androida jest kilka: AutoBoy, AutoGuard, DailyRoads, VideoRoad.
    > Te testowałem. Najlepiej wypada DailyRoads ale w sumie żaden nie jest

    A czy współczesny smartofon poradzi sobie z równoczesnym zapuszczeniem
    nawigacji i takiego rejestratora? Chodzi o to, żeby działało jedno i drugie,
    bez lagów, zwiechy itp. no i żeby kiedy ktoś zadzwoni, dało się odebrac
    telefon ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2011-10-10 00:04:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Oct 2011 23:49:44 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
    wystukał:

> [...]
    > nawigacji i takiego rejestratora? Chodzi o to, żeby działało jedno i
    > drugie, bez lagów, zwiechy itp. no i żeby kiedy ktoś zadzwoni, dało się

    zależy pewnie który. Ale już same rejestratory na moim żrą sporo.

  • 5. Data: 2011-10-10 12:58:31
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)"

> [...]
    > nawigacji i takiego rejestratora? Chodzi o to, żeby działało jedno i
    > drugie, bez lagów, zwiechy itp. no i żeby kiedy ktoś zadzwoni, dało

    I filmy - zapomniałeś o filmach i mp3 w tle, no i w jakąś gierę można by
    przyciąć ;-)

  • 6. Data: 2011-10-10 19:21:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-09 23:37, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > Istnieje coś takiego? (to znaczy, że nawigacje na smartfony istnieją to
    > wiem, ale z videorejestratorem się nie spotkałem). Ktoś podpowie? Nie

    To ja bym jeszcze dodał LPR (License Plate Recognition). I jak trafi
    na cywilny radiowóz, to drze ryja.

    BTW: szukałem kiedyś samego LPR na Smartfona, to znalazłem jedno
    jakieś takie, co nie działa. Głównie są dostępne pakiety SDK
    za 1500 USD w górę.

    Słyszał może ktoś o czymś darmowym co by w miare działało?