eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
  • Date: Sat, 15 Oct 2011 11:25:47 +0200
    From: R2r <b...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
    Thunderbird/7.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [SPAM] Opel Insignia ST do kupienia ....
    References: <4e929ec6$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <j6u9t4$8os$1@node2.news.atman.pl>
    <4e92aec7$0$3498$65785112@news.neostrada.pl>
    <j6ur2b$16a$1@inews.gazeta.pl> <j6uuqe$e8k$1@inews.gazeta.pl>
    <j6uvn4$htl$1@inews.gazeta.pl> <j74nn0$hsn$1@inews.gazeta.pl>
    <j7685r$hp0$1@inews.gazeta.pl> <j76e04$6hj$1@inews.gazeta.pl>
    <j76evl$9br$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <j79utr$qru$1@inews.gazeta.pl> <4e987fe1$1@news.home.net.pl>
    <j79vjv$sme$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <j7b98g$se2$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <j7b98g$se2$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 94.40.72.20
    Message-ID: <4e99519a$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1318670746 94.40.72.20 (15 Oct 2011 11:25:46 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 98
    X-Authenticated-User: ...@a...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2406691
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-15 08:29, kamil/Endurorider.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:4e988ce5@news.home.net.pl...
    >
    >>> natomiast odbyłem soczystą dyskusję na temat tego rozwiązania które
    >>> przez ponad 2 lata miał mój znajomy w samochodzie i stąd wiem, że nie
    >>> można "zaciągnąć" ręcznego w czasie jazdy w fordzie galaxy
    >
    >> Czy na pewno nie można? Bo moje doświadczenia z elektrycznie
    >> sterowanym ręcznym w Lagunie nie potwierdzają tego co piszesz. Hamulec
    >> ręczny działa również podczas jazdy z tym, że nie zablokuje się jak
    >> podczas postoju ale reaguje natychmiast na puszczenie.
    >> Ale może konstruktorzy Forda inaczej zrealizowali to urządzenie, choć
    >> byłoby to o tyle dziwne, że hamulec ręczny powinien móc pełnić funkcję
    >> awaryjnego w przypadku, gdy hamulec zasadniczy ulega awarii.
    >
    > Tak twierdził właściciel.
    >
    Kilku takich spotkałem, którzy byli przekonani, ze reflektorów
    ksenonowych w ich samochodach się nie da regulować i nie mogą one
    świecić za wysoko, bo przeczytali, że te światła "same się ustawiają". :-)

    >> W każdym razie twoje sformułowanie, że jest to "idealne rozwiązanie
    >> dla osób, które nie ogarniają jazdy samochodem do końca" przypomina mi
    >> podobne odzywki kilka lat temu na temat czujników cofania, że to niby
    >> dla tych co nie potrafią parkować.
    >
    > Czujniki parkowania są dla tych co nie potrafią parkować tak samo jak
    > systemy parkujące samochód - możesz się zapierać ile chcesz, ale taka
    > jest geneza ich powstania :) Owszem, fajne te czujniki i sporo pomagają
    > zwłaszcza w czasach kiedy mocno pochylone szyby tylne stały się
    > standardem, ale bez nich da się żyć. Nie widzialem takich czujników na
    > naczepie od zestawu a jakoś parkują :)
    >
    A elektrony widziałeś?

    > Wszystko pięknie tylko, że ani szyby ani keylessy nie mają umożliwić
    > zatrzymania samochodu w sytuacji awaryjnej.
    Jak Ci się w trakcie silnej ulewy nagle same pootwierają szyby podczas
    jazdy to może być bardzo niebezpiecznie. :-)
    A poduszek powietrznych to się nie boisz? To są ładunki wybuchowe
    umieszczone dookoła Ciebie i w dodatku sterowane zawodną elektroniką.

    > Ja cały czas jestem okrutnie
    > ciekawy czy ręczny elektryczny zadziała kiedy w samochodzie nastąpi
    > awaria układu elektrycznego ale taka, że prąd się skończy totalnie. W
    > czasach kiedy samochody mają nasrane elektroniki do bólu taka teoria
    > spiskowa ma dobre pole do rozwoju.
    Totalna awaria zasilania i układu hamulcowego zasadniczego jednocześnie?
    I co jeszcze? Trzęsienie ziemi wraz z tsunami i oczywiście spadający
    fortepian? :-)
    Fobii nie da się zwalczyć logicznymi argumentami.
    Jeśli boisz się elektroniki to jej nie używaj. Tylko wmawianie, że ci,
    którzy jej używają to głąby czyni Cię śmiesznym.

    >> Linki też potrafią pękać, zamarzać czy zacierać się. I wtedy mimo
    >> braku awarii elektryki hamulec Ci nie zadziała...
    >
    > Owszem, ale jeżeli ktoś używa ręcznego regularnie (tak jak powinno się
    > robić) to wyłapie, że coś jest nie tak zanim nastąpi jego zgon.
    >
    Nieuzasadniony optymizm. Śmiem twierdzić, że większość użytkowników nie
    wyczuje. A elektroniczny, gdy coś przestaje działać jak należy -
    sygnalizuje to wyraźnie komunikatem o konieczności sprawdzenia układu. :->

    > Wyczuwa jeżeli wszystko działa ;P
    Jeżeli coś nie działa to j.w. A w mechanicznym jak coś nie działa, to
    działa? :-)

    > W passacie też jest ręczny elektryk,
    > który się sam zaciąga bez wzgledu na wszystko i ciekawi mnie kwestia
    > przymarzania klocków do tarcz w zimę - ot taki ficzer, który "ułatwia"
    > życie ;)
    W VW?! Pięć lat użytkowania w (cieszącym się dość złą obiegową opinią
    zwłaszcza jeśli chodzi o elektronikę) Renault i nie stwierdzono
    problemu. Zimą, latem czy kiedykolwiek. :-)

    > Wczoraj mi powiedzieli, że żeby go "puścić" (bo przyciskiem nie
    > można zwolnić) trzeba lekko przegazować samochód w czasie ruszania. Nie
    > wiem czy to prawda
    No właśnie: słuchasz opowiadań tych, którzy nie ogarniają tej nowości
    (być może po prostu nie przeczytali instrukcji obsługi) i na tej
    podstawie opowiadasz bzdury.

    >> Tak więc - wbrew Twojej opinii - nie jest to rozwiązanie dla
    >> nieogarniających klasycznego hamulca ręcznego (bo i co w nim niby jest
    >> do ogarnięcia), lecz inne rozwiązanie mające - jak każde - swoje plusy
    >> i minusy, przy czym te minusy są (piszę na podstawie własnych
    >> doświadczeń) nieco wątpliwe.
    >
    > Ja jednak uważam, że jest ;)
    No dobrze. Skoro poprawia Ci to samopoczucie... :-)
    Jak dla mnie EOD.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: