  • 11. Data: 2011-09-19 18:49:36
    Temat: Re: No i GaduAir odszedl
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:kt2f779k3pp12dhm78obcj8o13ulos5us6@4ax.com...

    > w sumie racja, inna rzecz to taka że praktycznie w radiu ani w tv nie
    > było słychać o ggair (reklama dźwignią handlu) no i ciężko było dostać

    O GG (komunikatorze) tez raczej cicho, a uzytkownikow nie brakuje - a to
    wlasnie oni (i w zasadzie tylko oni) mieli byc targetem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-09-19 20:23:03
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-19 20:41, dizel pisze:
    > ogólnie to mvno się u nas nie sprawdza wg mnie dlatego że za długo
    > rządziła W3 i jest za duże nasycenie rynku

    Pewnie następny będzie Mobilking, bo już długo cisza na ich stronie nic
    się nie dzieje. Mam tę sieć jako główny numer i sprawdza się znakomicie.
    Żadnych zerwanych rozmów, żadnych problemów, żadnego użerania się z
    opem. A że doładowania tylko w Żabce i sieci VIA to trudno.

  • 13. Data: 2011-09-20 22:35:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-19 22:23, Tomaszek wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > Żadnych zerwanych rozmów, żadnych problemów, żadnego użerania się z
    > opem. A że doładowania tylko w Żabce i sieci VIA to trudno.

    Teraz nadchodzi pora Red Bull Mobile - http://www.redbullmobile.pl/
    Ciekawe jak długo to to utrzyma się na rynku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2011-09-21 07:53:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 21 Sep 2011 00:35:25 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Teraz nadchodzi pora Red Bull Mobile - http://www.redbullmobile.pl/
    >Ciekawe jak długo to to utrzyma się na rynku.

    Myśle że długo, za nimi stoji potężny koncern i napewno utworzyli
    redbulmobile nie dla zysków

  • 15. Data: 2011-09-21 09:02:10
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 00:35:25 +0200, Krystek napisał(a):

    > Teraz nadchodzi pora Red Bull Mobile - http://www.redbullmobile.pl/
    > Ciekawe jak długo to to utrzyma się na rynku.

    tak długo jak Play, bo to ich własność.
    RBM jest tak samo wirtualnym jak Heyah - pic na wodę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 16. Data: 2011-09-21 09:02:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Myśle że długo, za nimi stoji potężny koncern i napewno utworzyli
    > redbulmobile nie dla zysków

    A z tym Redbull Mobile to nie jest tak jak z TuBiedronka (no i oczywiscie
    Heyah)?
    Ze to nie jest prawdziwa "siec wirtualna" a tylko alter ego Playa?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2011-09-21 10:26:17
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > 2011-09-19 22:23, Tomaszek wysłał(a) wiadomość:

    > Teraz nadchodzi pora Red Bull Mobile - http://www.redbullmobile.pl/
    > Ciekawe jak długo to to utrzyma się na rynku.

    To zwykły play z puszką napoju, mogą spadać na drzewo

  • 18. Data: 2011-09-21 10:27:58
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znakomicie. Żadnych zerwanych rozmów, żadnych problemów, żadnego
    > użerania się z opem. A że doładowania tylko w Żabce i sieci VIA to

    I co w tym atrakcyjnego? Cena za minutę 10gr wyższa niż w tradycyjnym
    prepaidzie, jedyna atrakcja że to koszt do wszystkich sieci, ale nie
    wiadomo czy do Rydzola i polsatu też?

  • 19. Data: 2011-09-21 16:12:54
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik SDD napisał:

> [...]
    > oczywiscie Heyah)?
    > Ze to nie jest prawdziwa "siec wirtualna" a tylko alter ego Playa?

    To jest nawet bardziej Play niż Heyah jest Erą/T-Mobilem :-). Do Heyaha
    są potrzebne inne doładowania niż do TT, a RBM prepaid używa wprost
    doładowań Playa. Jest to oczywiście ogromna zaleta RBM w stosunku do
    prepaidów MVNO z własnymi doładowaniami. Gdyby wirtualni używali
    doładowań sieci macierzystych, na pewno mieliby się lepiej.

    Przemek

  • 20. Data: 2011-09-21 17:33:14
    Temat: [SOT] Re: No i GaduAir odszedl
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    SDD wystukał, co następuje:

    > Uzytkownik "John Doe" <j...@u...com> napisal w wiadomosci

    mer-i1828723579.htm

    > Sam do tej pory uzywam numeru WP Mobi - moze nie az taki ladny - ale i
    > tak dosc ciekawy (i do tego skomponowany samodzielnie bez specjalnej
    > oplaty).
    ^^^^^^^^

    [SOT]
    hint: w play też tak można, dowolna kombinacja cyferek z możliwych prefiksów
    (jeżeli nie jest zajeta już)

    w.