  • 1. Data: 2011-09-19 14:56:56
    Temat: No i GaduAir odszedl
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    http://www.gaduair.pl/zakonczenie-dzialalnosci

  • 2. Data: 2011-09-19 16:15:19
    Temat: Re: No i GaduAir odszedl
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od janko walski
    z dnia: 2011-09-19 16:56:
    > http://www.gaduair.pl/zakonczenie-dzialalnosci
    Przy okazji okradnie swoich klientów. <lol>

    Zwrot środków należy się tylko przy "samolikwidacji" numeru, jak ktoś
    chce uciec z tonącego okrętu to gadu za karę go okradnie... dobre. To
    się nazywa dbałość o klienta, a ta nowomowa, jak jest super, że się
    zlikwidowali to zakrawa o nagrodę "pulicera" jakiegoś. <rotfl>

    Paweł

  • 3. Data: 2011-09-19 16:54:21
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Uzytkownik "janko walski" <j...@o...com.pl> napisal w
    wiadomosci news:j57l81$82t$1@news.onet.pl...
    > http://www.gaduair.pl/zakonczenie-dzialalnosci

    A jakis zlotopolski sprzedaje
    http://allegro.pl/gaduair-729-16-16-16-twoj-zloty-nu
    mer-i1828723579.html
    he he

  • 4. Data: 2011-09-19 17:50:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 19 Sep 2011 16:56:56 +0200, "janko walski"
    <j...@o...com.pl> wrote:

    >http://www.gaduair.pl/zakonczenie-dzialalnosci

    Mimo że nie korzystałem z GGAir to naprawde szkoda, bo ofertę mieli
    dobrą a może i nawet bardzo dobrą. Widać że w Polsce MVNO nie ma
    bardzo szans na zaistnienie na rynku, a szkoda, zawsze to jakaś
    konkurencja, możliwość wyboru oferty.

  • 5. Data: 2011-09-19 17:57:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-19 18:54, John Doe pisze:
    > A jakis zlotopolski sprzedaje
    > http://allegro.pl/gaduair-729-16-16-16-twoj-zloty-nu
    mer-i1828723579.html
    > he he

    Co w tym śmiesznego?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-09-19 18:06:24
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-19 19:50, dizel pisze:
> [...]
    > dobrą a może i nawet bardzo dobrą. Widać że w Polsce MVNO nie ma
    > bardzo szans na zaistnienie na rynku, a szkoda, zawsze to jakaś

    No i tego właśnie nie rozumiem. Jak upadało WP mobi to też mówili, że
    polski rynek MVNO jest specyficzny. Na czym polega ta specyfika?

  • 7. Data: 2011-09-19 18:09:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "John Doe" <j...@u...com> napisal w wiadomosci

    > A jakis zlotopolski sprzedaje
    > http://allegro.pl/gaduair-729-16-16-16-twoj-zloty-nu
    mer-i1828723579.html
    > he he

    No io co z tego?
    Ktos kupi i sobie przeniesie gdzie tam bedzie chcial.
    Oczywiscie cena wygorowana - ale realna

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-09-19 18:25:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "John Doe" <j...@u...com> napisal w wiadomosci

> [...]

    Sam do tej pory uzywam numeru WP Mobi - moze nie az taki ladny - ale i tak
    dosc ciekawy (i do tego skomponowany samodzielnie bez specjalnej oplaty).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-09-19 18:28:22
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No i tego właśnie nie rozumiem. Jak upadało WP mobi to też mówili, że
    > polski rynek MVNO jest specyficzny. Na czym polega ta specyfika?

    Bo prawie nikt tego nie używa, ludzie by się dziwili a w jakiej jesteś
    sieci? Możliwość doładowywania konta tylko w konkretnych punktach czy
    przez internet, a Polska to pszennoburaczany kraj, gdzie wciąż nie
    wszyscy korzystają z sieci. Nie każdy terminal obsługuje wszystkie
    sieci, a dostęp do doładowań plusa, t, orange czy play jest zawsze.
    Dochodzi też efekt samospełniającej się przepowiedni, skoro inne MVNO
    padają, to nie kupię tam numeru bo zlikwidują moją sieć i będę musiał
    się przenosić.

  • 10. Data: 2011-09-19 18:41:13
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 19 Sep 2011 20:28:22 +0200, "John Doe" <j...@u...com>
    wrote:

> [...]
    >Dochodzi też efekt samospełniającej się przepowiedni, skoro inne MVNO
    >padają, to nie kupię tam numeru bo zlikwidują moją sieć i będę musiał

    w sumie racja, inna rzecz to taka że praktycznie w radiu ani w tv nie
    było słychać o ggair (reklama dźwignią handlu) no i ciężko było dostać
    doładowania poza internetem
    ogólnie to mvno się u nas nie sprawdza wg mnie dlatego że za długo
    rządziła W3 i jest za duże nasycenie rynku