  • 11. Data: 2013-09-23 12:36:56
    Temat: Re: SM bez fotoradarow
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > zobaczymy jeszcze za chwilę wyniki kontroli NIK. Sprawdzają m.in. o ile
    > spadła ilość wypadków po zainstalowaniu każdego FR :)

    Są miejsca gdzie FR poprawiają bezpieczeństwo.

  • 12. Data: 2013-09-23 12:37:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,146522
    44,Kasacja_ws__fotoradarow_w_Sadzie_Najwyzszym___Str
    aze.html
> [...]
    >miejskich, co "bezspornie oznacza, że do wymienionego systemu organ
    >ten nie należy".
    >Zdaniem PG wszelkie naruszenia przepisów zarejestrowane przez
    >stacjonarne fotoradary będące w dyspozycji straży miejskich powinny
    >być przekazywane policji, która może prowadzić czynności wyjaśniające
    >i m.in. kierować następnie wnioski do sądu. "Tak więc dobro wymiaru
    >sprawiedliwości w żadnym razie nie poniesie z tego tytułu
    >jakiegokolwiek uszczerbku, tym bardziej, że w przeszłości zadania te
    >wykonywała właśnie policja, posiadając w tym zakresie profesjonalne

    Po zastanowieniu ... skoro ustawa specjalnie cofnela SM uprawnienia do
    uzywania stacjonarnych FR, to i zdjecie z nich jest jakies
    niepelnowartosciowe, nawet w rekach policji :-)
    Wiec mandatu nie przyjmowac :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-09-23 12:47:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości
    >Są miejsca gdzie FR poprawiają bezpieczeństwo.

    Sa.
    Ale NIK to dokladnie obliczy i juz nie bedzie watpliwosci :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-09-23 15:55:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-09-23 12:29, AZ wrote:

    > Znajac zycie to sie okaze ze to jest mobilny fotoradar a maszt jest tylko
    > obudowa na ten mobilny fotoradar, no bo jest mobilny skoro mozna
    > go wyjac wlozyc do samochodu i zawiezc na inny maszt, nie?

    Jak przenosny bylby w ten sposob ten ktory jest wkladany do slupa, to
    w takim razie ktory bedzie prawdziwie stacjonarny? fabrycznie zaspawany
    i zalany betonem? ;).

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2013-09-23 16:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Są miejsca gdzie FR poprawiają bezpieczeństwo.

    Nikt nie przeczy ze są.
    Tylko, ze najczęsciej nie ma tam FR...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 16. Data: 2013-09-23 16:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym nie wymieniła straży
    > miejskich, co "bezspornie oznacza, że do wymienionego systemu organ

    Jak to?
    Posłowie świadomie zmienili prawo i nikt nie zauważył, ze nowe nie jest
    respektowane?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 17. Data: 2013-09-23 16:07:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-23, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Jak przenosny bylby w ten sposob ten ktory jest wkladany do slupa, to
    > w takim razie ktory bedzie prawdziwie stacjonarny? fabrycznie zaspawany
    > i zalany betonem? ;).

    No ale zawsze go mozna odciac i odkuc wiec tez mobilny...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2013-09-23 16:08:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Sep 2013 15:55:19 +0200 osobnik zwany elmer radi
    radisson napisał:

    > Jak przenosny bylby w ten sposob ten ktory jest wkladany do slupa, to w
    > takim razie ktory bedzie prawdziwie stacjonarny? fabrycznie zaspawany i
    > zalany betonem? ;).

    w sumie możnaby je w czynie społecznym przerobić na takie "stacjonarne" :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2013-09-23 16:52:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> [...]
    44,Kasacja_ws__foto

    > Jak to?
    > Posłowie świadomie zmienili prawo i nikt nie zauważył, ze nowe nie jest

    Pewnie zauważył, ale skoro problem polega na oszukiwaniu obywateli, a nie
    odwrotnie, to dla tych darmozjadów to nie jest problem.

  • 20. Data: 2013-09-23 17:53:41
    Od: tá´Ź

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Są miejsca gdzie FR poprawiają bezpieczeństwo.

    Czy mógłbyś wymienić oba?

    --
    ss??q s? ??u??ou??