  • 21. Data: 2013-12-01 00:34:44
    Temat: Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 22:30:49 +0100, ToMasz napisał(a):
    > tutaj:
    > http://prentki-blog.pl/czy-samochody-bmw-powoduja-na
    jwiecej-wypadkow/
    > bmw ma 9 pozycje i udział tylko 4%
    > zadowolony?

    Ale ile ich jest ?

    Jedno jest ciekawe ... VW 207 rannych, 25 zabitych. Opel podobne
    proporcje. Srednia krajowa zreszta tez.
    A tu BMW 40/2.
    Fluktuacja, BMW takie dobre ... czy tak duzo drobnych wypadkow
    powoduje ?

    P.S. samochodow na allegro:

    Audi (17522)
    BMW (15340)
    Fiat (8369)
    Ford (17703)
    Opel (21458)
    Peugeot (10572)
    Renault (17774)
    Seat (6450)
    Skoda (8457)
    Volkswagen (27491)

    No ... jeszcze bardziej ciekawe :-)

    J.

  • 22. Data: 2013-12-01 07:50:58
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 11/30/2013 01:27 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Ma ktoś fotki ?
    >

    > Telewizornia mówi, że na pały dotarły do zdjęcia pajaca z BMW z nr rej.
    > "SK 8604V", które pokazują, że dureń parkował na miejscu dla osób
    > niepełnosprawnych. Na googlach tej grafiki znaleźć nie mogę ... Ma ktoś
    > linka ?

    Ja i moja żona często stajemy na miejscu dla ON i to również BMW.
    I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
    Tyle, że my akurat mamy orzeczenie, że nasz syn
    z chorobą noworworową jest osobą niepełnosprawną.

    A przy okaji, to kiedyś jakaś kobieta na oko 70 lat na mnie ruszyła
    z atakiem, że taki młody, to pewnie na babcie załatwił sobie kwita
    dla ON i parkuje/jeździ gdzie chce.

    Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji. Może Właściciel
    tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną, a akurat w dniu slynnego
    zajechania to wnuczek zabrał auto dziadkowi?

  • 23. Data: 2013-12-01 08:02:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > zazdroszczę :)

    Gdybym wygrał BMW to w pierwszą przejażdzkę udałbym się do komisu.
    Panie daj 10% i zabieraj bo wstyd nawet stać obok ;)

    --
    Piter

  • 24. Data: 2013-12-01 08:19:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości grup

    jwiecej-wypadkow/

    > Takie statystyki niczego nie dowodzą. Bo BMW to dwa zupełnie odrębne
    > przypadki:
    >
    > 1. nowe lub kilkuletnie auta używane, kupowane przez zainteresowanych tą
    > marką kierowców
    >
    > 2. rupiecie z lat 1990-95 służące za tzw. Bolid Młodzieży Wiejskiej
    >
    > Negatywne nastawienie niektórych osób do marki BMW jest powodowane przez
    > grupę 2., ponieważ odsetek chamskich kierowców z grupy 1. prawdopodobnie
    > nie odstaje poza odsetek podobnie zachowujących się kierowców Mercedesa,
    > Lexusa czy innych tej klasy.

    Nie pomyślałeś o kierowcach z grupy 1, ze złotymi łańcuchami na szyjach,
    uwielbiających właśnie tą markę, a nie Mercedesa czy Lexusa.
    Czyli wypowiedź kula w płot.

  • 25. Data: 2013-12-01 09:00:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Hello ToMasz,
    >
    > Saturday, November 30, 2013, 10:30:49 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    jwiecej-wypadkow/

    > Dobrze - a ile % samochodów w ogóle to BMW?
    >
    > [...]
    w komentarzach ktoś zrobił wyliczenie uwzględniające ilość aut i ilość
    wypadków - tam bmw ma zaszczytne drugie miejsce
    ToMasz

  • 26. Data: 2013-12-01 09:01:18
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-12-01 08:19, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Nie pomyślałeś o kierowcach z grupy 1, ze złotymi łańcuchami na szyjach,
    > uwielbiających właśnie tą markę, a nie Mercedesa czy Lexusa.

    Są też ze złotymi łańcuchami lubiący Ferrari albo z różową apaszką
    lubiący Alfa Romeo. Więc cały czas twierdzę, że negatywną opinię tworzy
    grupa 2.

  • 27. Data: 2013-12-01 09:03:20
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.11.2013 23:53, t? pisze:

    > Twoje dzieci bawią się na ulicy?

    myślałem o tym, żeby kupić 4m łańcucha, obroże i przykuć dziecko do
    huśtawki. Pędraki łażą gdzie chcą cholera. W ojca się podały czy co...

    ToMasz

  • 28. Data: 2013-12-01 09:12:18
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Megrims <m...@i...pl> Wrote in message:

    > Ja i moja żona często stajemy na miejscu dla ON i to również BMW.
    > I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
    > Tyle, że my akurat mamy orzeczenie, że nasz syn
    > z chorobą noworworową jest osobą niepełnosprawną.

    Nie wy macie tylko syn ma.

    > A przy okaji, to kiedyś jakaś kobieta na oko 70 lat na mnie ruszyła
    > z atakiem, że taki młody, to pewnie na babcie załatwił sobie kwita
    > dla ON i parkuje/jeździ gdzie chce.

    Pozostaje mieć nadzieję, że to parkowanie miało bezpośredni
    związek z opieką nad niepełnosprawnym synem.

    > Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji. Może Właściciel
    > tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną, a akurat w dniu slynnego
    > zajechania to wnuczek zabrał auto dziadkowi?

    To i tak uprawnienia dziadka mu nie przysługują.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 29. Data: 2013-12-01 09:17:24
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji. Może Właściciel
    > tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną, a akurat w dniu slynnego
    > zajechania to wnuczek zabrał auto dziadkowi?
    Nie sposób się z Tobą nie zgodzić, ale Polacy już tak mają...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 30. Data: 2013-12-01 10:48:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > Są też ze złotymi łańcuchami lubiący Ferrari albo z różową apaszką lubiący
    > Alfa Romeo.

    Ale jest ich mniejszość - większość wybiera BMW tak z zasady.