  • 1. Data: 2013-11-30 00:35:42
    Temat: Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Rafał "SP" Gil pisze tak:

    > Na googlach tej grafiki znaleźć nie
    > mogę ... Ma ktoś linka ?

    masz zepsute google w laptopie

    http://d.naszemiasto.pl/k/r/0c/1a/525111c64d3b5_o.jp

    Piter

  • 2. Data: 2013-11-30 01:27:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Ma ktoś fotki ?

    Telewizornia mówi, że na pały dotarły do zdjęcia pajaca z BMW z
    nr rej. "SK 8604V", które pokazują, że dureń parkował na miejscu
    dla osób niepełnosprawnych. Na googlach tej grafiki znaleźć nie
    mogę ... Ma ktoś linka ?
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-11-30 09:22:39
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sat, 30 Nov 2013 00:35:42 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote(a):

    > masz zepsute google w laptopie
    >
    > http://d.naszemiasto.pl/k/r/0c/1a/525111c64d3b5_o.jp

    A w tle kolejne dwa autka zaparkowane z dupy. Oba to też BMW :)
    Symptomatyczne...

    B.

  • 4. Data: 2013-11-30 09:53:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A w tle kolejne dwa autka zaparkowane z dupy. Oba to też BMW :)
    > Symptomatyczne...

    Znaczy BMW odmóżdza, czy moze odmózdzeni mają jakiś podprogowy pociąg do
    BMW? (przepraszam wszystkich normalnych uzytkowników za uogólnienie)

    Swoją drogą podobało mi sie jak policjant wypowiadajacy sie w sprawie
    zaczął wymieniać przewinienia - brak kierukowskazów przy zmianie pasa,
    blokowanie ruch itd :)

    Siła internetu jest niesamowita.
    Coś mi sie wydaje, ze gośc bedzie musiał zmienić auto albo przynajmniej
    tablice :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 5. Data: 2013-11-30 11:06:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:3...@b...poznan.pl...
> [...]
    >>
    > Znaczy BMW odmóżdza, czy moze odmózdzeni mają jakiś podprogowy pociąg do
    > BMW? (przepraszam wszystkich normalnych uzytkowników za uogólnienie)

    IMO to drugie.

  • 6. Data: 2013-11-30 13:35:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Znaczy BMW odmóżdza, czy moze odmózdzeni mają jakiś podprogowy
    > pociąg do BMW?

    Kiedy jeszcze mieszkałem w jukeju to kiedyś przyjechał do nas do domu
    jeden z kierowników nowym BMW (sedan, nie X6 bo to inna bajka) Wypadało
    okazać zainteresowanie, nowe auto to w końcu męska rzecz. Wyleźiśmy
    pokopać oponki. Oczywiście zaraz pojawiło się rozbawienie i
    podśmiechujki. Dobrze że nie rozumiał po polsku.

    W Polsce za to większość kierowców BMW to odmózdzeni goście dla których
    liczy się szeroka tylna felga. Auta są brudne, nieserwisowane, nawet
    nierozbierane do przeglądu hamulce, klocki itp Służa chyba tylko do
    krążenia po mieście-wioska.

    BMW będzie miało spory problem ze zmianą wizerunku dresowozu o ile już
    nie olało polskich nabywców.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2013-11-30 13:40:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Siła internetu jest niesamowita.
    > Coś mi sie wydaje, ze gośc bedzie musiał zmienić auto albo
    > przynajmniej tablice :)

    zapomniałem dopisać

    No jest niesamowita. Ostatnio aż jestem zdumiony siłą tej siły.

    a może internet naprawi któregoś dnia naszą policję, sądy i rząd? :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2013-11-30 15:19:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-30 13:35, PiteR pisze:

> [...]
    > pokopać oponki. Oczywiście zaraz pojawiło się rozbawienie i
    > podśmiechujki. Dobrze że nie rozumiał po polsku.

    Tzw. wiocha pełną gębą.

> [...]
    > liczy się szeroka tylna felga. Auta są brudne, nieserwisowane, nawet
    > nierozbierane do przeglądu hamulce, klocki itp Służa chyba tylko do

    Jak widzę trzeba dorabiać ideologię, by jakoś próbować uzasadnić
    tak naprawdę bzdurne stwierdzenia. Ja wiem, że stereotyp ma się
    tym lepiej, im częściej jest powtarzany, ale niekoniecznie pozwala
    to nieuzasadnioną ekstrapolację.

    Po kolei:
    1. W Polsce za to większość kierowców BMW to odmózdzeni goście (...)

    Poproszę o jakąkolwiek statystykę właścicieli/kierowców BMW w tej
    materii i to najlepiej w porównaniu do np. kierowców Golfów. Nie, nie
    całego VW. Może być porównanie do właścicieli Audi.

    > BMW będzie miało spory problem ze zmianą wizerunku dresowozu o ile już
    > nie olało polskich nabywców.

    Nic dziwnego, skoro współautorem takiego wizerunku jesteś sam, choć
    klientem BMW nie jesteś - znaczy najwięcej do powiedzenia mają ci,
    którzy nie są właścicielami BMW. BWM ma się w Polsce świetnie,
    a dresowozy są raczej część rynku wtórnego i to raczej nie
    segmentu premium.

  • 9. Data: 2013-11-30 16:18:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-11-30 00:35, PiteR pisze:

    > masz zepsute google w laptopie

    Najwidoczniej ...

    > http://d.naszemiasto.pl/k/r/0c/1a/525111c64d3b5_o.jp

    A bóg zapłać i niech Ci bozia w dzieciach wynagrodzi (przy
    najbliższej możliwej okazji) ten dobry uczynek.

    Ano wsiok. Ino imho nie stanął na miejscu dla ON tylko już poza
    parkingiem, co też świadczy o tym, że kierowca BMW nr rej SK
    8604V jest burakiem pierwszego sortu.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2013-11-30 17:34:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:

> [...]
    >
    > Ano wsiok. Ino imho nie stanął na miejscu dla ON tylko już poza
    > parkingiem, co też świadczy o tym, że kierowca BMW nr rej SK 8604V jest

    Ciekawe co można o tych za nim napisać.
    Czekaj, czekaj, jakiej marki to samochody.....?