  • 1. Data: 2013-11-29 12:07:13
    Temat: Gdzie najtaniej OC?
    Od: "Darma" <b...@w...pl>

    Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.
    Mam 2 auta na firmę. Ktoś się orientuje gdzie teraz najtaniej?
    Jest jakas sensowna porownywarka?
    Znajomi mówią abym szukał w link4 ew. jakies liberty.
    Mowia, ze OC wszedzie dziala tak samo i tylko liczy sie cena zakupu.

    Chodzi o (Warszawa):
    a. Seicento van 1.1 (do tej pory w PZU placilem ok. 600 pln / rok)
    b. Ford Focus z kratką 1.6 (nie pamietam ile teraz place)

  • 2. Data: 2013-11-29 12:32:14
    Temat: Re: Gdzie najtaniej OC?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darma" napisał w wiadomości
> [...]
    >Znajomi mówią abym szukał w link4 ew. jakies liberty.
    >Mowia, ze OC wszedzie dziala tak samo i tylko liczy sie cena zakupu.

    To nie calkiem prawda, ale czy teraz jakas firma wzbudza zaufanie ?
    Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance, czy kwestia zielonej
    karty - coraz mniej potrzebna,
    ale w Bosni chyba nadal tak.

    J.

  • 3. Data: 2013-11-29 13:39:59
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    mnie Proama najtaniej z tej drożyzny wyliczyła

  • 4. Data: 2013-11-29 14:49:35
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 12:07:13 UTC+1 użytkownik Darma napisał:
> [...]
    >
    > a. Seicento van 1.1 (do tej pory w PZU placilem ok. 600 pln / rok)
    >
    > b. Ford Focus z kratkďż˝ 1.6 (nie pamietam ile teraz place)

    Wszędzie będziesz miał taniej niż u tego co Cie teraz ubezpiecza. Nie wolno się
    sugerować że ktoś rok temu był najtańszy i bez sprawdzenia kupić na następny rok. Oni
    liczą na to że ktoś nie sprawdzi. Przy OC liczy się tylko cena. Jak byś był z Łodzi
    to podesłał bym adres do tego co kupiłem i niego ubezpieczenia. Znalazł o prawie 300
    taniej niż płaciłem.

  • 5. Data: 2013-11-29 14:57:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-29, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    to podesłał bym adres do tego co kupiłem i niego ubezpieczenia. Znalazł o prawie 300

    Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims dzwonie,
    ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-11-29 15:08:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:
> [...]
    > b. Ford Focus z kratkďż˝ 1.6 (nie pamietam ile teraz place)

    >Wszędzie będziesz miał taniej niż u tego co Cie teraz ubezpiecza.

    Wez pod uwage ze to jest Warszawa i kole/zanka byc moze ciagle jest
    piekna i mloda. I nie wiadomo ile ma znizek.

> [...]
    >Jak byś był z Łodzi to podesłał bym adres do tego co kupiłem i niego
    >ubezpieczenia. Znalazł o prawie 300 taniej niż płaciłem.

    Zazwyczaj jak ktos jest tani, to i w kolejnym roku nadal szuka
    klientow i ciagle jest niedrogi.
    Ale juz niekonieczne najtanszy. 300zl to raczej po paru latach
    niesprawdzania.

    ostatnio sie reklamuje www.rankomat.pl,
    chyba ciagle dziala ipolisa.pl, mbank tez sie bawi w brokera i potrafi
    kilka ofert wygenerowac.

    J.

  • 7. Data: 2013-11-29 15:08:39
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-11-2013 13:39, Crimi pisze:
    > mnie Proama najtaniej z tej drożyzny wyliczyła

    mi tez. juz drugi rok z rzedy.

  • 8. Data: 2013-11-29 15:10:46
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-11-2013 15:08, J.F pisze:

    > ostatnio sie reklamuje www.rankomat.pl,
    > chyba ciagle dziala ipolisa.pl, mbank tez sie bawi w brokera i potrafi
    > kilka ofert wygenerowac.
    >
    > J.

    rankomat to platforma do wyludzania danych i pokazuje nieprawde.

  • 9. Data: 2013-11-29 16:57:31
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 14:57:41 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >

    > Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims dzwonie,
    >
    > ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

    Dlaczego miałby oszukiwać. Nie mierz innych swoją miarą. Spisali dane z dowodu
    rejestracyjnego. inne dane o stażu jako kierowca wzięli z jakiejś bazy danych.

  • 10. Data: 2013-11-29 17:15:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-29, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Dlaczego miałby oszukiwać. Nie mierz innych swoją miarą. Spisali dane z dowodu
    rejestracyjnego. inne dane o stażu jako kierowca wzięli z jakiejś bazy danych.

    Skoro inne dane o stazu jako kierowca wzieli z jakiejs bazy danych to
    czemu pierdolisz o mierzeniu innych swoja miara? Czemu nie podal twoich
    danych tylko z jakiejs bazy danych?

    --
    Artur
    ZZR 1200