  • 11. Data: 2013-11-30 18:10:30
    Temat: Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Artur Maśląg pisze tak:

    > Poproszę o jakąkolwiek statystykę właścicieli/kierowców BMW

    przecież wiesz, że z Tobą nie rozmawiam :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2013-11-30 18:15:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Rafał "SP" Gil pisze tak:

    > co też świadczy o tym, że kierowca BMW nr rej SK
    > 8604V jest burakiem pierwszego sortu

    Po tym jak zawrócił na tak trudnej ulicy powinien się
    leczyć :)

    --
    Piter

  • 13. Data: 2013-11-30 19:04:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Dawid pisze tak:

    > Może dostał bana na forum bmw, lub zazdrości?

    zazdroszczę :)

    --
    Piter

  • 14. Data: 2013-11-30 19:18:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-30 18:10, PiteR pisze:

    > przecież wiesz, że z Tobą nie rozmawiam :)

    Podejrzewam, że nawet nie byłbym zainteresowany, ale to średnio
    istotne - Ty musisz jakoś uzasadnić swe teorie o:
    W Polsce za to większość kierowców BMW to odmózdzeni goście dla których
    "liczy się szeroka tylna felga. Auta są brudne, nieserwisowane, nawet
    nierozbierane do przeglądu hamulce, klocki itp Służa chyba tylko do
    krążenia po mieście-wioska."

    W związku z powyższym udowodnij:
    1. W Polsce za to większość kierowców BMW to odmózdzeni goście (...)
    2. Większość BMW jest brudna
    3. Większość BMW jest nieserwisowana
    4. Służa chyba tylko do krążenia po mieście-wioska.

    Moja osoba jest tutaj nieistotna...

  • 15. Data: 2013-11-30 19:52:17
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-11-30 19:18, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > 2. Większość BMW jest brudna
    > 3. Większość BMW jest nieserwisowana
    > 4. Służa chyba tylko do krążenia po mieście-wioska.

    Nic nie udowodni, bo to on i jemu podobni są odmóżdżeni.
    Może dostał bana na forum bmw, lub zazdrości?

  • 16. Data: 2013-11-30 22:30:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Dzisiaj masz dzień czepialstwa
    > W związku z powyższym udowodnij:

    gazeta Wprost:
    w wypadkach. Tylko od stycznia do końca września tego roku w kraksach
    zginęło lub rannych zostało 5993 pasażerów i kierowców maluchów, 2253
    osoby podróżujące volkswagenami i 1589 osób w polonezach. Uczestnikami
    wypadków było też 846 pasażerów fordów, 766 pasażerów audi, 721 osób w
    autach firmy Renault, 589 podróżujących mercedesami i 455
    przemieszczających się BMW. Gdy porównać te dane z liczbą osób biorących
    udział w kraksach, okaże się, że w autach Suzuki zginęło 11,76 proc.
    kierowców i pasażerów, BMW - 11,2 proc., a w fiatach - 5,29 proc.
    podróżnych. Jeśli chodzi o konkretne modele, najgorzej wypadły clio
    (zmarło 10,83 proc. pasażerów uczestniczących w wypadkach), nexia (9,09
    proc.), mégane (8,80 proc.), escort (8,39 proc.) i astra (8,20 proc.).

    tutaj:
    http://prentki-blog.pl/czy-samochody-bmw-powoduja-na
    jwiecej-wypadkow/
    bmw ma 9 pozycje i udział tylko 4%
    zadowolony?
    mam nadzieje że tak.
    Teraz spróbuj mi wyjaśnić dlaczego tak jest:
    siedzę przy kompie i słyszę że ktoś "startuje autem jak rakietą". Być
    moze tam moje dzieci się bawią ( osiedle) Biegnę do okna i widzę?
    thalia? Picasso? Corsa? nie. BMW. (sporadycznie audi. Jak ma urwany
    wydech to moze jeszcze pełnoletni golf/passat)
    Jadę autem, z rodzina, lekki korek, ale pełna kultura nagle ryk silnika,
    ktoś będzie wyprzedzał 17 aut naraz. Czym? nubira? astrą? Oktawią?
    Volvo? nie. BMW.
    Pijani wracali z dyskoteki... czym? zafirą? scenikiem? nie BMW.
    nie wiem dlaczego tak jest, ale poprostu tak jest. Do głowy przychodzi
    mi jedno. 18 letni peugeot mojej mamy pojechał na złom. Nastoletnią
    megane adbuster rozwalił motem, bo bał się, że w związku z tragicznym
    stanem technicznym nabywca może stracić życie. Ale 18 letnie bmw zawsze
    znajdzie nabywce. Dopiero wchodzi w drugą młodość bo to solidne auto!
    Druga sprawa to napęd na tył. Pamiętasz film na YT ze dwie zimy temu?
    Damulka wsiada do fury chłopaka, jedynka, gaz, auto stoi - koła
    "buksują" Jakie auto? no przecież nie polonez caro.

    ToMasz.

    PS sory za brak wielkich liter ale naprawdę prawy shift mi się psuje,
    późno jest nie chce misę poprawiać

  • 17. Data: 2013-11-30 22:33:05
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 30.11.2013 01:27, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Ma ktoś fotki ?
    >

    > Telewizornia mówi, że na pały dotarły do zdjęcia pajaca z BMW z nr rej.
    > "SK 8604V", które pokazują, że dureń parkował na miejscu dla osób
    > niepełnosprawnych. Na googlach tej grafiki znaleźć nie mogę ... Ma ktoś
    > linka ?

    Nie dureń, tylko pojazd uprzywilejowany. Już był na grupie w wątku 'BMW
    wymuszenie oraz "przeprosiny"' z 13.11.2013

    --
    pzdr

  • 18. Data: 2013-11-30 22:37:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Saturday, November 30, 2013, 10:30:49 PM, you wrote:

    [...]

    > tutaj:
    > http://prentki-blog.pl/czy-samochody-bmw-powoduja-na
    jwiecej-wypadkow/
    > bmw ma 9 pozycje i udział tylko 4%

    Dobrze - a ile % samochodów w ogóle to BMW?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2013-11-30 23:11:42
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-11-30 22:30, ToMasz pisze:

    > tutaj:
    > http://prentki-blog.pl/czy-samochody-bmw-powoduja-na
    jwiecej-wypadkow/
    > bmw ma 9 pozycje i udział tylko 4%

    Takie statystyki niczego nie dowodzą. Bo BMW to dwa zupełnie odrębne
    przypadki:

    1. nowe lub kilkuletnie auta używane, kupowane przez zainteresowanych tą
    marką kierowców

    2. rupiecie z lat 1990-95 służące za tzw. Bolid Młodzieży Wiejskiej

    Negatywne nastawienie niektórych osób do marki BMW jest powodowane przez
    grupę 2., ponieważ odsetek chamskich kierowców z grupy 1. prawdopodobnie
    nie odstaje poza odsetek podobnie zachowujących się kierowców Mercedesa,
    Lexusa czy innych tej klasy.

  • 20. Data: 2013-11-30 23:53:45
    Od: tá´Ź

    ToMasz wrote: