eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON › Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    Date: Sat, 30 Nov 2013 15:19:21 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON

    W dniu 2013-11-30 13:35, PiteR pisze:

    > Kiedy jeszcze mieszkałem w jukeju to kiedyś przyjechał do nas do domu
    > jeden z kierowników nowym BMW (sedan, nie X6 bo to inna bajka) Wypadało
    > okazać zainteresowanie, nowe auto to w końcu męska rzecz. Wyleźiśmy
    > pokopać oponki. Oczywiście zaraz pojawiło się rozbawienie i
    > podśmiechujki. Dobrze że nie rozumiał po polsku.

    Tzw. wiocha pełną gębą.

    > W Polsce za to większość kierowców BMW to odmózdzeni goście dla których
    > liczy się szeroka tylna felga. Auta są brudne, nieserwisowane, nawet
    > nierozbierane do przeglądu hamulce, klocki itp Służa chyba tylko do
    > krążenia po mieście-wioska.

    Jak widzę trzeba dorabiać ideologię, by jakoś próbować uzasadnić
    tak naprawdę bzdurne stwierdzenia. Ja wiem, że stereotyp ma się
    tym lepiej, im częściej jest powtarzany, ale niekoniecznie pozwala
    to nieuzasadnioną ekstrapolację.

    Po kolei:
    1. W Polsce za to większość kierowców BMW to odmózdzeni goście (...)

    Poproszę o jakąkolwiek statystykę właścicieli/kierowców BMW w tej
    materii i to najlepiej w porównaniu do np. kierowców Golfów. Nie, nie
    całego VW. Może być porównanie do właścicieli Audi.

    > BMW będzie miało spory problem ze zmianą wizerunku dresowozu o ile już
    > nie olało polskich nabywców.

    Nic dziwnego, skoro współautorem takiego wizerunku jesteś sam, choć
    klientem BMW nie jesteś - znaczy najwięcej do powiedzenia mają ci,
    którzy nie są właścicielami BMW. BWM ma się w Polsce świetnie,
    a dresowozy są raczej część rynku wtórnego i to raczej nie
    segmentu premium.