  • 1. Data: 2009-07-15 00:01:28
    Temat: SE W580i
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jest jakaś możliwość ustawienia klawisza szybkiego wybierania dyktafonu w
    tym telefonie?
    Nie mogę tego ustawić, nie widzę takiej opcji, a dyktafon chciałabym mieć
    pod ręką, a nie wyszukiwać w razie potrzeby.

    Tnx

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-07-15 07:07:46
    Temat: Re: SE W580i
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 15 Lip, 02:01, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > Nie mogę tego ustawić, nie widzę takiej opcji, a dyktafon chciałabym mieć
    > pod ręką, a nie wyszukiwać w razie potrzeby.

    Strona 14 podręcznika użytkownika. W wersji polskiej może to
    być inna strona ale szukaj w okolicach strony 14.
    Możesz przypisać 4 klawisze nawigacyjne (z czego "lewo" to SMS,
    "prawo" to kalendarz, "góra" to odtwarzacz, a "dół" to lista
    kontaktów)

  • 3. Data: 2009-07-15 08:40:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    slaweks pisze:

> [...]
    > Możesz przypisać 4 klawisze nawigacyjne (z czego "lewo" to SMS,
    > "prawo" to kalendarz, "góra" to odtwarzacz, a "dół" to lista

    No własnie za mało mi tego. Góra to aparat, lewo-karta sim, dół- kontakty,
    prawo skrzynka e-mail.
    Jednak dało się zmienić e-mail na nagrywanie :-) Dzięki :-)

    --
    animka