  • 1. Data: 2009-07-15 06:33:20
    Temat: tak tak hot
    Od: jg <j...@f...pl>

    jesli jeszcze nie bylo to informuje, ze wprowadzono 29gr/min w tak tak'u.

    --
    jg

  • 2. Data: 2009-07-15 06:38:03
    Temat: Re: tak tak hot
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jg" napisal:

    > jesli jeszcze nie bylo to informuje, ze wprowadzono 29gr/min w tak tak'u.

    Jest to tzw. drugi rodzaj prawdy.
    Czyli "tyz prowda, ino nie do syckich"

    JoteR

  • 3. Data: 2009-07-15 06:54:18
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 08:33:20 +0200, jg napisał(a):

    > jesli jeszcze nie bylo to informuje, ze wprowadzono 29gr/min w tak tak'u.

    choc jak dotad nie umozliwiaja zmiany, ani przez szybkie kody, ani przez
    www.

    --
    jg

  • 4. Data: 2009-07-15 08:21:56
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "jg" <j...@f...pl> napisal w wiadomosci
    > jesli jeszcze nie bylo to informuje, ze wprowadzono 29gr/min w tak tak'u.

    Mam taktaka i nazwa "Hot" kojarzy mi sie ze slowem "Knot". Wiecej nie chce
    mi sie o tym pisac.

  • 5. Data: 2009-07-15 09:13:07
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    a gdzie sa jakies blizsze szczegoly tej taryfy ? na www.era.pl nie nie
    znalazlem z cennikach.

    K.

  • 6. Data: 2009-07-15 09:28:49
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > a gdzie sa jakies blizsze szczegoly tej taryfy ? na www.era.pl nie nie
    > znalazlem z cennikach.

    Tu jest <http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/takt
    ak_hot>. I
    tu też trochę: <http://telepolis.pl/news.php?id=15415>

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2009-07-15 10:42:48
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 08:54:18 +0200, jg napisał(a):

    > choc jak dotad nie umozliwiaja zmiany, ani przez szybkie kody, ani przez
    > www.

    nie wiem jak kodami, ale przez www juz dziala.

    --
    jg

  • 8. Data: 2009-07-15 18:21:50
    Od: "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu>

    Żadna rewolucja.
    Dziwna nazwa z językiem polskim nie mająca nic wspólnego (chyba, że to jakiś
    skrót).
    Mając bonus około 150 minut miesięcznie i drugi telefon u pomarańczowych
    wolę nowe TT.
    Krzysztof Wostal.

  • 9. Data: 2009-07-15 22:41:09
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    jg pisze:
    > jesli jeszcze nie bylo to informuje, ze wprowadzono 29gr/min w tak tak'u.

    No wczas wyskoczyli z tą ofertą.

  • 10. Data: 2009-07-15 22:51:53
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Zenon Zygzak pisze:

    > No wczas wyskoczyli z tą ofertą.

    Dlaczego? Panika była wcześniej? ;) Może jakaś obserwacja rynku,
    strategia, etc. W usługach i handlu pamiętać trzeba o jednym - cena to
    nie wszystko, a obniżyć cenę jest najprościej kiedy innych możliwości brak.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."