  • 11. Data: 2009-05-13 06:52:49
    Temat: Re: S100FS
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    nom pisze:
    > 2400zł? To drogo, mój kolega dał 2000zł z kartą pamięci 2GB Ultra II i
    > wydaje mi się, że bardzo dużo. :-)

    RTV-AGD wczoraj widziałem za 1999zł.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 12. Data: 2009-05-13 07:01:13
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Ponieważ Fuji znam, bo tak jakby miałam go...
    A Sony wiem jak to wygląda z iso i jest lepiej....
    Używałam kilka lat... i kompakt Sony robił lepsze zdjęcia z podbitym
    Iso, a wtedy jeszcze stabilizacji nie było.... bo kompakty dopiero
    wchodziły....

  • 13. Data: 2009-05-14 10:01:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Maciek pisze:

    > Najlepiej usuwa sie wtyczką PFree. Patrzę na powiększenie fragmentu z
    > kontrastowymi elementami i obserwuję efekt machania suwaczkami. Usuwa

    Mogę ci podesłać takie zdjęcia, na ktorych PFree robi kaszanę
    dużo gorszą niż zwykłe zdjęcie nasycenia niebieskiego.

    > niebieski ale tylko na krawędziach.

    Na przykład błyszczące guziki na niebieskiej bluzce.
    W efekcie użycia PFree na bluzce pojawiają się szare plamy :)

    > No niech Ci będzie. Jak zobaczyłem to samo w F100FS, to zrobiłem w tył
    > zwrot. Ani mi się śni ciągłe poprawianie. Mój gust, moje pieniądze.

    Ja sie zgadzam że jest to bardzo upierdliwa wada, psująca spory % zdjęć

  • 14. Data: 2009-05-14 19:50:39
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jakub Witkowski napisał:
    > Na przykład błyszczące guziki na niebieskiej bluzce.
    > W efekcie użycia PFree na bluzce pojawiają się szare plamy :)

    Ewentualnie siwe włosy starszego człowieka też miewają niebieskie
    zakolorowania i też coś z tym trzeba zrobić. Dlatego mocno mnie
    zniesmaczyło, że Fuji cały czas ma tą wadę mocno zauważalną i nic z tym
    nie robi. Dlatego zrezygnowałem z F100fs
    Maciek