  • 11. Data: 2012-02-11 22:29:14
    Temat: Re: Rzeź "niewiniątek" w DC :)
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-11 22:25, to pisze:
    > begin DoQ

    > I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

    Znaczy się pijany pieszy może chcieć przejść przez barierkę i wpaść na
    ulicę? :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2012-02-11 22:30:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-11 22:21, DoQ pisze:

    > Chodzi o ten fotoradar co był na wlocie do Konstancina
    > To bardzo niebezpieczne miejsce, szczególnie biorąc pod uwagę ówczesne
    > przewężenie!

    Owszem - do tego nie tylko to przewężenie, ale skręt do Powsina (od
    Konstancina) i skrzyżowanie z wlotem/wylotem przy Shell-u.
    Ludzie zap**** bez opamiętania - teraz FR nie ma i do tego zdjęli
    nawet oznakowanie.

    A co do tych 150km/h Przyczółkową, to zdaje się, że tutaj
    (http://www.zumi.pl/,,,21.0968144,52.1217552,1,4,nam
    apie.html?userMapPointText=Wypadki&userMapPointX=21.
    097424&userMapPointY=52.122624
    )
    by się przydała "bateria" sprzętu, ponieważ w zasadzie codziennie
    mam okazję spotkać jakąś stłuczkę/wypadek.

  • 13. Data: 2012-02-11 22:31:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-11 22:10, DoQ pisze:
> [...]
    Nowoczesny_fotoradar__nowy_postrach_piratow_drogowyc
    h_.html

    > Kiedyś zapłaciłem tam mandat za 150/50, otrzymałem reprymendę iż to
    > bardzo niebezpieczne miejsce - szczególnie wieczorem.

    A mnie kiedyś strzelili przy 315/130. Nie dostałem
    żadnej reprymendy. Ani nic.

  • 14. Data: 2012-02-11 22:32:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-02-2012 22:25, to pisze:

    > pobliskiego rowu? Albo z zoo uciekł tygrys, przedostał się pod osłona
    > nocy do lasu kabackiego i wybiegł mi pod koła prosto z krzaków?! No cóż,
    > byłem wtedy młody i głupi niestety nie przemyślałem tych oczywistych
    > zagrożeń.

    Mogło tak być. Ponadto legalnie pod okiem tego fotoradaru blokowano
    jazdę na suwak, czyli akcję społeczną polskich kierowców.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 15. Data: 2012-02-11 22:33:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-02-2012 22:31, megrims pisze:
    > A mnie kiedyś strzelili przy 315/130. Nie dostałem
    > żadnej reprymendy. Ani nic.

    Łżesz, udowodnij!!

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 16. Data: 2012-02-11 22:33:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-11 22:33, DoQ pisze:

    > Łżesz

    To poważne oskarżenie ;)

  • 17. Data: 2012-02-11 22:35:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-02-2012 22:33, megrims pisze:

    > To poważne oskarżenie ;)

    Jak najbardziej!!:)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 18. Data: 2012-02-11 22:35:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > A co do tych 150km/h Przyczółkową

    Powiem więcej, jako nastolatek przekroczyłem ograniczenie prędkości na
    Puławskie o 20 km/h rowerem. To dobitnie świadczy o tym, że należy
    zamontować tam fotoradar dla rowerów, a każdy rower powinien mieć z
    przodu rejestrację!

> [...]
    rMapPointY=52.122624
    > )
    > by się przydała "bateria" sprzętu, ponieważ w zasadzie codziennie mam

    Dokładnie, wszędzie należy nastawiać fotoradary, a Tobie pod domem z
    osiem, żebyś czuł, że władza czuwa! Porządek musi być!!!

  • 19. Data: 2012-02-11 22:38:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lewis

    > Znaczy się pijany pieszy może chcieć przejść przez barierkę i wpaść na
    > ulicę? :)

    A co, chcesz powiedzieć, że to niemożliwe?!

  • 20. Data: 2012-02-11 22:39:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Mogło tak być. Ponadto legalnie pod okiem tego fotoradaru blokowano
    > jazdę na suwak, czyli akcję społeczną polskich kierowców.

    To prawda, bardzo często działo się to koło północy i mogłem w taką
    legalną akcję wjechać i spowodować karambol! W końcu od zakrętu było
    tylko 500 m do przewężenia, trudno sięgnąć wzrokiem tak daleko!