  • 21. Data: 2012-02-11 22:40:24
    Temat: Re: Rzeź "niewiniątek" w DC :)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > A mnie kiedyś strzelili przy 315/130. Nie dostałem żadnej reprymendy.
    > Ani nic.

    Mój kolega dostał fotkę za 240/50 i nic nie zapłacił, bo zapomniał kto
    prowadził. ;)

  • 22. Data: 2012-02-11 22:46:32
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-11 22:38, to pisze:
    > begin Lewis

    > A co, chcesz powiedzieć, że to niemożliwe?!

    Nie to scenariusz bardzo prawdopodobny, kwestia tego czy 60km/h coś
    zmieni w stosunku do 90 ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 23. Data: 2012-02-11 22:58:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lewis

    > Nie to scenariusz bardzo prawdopodobny, kwestia tego czy 60km/h coś
    > zmieni w stosunku do 90 ;)

    Oczywiście PMS-owi trolle już dawno dowiedli, że spadający z kładki na
    samochód jadący z prędkością 60 km/h ma dużo większe szanse przeżycia niż
    taki, który spadnie na samochód z kierowcą-piratem zapierdalającym aż 90!

  • 24. Data: 2012-02-12 00:10:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/11/2012 10:14 PM, to wrote:

    > A ja sobie kiedyś jadę spokojnie 150 Przyczółkową czy jak jej tam i myślę
    > sobie: o k...wa, przecież zaraz stoi fotoradar! Wszystko pospadało z
    > siedzeń na podłogę, ale się udało. Dobrze, że już go chyba zdjęli. ;)

    Browarki się potłukły??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-02-12 00:34:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Browarki się potłukły??

    Browarki przetrwały, ale flaszka się stłukła i musiałem zlizywać z
    dywanika. Dobrze, że miałem gumowe, kuwetoidalne! W welur by wsiąkło.

  • 26. Data: 2012-02-12 00:38:06
    Temat: Jest tu Kozera.
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    Nowoczesny_fotoradar__now
    > y_postrach_piratow_drogowych_.html
    >
    > Kiedyś zapłaciłem tam mandat za 150/50, otrzymałem reprymendę iż to
    > bardzo niebezpieczne miejsce - szczególnie wieczorem.

    Bo jak nie ma to powiem pińcet.

  • 27. Data: 2012-02-12 00:39:48
    Temat: Re: Rzeź
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Ludzie to jednak są naprawdę naiwni (i/lub głupi). Nie wiem
    > od ilu miesięcy chyba już wszędzie były informacje o kwartecie
    > FR na skrzyĹźowaniu Witosa/Sobieskiego
    > (np.
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10671063,
    Nowoczesny_fotoradar__nowy_
    > postrach_piratow_drogowych_.html
    > lokalizacja w linku:
    > http://www.zumi.pl/,,,21.0483896,52.1893432,1,3,nama
    pie.html?userMapPointText=F
    > R&userMapPointX=21.046688&userMapPointY=52.19032),
    >
    > które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych,
    > którzy przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h) i/lub przejechali
    > na czerwonym (sprzężone ze światłami + pętle indukcyjne). Nie wiem
    > od kiedy są czynne, ale jak dziś rano jechałem to był strzał za
    > strzałem - zdaje się, że one nie mają opcji "zapychania się", a
    > za jakiś czas pojawią się narzekania na "napad" na kierowców,
    > działania tylko w zakresie poprawienia budżetu itd.
    >
    > Wszystkiego dobrego ;)

    Nie znasz się. Wie sie że powie się że sie pozyczyło auto Gruzinowi. Zeby nie
    było niczego.

  • 28. Data: 2012-02-12 00:43:04
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Łżesz, udowodnij!!

    Jehałęm z nim ftedy.

  • 29. Data: 2012-02-12 07:56:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-11 22:35, DoQ pisze:

    > Jak najbardziej!!:)

    Jajca sobie robię. Przy 315 na autostradzie
    nie masz szans zauważyć jakiegokolwiek radiowozu.
    Policja również nie ma szans dokonać pomiaru.

    Ale pisanie o 150/50 jest lekko irytujące.

  • 30. Data: 2012-02-12 08:26:41
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-12 00:43, kogutek pisze:

    > Jehałęm z nim ftedy.