  • Data: 2012-02-11 21:35:20
    Temat: Rzeź "niewiniątek" w DC :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie to jednak są naprawdę naiwni (i/lub głupi). Nie wiem
    od ilu miesięcy chyba już wszędzie były informacje o kwartecie
    FR na skrzyżowaniu Witosa/Sobieskiego
    (np.
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10671063,
    Nowoczesny_fotoradar__nowy_postrach_piratow_drogowyc
    h_.html
    lokalizacja w linku:
    http://www.zumi.pl/,,,21.0483896,52.1893432,1,3,nama
    pie.html?userMapPointText=FR&userMapPointX=21.046688
    &userMapPointY=52.19032),

    które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych,
    którzy przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h) i/lub przejechali
    na czerwonym (sprzężone ze światłami + pętle indukcyjne). Nie wiem
    od kiedy są czynne, ale jak dziś rano jechałem to był strzał za
    strzałem - zdaje się, że one nie mają opcji "zapychania się", a
    za jakiś czas pojawią się narzekania na "napad" na kierowców,
    działania tylko w zakresie poprawienia budżetu itd.

    Wszystkiego dobrego ;)