    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ruszająca się gałka zmiany biegów przy operowaniu sprzęgłem
    Date: Sat, 22 Oct 2011 20:57:37 +0200

    O czym może swiadczyć wyraźne ruszanie się gałki zmiany biegów podczas
    ruszania i nastepnie normalnej jazdy?

    Pierwszy bieg wykonuje wyraźny skok o około 1.5cm podczas ruszania.
    Pozostałe biegi im wyzej tym słabiej. Ruch mastepuje w momencie złapania
    napedu lub puszczenia przez sprzęgło. Mozna go łatwo zablokować ręką,
    ale wyczuwam pod spodem jednak te milimtery które gałka chce wykonać.

    Poduszki silnika wymienione, nie bardzo mam pomysł gdzie pokazać palcem
    zeby mechanicy szukali.

    Pozwole sobie nie podać marki żeby nie sugerować. Chodzi mi chwilowo o
    powody ogólne.

    Druga sprawa: podczas ruszania na 1 biegu mam dzwięk "wziiiut" dobywają
    cy się z okolic sprzegła (dzik przypomina serwomotor w robocie z filmu
    Sci-Fi ;). Coś jak tarcie korkiem o metal. Przypuszczam że padło
    sprzęgło, choć do jego pracy nie mam kompletnie żadnych zastrzeżeń.
    Jakieś inne pomysły? Pojawil się właśnie po wymianie poduszek.